Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Re: Plastische chirugie, wie heeft dit gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:33

Nikka schreef:
Breitling schreef:
nee hoor, ik heb eerst collageen laten spuiten maar die raad ik iedereen af. Dit is lichaams eigen en maakt zichzelf aan maar dan krijg je allemaal onderbrekingen, mijn arts voelde dat ook dan heb je een soort van klontjes in je lippen.
Ik heb nu permanente sileconen olie, je voelt als je er met je vingers je lip vast pakt en gaat rollen dat er een randje in zit. Het is wel gewoon heel zacht en je ziet er niks van. Ik vind het een perfecte uitkomt. Kost wat maar dan heb je ook wat.

Het nadeel van siliconen olie is, dat naarmate je ouder wordt je gelaatsvet vermindert. Dan zie je die strengetjes siliconenolie duidelijk liggen. Ik zou altijd een niet permanente filler laten doen.

dat licht er aan hoeveel je er in laat spuiten mijn moeder heeft het ook die is 54 en bij haar zie je toch echt helemaal niks. Ik heb ze natuurlijk op laten spuiten ik heb geen lolo ferari lippen Haha!

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:48

Ik had er overheen gelezen dat het je lippen waren, ik heb het meer over de rest van het gezicht.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:50

Ik heb kennisen met botox, enige nadeel is dat je een paar keer per jaar opnieuw moet laten injecteren. Maar het resultaat is wel mooi als je het met mate doet. Anders krijg je zo'n uitdrukkingsloos gezicht.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 17:51

Je moet je niet overal in het gezicht laten botoxen anders krijg je zo'n raar gezicht. Maar met mate op bepaalde plaatsen kan het heel mooi zijn. Als je eenmaal een paar keer botox hebt gehad hoeft het vaak nog maar een maal per jaar.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:04

de strijd tegen het ouder worden hoef je niet aan te gaan.....je gaat het toch verliezen....gewoon tevreden zijn,nee ik ben geen 16 maar 43 met rimpels omdat ik de hele dag buiten ben,en ach...zolang ik niet in de spiegel kijk zie ik het ook niet..
ik vind opgevulde borsten lelijk,en al die botox gezichten op elkaar lijken...
er was een tijdje geleden een item ergens op de tv dat mensen die het overwegen eerst maar eens langs een psychiater moeten
(dit zijn dus niet mijn woorden,ik heb heus wel begrip voor mensen die 20 kilo afgevallen zijn en "ruim"in hun vel zitten...en daar wat aan laten doen)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:05

het moet wel vaker als 1 maal per jaar want zolang blijft het niet in je lijf zitten. Mijn vader heeft zijn fronsrimpel gebotoxt omdat hij door die rimpel een hele boze blik had. Hij moet echt een paar x per jaar opnieuw. Aan 1 maal per jaar kom je nooit wil je het continu goed hebben. Want botox werkt niet een jaar.

Geerke mensen die hier en daar iets laten doen daar zul je het niet aan zien en zullen er zeker mooier van worden. Probleem is alleen dat mensen doorslaan en een 2e marijke helwege worden.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:07

de vraag is wat is mooier? mogen we niet gewoon meer oud worden?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:11

Nou ik denk dat merendeel liever met een fris gezicht loopt als een hangend rimpelend gezicht.
Zolang het natuurlijk blijft vind ik het heel mooi. Alleen veel mensen slaan door en dan krijg je dat het nep word.
Er is toch ook niks mis met het uitstellen van het ouder worden?
Je ziet nu heel veel dat wat oudere mensen hun 2e jeugd beleven. Als ik kijk naar mijn ouders die gingen vroeger nooit uit. tussen hun 40 en 50 gingen ze regelmatig met mijn oom en tante de kroeg in. Ze zien er allemaal erg bij de tijd uit. En om dan een gezicht te hebben die er 10 jaar ouders uit ziet terwijl dat niet hoeft? Tja dan is de keus voor veel denk ik niet zo moelijk. Ik weet nu al dat als ik er geld voor heb ik ook echt wel wat laat doen om er goed uit te blijven zien. Is niks mis mee zolang je maar niet te ver gaat.

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:17

Als je AA borsten hebt, kun je helemaal geen D borsten krijgen. (weet niet wie dat net zei) Mijn zus heeft het 2 jaar geleden laten doen en omdat ze niet huid genoeg had voor een grote cup kreeg ze een volle B/kleine C. Wat overigens ook veel mooier is dan zo groot. Maar ze zien er zo ontzettend nep uit. als ze ligt staan ze rechtop. Mijn keus zou het niet zijn. Ik ben blij met mn kleine Btje haha.

Mijn moeder heeft ooglid correctie gedaan wat erg mooi gedaan is moet ik zeggen. Van lipo heb ik gehoord dat het indd geen afvalmiddel is, en dat het ook niet blijvend is.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:19

ja kan wel een d cup krijgen alleen niet in 1 keer. Denk je dat lolo in 1 keer cup mega ballon had? Die is een aantal keer geopereerd en dan worden ze steeds vervangen door een maatje groter. Dus ook met aa kun je eindigen met een d.
Tussen borstvergroting en borstvergroting zit ook nog een verschil. Je hebt verschillende prothese als je bijv druppel vergelijkt met rond is druppel veel natuurlijker. De zus van mijn tante heeft dit ook, niemand ziet dat ze nep zijn.

laliz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:30

Ik heb zelf niets laten doen en ik denk ook niet dat ik het zal laten doen. Maar ik kan goed begrijpen dat sommige mensen wat dingen laten bijschaven.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik een gelift hoofd bij een ouder iemand juist ouder vindt lijken, omdat het er vaak zo dik bovenop ligt.

Ik ken een aantal vrouwen die een lipo hebben laten doen na een flinke afvalstrijd. Die arme vrouwen konden daarna weken niet lopen van de pijn en het vet was zo weer terug.
Als ik op televisie zie hoe hardhandig ze dat doen.. het lijkt me dat ze van binnen zo ontzettend veel beschadigen.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:32

Vind het altijd vreemd dat die huid helemaal los word gemaakt, hoe lang duurt het eigenlijk dat het terug aan elkaar zit.

Lipo moet inderdaad pijnlijk zijn Lachen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 18:33

Iemand in mijn naaste omgeving heeft het ook laten doen en het vet komt alleen terug als je het er weer aan eet.
Daarom zei ik eerder het is geen afval methode. Degene die ik ken was zelf al veel afgevallen had alleen nog probleem gebieden die je zelfs met trainen niet weg krijgt. Die heeft het al een aantal jaar geleden gedaan en heeft nogsteeds goed resultaat.
Je krijgt een periode een heel straks pakje aan en je bent bont en blauw maar als je het er niet weer aan eet heb je een prachtig resultaat.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:26

Breitling schreef:
het moet wel vaker als 1 maal per jaar want zolang blijft het niet in je lijf zitten. Mijn vader heeft zijn fronsrimpel gebotoxt omdat hij door die rimpel een hele boze blik had. Hij moet echt een paar x per jaar opnieuw. Aan 1 maal per jaar kom je nooit wil je het continu goed hebben. Want botox werkt niet een jaar.

Geerke mensen die hier en daar iets laten doen daar zul je het niet aan zien en zullen er zeker mooier van worden. Probleem is alleen dat mensen doorslaan en een 2e marijke helwege worden.

Nee, de botox blijft niet zo lang in je lijf zitten maar op het moment dat je gelaastspier langdurig verlamd is, kost het tijd om weer te gaan werken. Daarbij als je het in eerste instantie regelmatig doet weet je lichaam ook niet goed meer hoe de spier te gebruiken, dus dat kost ook tijd. Als je de botox goed doet kan je steeds langere periodes zonder de botox.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:28

ja dat klopt dat had mijn vader ook maar een 1 keer per jaar redde die echt niet hoor.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:30

Nee maar een jaar kan heel goed bij sommigen. Hangt trouwens ook een beetje van de kwaliteit van de arts af. Als je goed reageert spuiten ze soms gewoon een beetje meer in.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:31

Als ik 18 ben mag ik EINDELIJK mijn iets aan mijn neus laten doen. Het is echt afschuwelijk, ik kreeg toen ik 0 was een of ander goed gezwel wat erg groeide. Als je in een chirugen boek gaat zoeken was ik het 3e ergste geval Huilen
Afbeelding Het is hier niet zo goed te zien hoor.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:33

Is er een reden waarom je pas op je 18 mag?

Nog drie jaartjes veel succes !

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:34

Nikka schreef:
Nee maar een jaar kan heel goed bij sommigen. Hangt trouwens ook een beetje van de kwaliteit van de arts af. Als je goed reageert spuiten ze soms gewoon een beetje meer in.

Ik denk dat schoumacher wel van goede kwaliteit is Clown

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:35

Ja de chirugen en profesoren zeggen dat het dan beter is omdat ik dan meer volgroeid ben Boos!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:36

daar kan ik wel in komen ik denk dat je in de periode tot je 18e nog wel behoorlijk veranderd. Dan denk ik wel dat het zo kan zijn dat als je er aan geopereerd word dat het dan daarna nog veranderd. dat ze daarom wachten.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:37

Ja maar ik vind het wachten toch heel moeilijk.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:38

Breitling schreef:
Nikka schreef:

Ik denk dat schoumacher wel van goede kwaliteit is Clown

Als je Schumacher zelf krijgt wel, maar hij maakt gebruikt van veel basisartsen en ook bijv verzekeringsartsen die wat bij proberen te verdienen. Ik ben persoonlijk niet zo gecharmeerd van die kliniek, tenminste de prikkant ervan. Ze hebben wel een paar redelijk goede chirurgen in dienst

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:39

Breitling schreef:
daar kan ik wel in komen ik denk dat je in de periode tot je 18e nog wel behoorlijk veranderd. Dan denk ik wel dat het zo kan zijn dat als je er aan geopereerd word dat het dan daarna nog veranderd. dat ze daarom wachten.

Inderdaad, maar in amerika mag je onder de 18 plastische chirurgie krijgen. Hier vanaf 18. Ken weinig van maar vind het allemaal interessant

Daarom vroeg ik het, Dapy ken het gevoel van lang wachten... maar gaat vaak sneller dan je denkt.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-08 19:42

Nikka Mag ik vragen wat voor kennis jij hebt om te kunnen zeggen dat een chirurg wel of niet goed is? Werk je soms zelf in een (andere ) kliniek? Niet aanvallend bedoeld hoor mocht ik zo over komen Haha! Gewoon nieuwschierig