EMDR

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: EMDR

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:26

Ik zou ook veel te veel afgeleid zijn als er iemand anders dan de therapeut bij geweest was. Zou me sowieso veel te opgelaten voelen met iemand anders er bij, maar dat zal inderdaad per persoon verschillen.

Lolleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-08 14:31

Die vragenlijst had ik ook, stonden maar hele vage vragen op maar die moesten ze hebben inderdaad voor dossier vorming.
Sommige heb ik gewoon niet ingevuld, wist ik niks op te antwoorden, ga ook niet liegen ofzo...ik weet t niet.

Inmiddels doe ikhelemaal niks.
Ik zit nu in Denemarken en het is onmogelijk om dan therapie te volgen.
Al heb ik nu een half jaar op mezelf gezeten en ik begin nu zelf dingen te relativeren.
Ik doe de opleiding tot maatschappelijk werkster en ik zit hier op de opleiding voor pedagogen.
Heb hier nog een nederlandse studiegenoot zitten en met haar praat ik regelmatig best diep, en ook met een vriendin over msn die in NL zit.
En op dit mometn is dat de manier waardoor ik dingen aan het verwerken ben.
Eigenlijk een beetje EMDR maar dan door vriendinnen Clown
Nadenken over dingen, uitleggen vertellen..hoe was het en wat voelde je dan? Want dat weten ze niet..
En ik moet zeggen dat ik de afgelopen maand 3 nachten gewoon niet geslapen heb doordeweeks..
Ga ook gewoon in NL weer terug naar therapeut, misschien dat ik er nu meer aan toe ben?

KylaLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-08 00:12

@ JoyCiej007: Die lijsten heb ik ook in moeten vullen. Het nut zie ik er nog steeds niet van in eigenlijk, maar het zal vast wel nut hebben.
Zitten echt irritante vraagstukken tussen.