Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Snoompje schreef:Met andere woorden (en om een lang verhaal kort te maken): laat je niet gek maken, het is allemaal zo erg nog niet
magda_90 schreef:Rondom die zakjes was er zo'n wazig verhaal. De dokter wou mij dat idd voorschrijven. Maar volgens de apotheek in het ziekenhuis werd dat niet vergoed en het kwam er op neer dat ze het niet hadden (?) wel in pilvorm (handig.)
Uiteindelijk naar andere aptheek, zelfde verhaaluiteindelijk maar ibuprofen 600 meegekregen. Die werkt ook goed, maar had liever die zakjes gehad omdat dat makkerlijk naar binnen te krijgen is.
Die pillen moet ik 3x daags nemen en tussendoor moet ik 2 paracetemol laten oplossen en dan ook innemen.
magda_90 schreef:Hypofocus schreef:En liggen op je rug, zodat je niet op je wangen hoeft te liggen.
Die tip ga ik gebruiken. Overigens had ik een lauwarme kruik tegen mijn wang gelegd en dat voelde ook fijn verlichtend aan, maar weet niet of dat zo goed is.
sabine1985 schreef:ik weet dat die doek steriel is maar ik kan er absoluut niet tegen als ik niks meer kan zien.
magda_90 schreef:Ik heb trouwens (alweer) een vraag. Hoe doen jullie dat met tanden poetsen? Ik heb met de electrise geprobeert, niet aangezet maar dat borsteltje is wat kleiner. De kant die normaal is kon ik normaal poetsen maar met die andere kant was ik doodsbenauwd dat ik te ver naar achteren zou komen.
Ook met mijn mond spoelen met water ging het toch wat verkeerd, het begon een klein beetje te bloeden