potverdikkie schreef:Borderliner of niet, ik vind ook dat er rekening gehouden kan worden met de gevoelens van andere mensen.
En ik denk dat er al zoveel toics geopend zijn, en elke keer weer draait het erop uit dat ze hulp wil hebben, advies, maar dat moet dan net wel in haar straatje passen, anders ben je niet leuk bezig volgens haar.
Wij als andere bokkers hebben ook gevoelens, ook onze problemen, en ja soms kun je daarbij bokt bij om hulp vragen. Maar dit is niet leuk meer.
Ik ben altijd bereid iedereen te helpen, heb zelf ook een verschrikkelijk K*T leven gehad, maar ben wel blijven vechten, en juist beter na gaan denken waarom dingen zo zijn.
Dit wat er nu gebeurd, wat zij doet vind ik gewoon gemeen. Ik wil haar best helpen, maar dan zal ze open en eerlijk moeten zijn, en niet elke keer 80% erbij fantaseren.
Waarschijnlijk is ze even in onbelans geweest, is daar van geschrokken.
Dan kan er wel gezegd worden, dan reageer je toch niet?
Er wordt een topic geopend, iemand vraagt hulp, dat geef je, en als je dan door krijgt dat die persoon steed weer meer erbij blijft halen doet dat verrekte zeer!!!!!!!!!
En dat is in mijn ogen nergens voor nodig.
Lonneke is denk ik zonder die verzonnen 80% een heel leuk mens, met een warm hart voor mens en dier.
Maar hou op met jezelf dit aan te doen!!!!!!!!
AMEN!!