Mensen die altidj maar zeggen dat dieten niet werken durven gewoon niet zelf die stap te nemen, gewoon lekker de kift

Geef dan gewoon toe dat je het moeilijk vindt om te dieten en gewoon wil blijven snaaien.
Zo even lekker kort door de bocht
kaatje77 schreef:Ik stond onder behandeling van een neuroloog en hij kon me vertellen dat je van SB vetten en spieren afbrak en zodra je weer normaal ging eten, er alleen maar vetten bijkwamen.
Levend bewijs zit hier aan de andere kant, of je het horen wil of niet....Ik ben weer normaal gaan eten, eet ook lasagna, patatje, snackie, en kom niet aan...Als ik het gevoel heb dat ik iets gegroeid ben zal dit hooguit 500 gram zijn per week, ga ik weer even drie dagen Sonjaen en hup zit weer op mn streefgewicht.
Het afvallen gaat erg snel en je kan het bijhouden want je mag juist ontzettend veel van Sonja.
Misser schreef:Ik vind ook dat je erg weinig mag eten, heb weleens zo'n boek ingekeken, maar ik zou het er niet op volhouden...
...
Boek bekijken en dan een oordeel kunnen geven, dat vindt ik knap

Begin dr gewoon eens aan dan praten we wel weer verder....Goed geef toe week 1 en twee zijn pittig, maar daarna wil je niet anders meer.