Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

valine

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:22

Hebben jullie er lichamelijk ook last er van dat je zo slank bent?
Ik ben bijv. heel snel moe en heb het altijd koud,ook doen mijn gewrichten pijn.
Ook ik kan eten wat ik wil en wanneer ik wil,maar ik krijg ook vaak te horen: tjee meid, wat zie jij er slecht uit, ben je ziek geweest? (altijd erg goed voor je ego omdat soort dingen te horen Boos! )

En wat vinden jullie er van dat mensen tegen je zeggen dat je wat meer moet eten omdat je anders bij de eerste beste windvlaag wegwaaid... Tegen dikke mensen zeg je toch ook niet dat ze minder moeten eten omdat ze anders misschien wel door hun stoel heen zakken.
Ik kan me daar dus echt boos om maken als mensen tegen me zeggen dat ik zo mager ben en eens een keer wat meer moet gaan eten...

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:22

Sheran schreef:
Ja, dat anorexiapatient heb ik ook wel eens! Of dat ze zeuren als je een keertje niet veel eet. Mag ik ook eens? Ik eet geloof ik in totaal meer dan de gemiddelde persoon Scheve mond

Ja Inderdaad!

Mensen in mijn omgeving weten nu gelukkig dat ik veel eet (mijn vriend vindt het maar raar; na avondeten kan ik gerust een zak chips wegwerken Nagelbijten / Gniffelen ).

En zo te horen is zwanger worden ook geen succes om aan te komen *LOL* ?

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:23

Valine: Ik heb het áltijd koud Ja
Maar dat zit ook wel een beetje in de familie (evenals dun zijn en alles kunnen eten).

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:24

valine schreef:
Ik ben bijv. heel snel moe en heb het altijd koud,ook doen mijn gewrichten pijn.
Ook ik kan eten wat ik wil en wanneer ik wil,maar ik krijg ook vaak te horen: tjee meid, wat zie jij er slecht uit, ben je ziek geweest? (altijd erg goed voor je ego omdat soort dingen te horen Boos! )

En wat vinden jullie er van dat mensen tegen je zeggen dat je wat meer moet eten omdat je anders bij de eerste beste windvlaag wegwaaid... Tegen dikke mensen zeg je toch ook niet dat ze minder moeten eten omdat ze anders misschien wel door hun stoel heen zakken.
Ik kan me daar dus echt boos om maken als mensen tegen me zeggen dat ik zo mager ben en eens een keer wat meer moet gaan eten...

ik heb het ook altijd koud

en te lang op me zei gaan liggen betekend zere heup
tegen mij zeggen ze ook altijd eet is wat meer en o wat ben je mager

nou ik wil wel een wedstrijd eten met ze doen hoor
het is nu half 12 en ik ben al 10 broodjes 3 koppen koffie en en 2 koeken verder
bijna 12 uur dus kan ik weer gaan eten haha

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:25

Ik meld me ook Knipoog...

Gewichtstoename en Modifast geprobeerd (over langere periode) maar zette bij mij geen zoden aan de dijk.

Gewichtstoename leidde alleen tot verlies van gewicht in mijn portemonnee en voor dat Modifast moest ik zo vaak gaan eten om het als aanvulling te kunnen gebruiken, dat het voor mij, met mijn onregelmatige werktijden, niet werkbaar was...

En daarbij vond ik het ook nog eens vreselijk smerig!

Inmiddels heb ik me er maar bij neergelegd. Voor het paardrijden/trainen is het wel zo praktisch Knipoog

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 11:28

Jaaa, ik heb het ook altijd koud! Mijn ouders hebben het altijd heet, dus ik moet me aanpassen Tong uitsteken. Ik loop 's zomers met dikke truien door het huis. Vinden ze ook raar. Ze vinden dat ik me niet zo moet aanstellen Scheve mond

Kamperen is ook echt erg bij mij. Altijd koud, en op die campingmatrasjes heb ik binnen de kortste keren een ontzettend zere en slapende heup. Nu sleep ik dus aldoor een veel te dik en zwaar matras mee, omdat ik anders echt geen oog dicht doe.

Edit: wel raar dat je niet zomaar mag zeggen 'Jeeeemig wat ben jij dik! Eet eens wat minder, anders zak je door je stoel heen' maar wel 'Jeeeeeemig wat ben jij mager! Eet eens wat meer, anders waai je nog weg!' inderdaad.
Laatst bijgewerkt door Sheran op 27-05-08 11:30, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:30

ik ben dan ook nog klein 1.60
wil ik een nieuwe broek of rok moet ik gewoon naar de kinder afdeling

krijg op het moment zelfs truitjes van nichtje van 11 jaar die ze niet meer past haha

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:32

Mensen hebben niet door dat zulke opmerkingen kwetsend kunnen zijn

Ik ben ook klein, 1.58m, uitgegroeid en wel *LOL*
Gelukkig zijn er wel een paar merken waarvan ik kleding pas!
En met die aangekomen twee kilo merk ik wel dat mijn broeken (eindelijk) wat strakker zitten Nagelbijten / Gniffelen

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:33

Och meisje, ik snap dat het voor jou vervelend is maar wat ben ik jaloers!! Haha!
Ik zou elke dag naar de snackbar gaan en milkshakes aardbei naar binnen werken en langs de bakker gaan en croissantjes en vers brood halen en helemaal opeten!!!
*kwijl, ik blijf er nu al bijna in, slurp* Haha!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:34

ja ik heb ook wel wat merken hoor
broeken zijn bij mij altijd van only alleen uit kiezen en ze passen

maar wil ik wat anders wat dan in d emode is heb ik mooi pech
skinny jeans ofzo nou vergeet het maar die zijn gewoon meters te lang

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:35

Ik ben een koukleum eerste klas. In de zomer draag ik 's avonds een trui, terwijl iedereen me voor gek verklaard.
Ik ben gelukkig nog nooit uitgescholden voor anorexiapatiënt, al krijg ik wel regelmatig te horen dat ik veels te dun ben.
Spijkerbroeken heb ik van Indian Rose (die hebben maatje 25) en G-star past de laatste tijd ook wel aardig.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 11:36

Suzanne F. schreef:
Och meisje, ik snap dat het voor jou vervelend is maar wat ben ik jaloers!! Haha!
Ik zou elke dag naar de snackbar gaan en milkshakes aardbei naar binnen werken en langs de bakker gaan en croissantjes en vers brood halen en helemaal opeten!!!

Daar krijg ik buikpijn van Haha!

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:37

Sheran schreef:
Suzanne F. schreef:

Daar krijg ik buikpijn van Haha!

ik niet haha ik vreet de hele dag door en nergens geen last van Haha!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:42

Whaaaaaaaaa maak me nog jaloerser!! Boos! Haha!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:43

zo'n bus gewichtstoename kost 26,50 en ik doe er ruim een maand mee.

ik kom net weer terug van de dietist en ben nu weer een halve kilo in geicht aangekomen.
mijn vetpercentage is met 3 procent gestegen en daar gaat het vooral om:D

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:44

gaapje schreef:
ja ik heb ook wel wat merken hoor
broeken zijn bij mij altijd van only alleen uit kiezen en ze passen

maar wil ik wat anders wat dan in d emode is heb ik mooi pech
skinny jeans ofzo nou vergeet het maar die zijn gewoon meters te lang

Ja alle broeken zijn meters te lang *LOL*
Ik vouw ze gewoon naar binnen of doe mijn broek in mijn laarzen.

Skinnyjeans zijn echt super leuk.

Indian Rose, Only, Oh my God, Gstar, Replay, Diesel, Miss Sixty, SOS, die pas ik allemaal niet.
Vroeger hadden Miss Sixty en Diesel nog kleine maatjes, maar nu niet meer.

Killah en Phard pas ik meestal wel en een of ander merk dat begint met een C Clown

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:44

Suzanne F. schreef:
Whaaaaaaaaa maak me nog jaloerser!! Boos! Haha!

ja sorry ik kan er niks aan doen

paar weken geleden 1 week griep en hup weg is 5 kilo
nu moet ik nog meer eten het moet er wel weer bij komen(als dat al lukt)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-08 11:46

Mij past haast niets omdat ik ook nog heel lang ben Haha!. Indian Rose gaat nog wel, en G-star ook nog wel redelijk. T-shirtjes van esprit in extra small zijn ook goed, maar met T-shirtjes en hemdjes heb ik nooit zo'n probleem. Bij dingen met lange mouwen des te meer, want de mouwen lijken altijd driekwart Clown

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:51

Dat lijkt me ook erg vervelen als alles te kort is!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:52

Voor degenen die heel makkelijk afvallen en veel met dieren (voornamelijk honden/katten) in aanraking komen. Hebben jullie jezelf al eens laten controleren/behandelen tegen wormen?
Klinkt misschien raar, maar ondanks goede ontworming van de hond/kat kan die je toch besmetten.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:53

Ik heb wel katten thuis, altijd al gehad Ja
Maar dat dun zijn en veel kunnen eten zit bij ons in de famile (aan beide kanten bij meerdere generaties).

Shanel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:55

Onze hond wordt altijd ontwormd, dus dat zit wel goed.

Ik val vooral af door stress of als ik ergens mee zit. Dan vliegen mijn trots gekweekte kilootjes er in no time af. :

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 11:58

Dat heb ik ook..
En afgelopen jaar heb ik ook nog eens veel stress gehad, toen was mijn gewicht echt heel erg laag Scheve mond

susanne_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:03

ehm zal ik me ook maar melden dan.
ik ben 22 jaar, 175 cm lang en gewicht (denk) rond de 55 kilo.
ik ben altijd mn hele leven aan het proberen om wat zwaarder te worden. heb rond mn 13e hele ranzige vitamine pillen moeten slikken omdat mijn lichaam niet alle stoffen opnam..
het ging redelijk, totdat ik afgelopen jaar terug kwam van vakantie. hoe meer ik at, hoe zieker ik me voelde. en de kilo schoten eraf...
bleek dat er een bacterie in mn maag zat, die mijn lichaam zat te pesten.

ook ik ben vaak voor anorexia meisje uitgemaakt. en wat denk je van omas; meisje eet je wel genoeg??-:(-
of als je geen gebakje neemt; doe je aan de lijn ofzo? kan het nog dunner?
terwijl ik mn maag alleen probeer te beschermen tegen de slagroom.

kleding is soms een probleem maar heb redelijk mijn merken gevonden.
groetjess!

Sisco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:10

valine schreef:

Ik heb er nu geen last meer van maar ben echt ½ / ¾ jaar niet ongesteld geweest, vaak koud en alle dagen hoofdpijn. Ik was toen begin 16jr, 38kilo. Nu ben ik 17, en weeg 45 en volgens mij komt het weer goed Ja Ben weer ongesteld, maar kom ook echt niet meer aan Clown Ik eet meer dan mijn vader die laten we het netjes houden, fors gebouwd is. Verder heb ik ook echt geen problemen met zakken chips in een keer opeten enz, wel lust ik veel "vette" dingen niet zoals kaas en noten.
Qua kleding heb ik meestal wel problemen. Broeken vooral, maat 36 nodig maar van voor zijn ze te los en achter te strak. Weet niet hoe je dat uitlegt. Heb een surinaamse moeder en geloof dat ik haar kont heb ge erft. Shirts draag ik enkel passend, omdat ik dat mooi vind. Heb dan een S maat nodig welke dan meestal te kort is...M is gewoon te baggy en niet mooi. Heb voor mn maat vrij grote borsten waardoor jassen en colbertjes goed om mijn middel enz passen maar ik de bovenste knoopjes niet dicht bij krijg. Al met al is kledig kopen een ramp

Ach, opmerkingen maken me eigelijk niks uit. Kan er meestal wel om lachen. Docenten die ipv hun stoel naar voren schuiven als je er langs wilt juist naar achter schuiven Nagelbijten / Gniffelen Droge humor vind ik dat. Verder vragen ze wel eens of ik genoeg eet enz, ach, hoort erbij. Maar idd, aankomen is minstends even moeilijk als afvallen!