Voor mij is gewoon de oplossing dat ik meer ga bewegen en daarnaast gewoon niet zoveel moet snoepen..
Ik ben een onverbeterlijke snoepkous. Maar momenteel ben ik waar braaf aan het opletten wat ik eet (dus gewoon gezond drie normale maaltijden per dag en daarnaast gezondere tussendoortjes, zoals een stuk fruit...) Drinken doe ik, helaas, ook te weinig. Dat vind ik nog zo ongeveer het moeilijkste van gezond eten en drinken... Zodra ik een flesje water bij me houd, gaat het beter, maar dan wordt het bijna obsessief gedrag. Handig. Ik hou gelukkig wel van koken (normale gezonde gerechten met verse groenten) dus als ik tijd heb, ga ik daar lekker mee aan de gang en de vezels zijn hier bijzonder broodnodig, zal ik maar zeggen. Minder goede spijsvertering en ik raak letterlijk verstopt als ik daar niet op let. Dus nee, voor mij geen Sonja Bakker meer, maar gezond verstand en een beetje doorzettingsvermogen. En dat laatste, dáár schort en soms nog wel een beetje aan...
Het is dus niet haar dieet die het doet, het is gwoon je eigen leefstijl aanpassen en dan val je af en ben je gezond bezig: hartstikke goed!

Geef dan gewoon toe dat je het moeilijk vindt om te dieten en gewoon wil blijven snaaien.