Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
absque_dubio schreef:Nou odorex werkt tot nu toe wel goed! Ja ik zat ook de hele tijd met mn armen omhoog, kon niet eens op bokt.
estebanlove schreef:Axitrans is bij onze appotheek dus weer eens niet te koop![]()
Ben er vanmiddag even langs geweest maar tevergeefs dus![]()
Wie weet waar ik het anders nog kan proberen?
xxsweet schreef:Dat oderex extra dry gebruikte ik ook maar ik begon steeds meer en meer te zweten tussen mijn borsten, hoofd en rug dus heb dat weer afgezworen. Na het douchen dep ik mijn oksels in met talkpoeder en zo blijft het bij mij een hele ochtend droog!
LarissaXX schreef:Ik ga odorex maar eens proberen, maar is er ook iets wat je op je rug kunt doen? Want dat is bij mij het grootste probleem..
bloemm schreef:Egni schreef:Therm nog iets. Opspuiten, nacht in laten werken en je hebt er 3 dagen geen last van.
hmm, ik zal even kijken op internet of er iets in die richting te vinden is!Melanieetjuh schreef:Zijn je oksels geschoren? Misschien rare vraag, maar als je dat ook goed bij houdt scheelt een hoop.Althans, bij de meeste.
Ik denk dat je de zweetplekken simpel weg niet kan voorkomen..
Misschien dat een HA tips heeft ofzo?
Ben er eigenlijk wel benieuwd naar, bekende van mij hebben het ook. En het is echt niet leuke voor de desbetreffende persoon!
ja 1x in de 2 dagen scheer ik m'n oksels![]()
bij de huisarst schijnt dat je allemaal prikken in je oksles krijgt en er dan voor een jaar vanaf bent maar dat zie ik niet zo zitten
xLariss schreef:Ik heb ook odorex en ik heb het laatst weer gebruikt.
Smeerde het zondag (nacht) op en bleef tot donderdag droog. vrijdag / zaterdag even niks. En toen ik het zaterdag avond weer op smeerde;
Oelalaaaa
Ik heb altijd wel last van dat het hartstikke prikt maar die nacht; het werd helemaal rood.
Het zag er uit als of het verbrand was en het prikte (als of je sterilon op een wond gooit).
Ik heb niet kunnen slapen en heb midden in de nacht huilend staan douchen.
Ben ik nou zo'n aansteller of ligt dat aan het spul?
Hebben meer mensen dit of niet?
xLariss schreef:Ik heb ook odorex en ik heb het laatst weer gebruikt.
Smeerde het zondag (nacht) op en bleef tot donderdag droog. vrijdag / zaterdag even niks. En toen ik het zaterdag avond weer op smeerde;
Oelalaaaa
Ik heb altijd wel last van dat het hartstikke prikt maar die nacht; het werd helemaal rood.
Het zag er uit als of het verbrand was en het prikte (als of je sterilon op een wond gooit).
Ik heb niet kunnen slapen en heb midden in de nacht huilend staan douchen.
Ben ik nou zo'n aansteller of ligt dat aan het spul?
Hebben meer mensen dit of niet?