Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:daNiielle_ schreef:Misschien een idee om 's avonds eerder te gaan slapen? En misschien 's middags ook even?
Je zal dan toch zelf strenger moeten zijn. Er zijn geen wekkers die je een schop onder de kont geven.
Ik val vaak al in slaap net na m'n werk voor heel even, wat juist een ramp is, want als ik uit stal thuiskom ben ik dus net een stuiterbal. Ik kan gemiddeld pas rond 0.45 - 01.30 uur slapen, drama! Maar dit is allemaal ook het geval als ik tussendoor geen slaapje doe.
Lizzle schreef:Haha, dit klinkt deels herkenbaar.
Ik zet standaard mijn stereo-radio een half uur voordat ik moet opstaan, héél hard. Iedereen wakker in huis, behalve ik. Hij moet ook om de week drie tantjes harder. En 10 wekkers verspreid over een half uur, met alle tien een herhaalstand. En elke dag een nieuw deuntje, de meest irritante. Maar het verschil is dat ik wel opsta als ik weet dat ik er écht uit moet [voor mijn werk, voor een belangrijke afspraak etc].
Maar zodra ik ongewust weet dat het toch niet echt uitmaakt hoelang ik blijf liggen, dan slaap ik overal doorheen en snooze ik alles in mijn slaap uit.
Nouks schreef:Iemand die mij morgenvroeg op tijd uit bed wil bellen?
Flew schreef:Je kunt mij niet wijs maken dat wanneer je de wekker loeihard zet en hem aan de andere kant van de kamer zet, je onbewust kan snoozen.
Ik denk dat je ervoor moet zorgen dat je je bed uitmoet om iets vervelends te stoppen. Als je wekker echt keihard afgaat blijf je niet meer liggen toch? Of dus die met de puzzelstukjes, die stopt pas als je die krengen hebt opgeraapt en in elkaar hebt gezet/ in de wekker hebt geduwd.
Lizzle schreef:@ [***]: Trek voor de zekerheid maar alvast je allerlelijkste geruite pyjamabroek aan!
Nouks schreef:LOL serieus? Hoe laat sta je op morgenvroeg?
Ik wil niet echt het risico lopen dat ik me verslaap, te laat op school ben voor de beoordelingen op school én dan ook nog gewekt word door mijn Turkse huisbaas (die ik vorige week m'n reservesleutels heb uitgeleend omdat hij met een dakdekker langs zou komen voor mijn balkon) terwijl ik naakt in bed lig