Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Equinecoach schreef:Stoppen omdat het in de horeca niet meer mag?.... Ik zit toch echt niet 24/7 in de horeca!![]()
Als alle rokers ineens zouden stoppen wil ik wel eens zien wat de regering doet, die loopt etterlijke miljarden mis!
Loose schreef:Ik rook alleen maar soms als ik uit ga of in de kroeg zit. Dus het is alleen maar goed voor mij.Maar ik vind het ook wel jammer, want het hoort er gewoon bij. En straks gaan je kleren na het uitgaan alleen maar naar zweet en drank stinken.
Dan toch echt liever die rooklucht.
LauraMc schreef:Geloof mij, echt niet!In Ierland was dat rookverbod er al en ik kon lekker m'n kleren weer aandoen de volgende dag ^^ (mits je natuurlijk de hele nacht doordanst en zelf superveel zweet
)
Chiqa schreef:LauraMc schreef:Geloof mij, echt niet!In Ierland was dat rookverbod er al en ik kon lekker m'n kleren weer aandoen de volgende dag ^^ (mits je natuurlijk de hele nacht doordanst en zelf superveel zweet
)
rookverbod doet pubs stinken raar maar waar!
Lizzle schreef:Absoluut niet!
Ik laat mij de les niet lezen door mensen die roepen dat het zo goed gaat met Nederland.
suusiejj schreef:Lizzle schreef:Absoluut niet!
Ik laat mij de les niet lezen door mensen die roepen dat het zo goed gaat met Nederland.
juist
LauraMc schreef:Dus jullie blijven uit principe roken?
Chiqa schreef:LauraMc schreef:Dus jullie blijven uit principe roken?
Waarom zou ik met iets stoppen wat verschrikkelijk lekker is
omdat dr op heel nederland een massapropaganda los is gelaten?
Pieker dr niet over, ik ben niet zo'n meelopertje![]()
En bovendien zoals ik zal zei kan niet zonder mn maatje vind het veel te relaxed en gezellig.
Chiqa schreef:Stoppen met roken doe je alleen voor jezelf, niet voor de rest van de wereld.
suusiejj schreef:precies niet iets om me druk over te maken
Chiqa schreef:suusiejj schreef:precies niet iets om me druk over te maken
Waar maak jij je druk om![]()
![]()