Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
#Ymke# schreef:Als je snel doet moet je het 10 keer opnieuw doen omdat die over de helft van de haartjes heenloopt. Je kan beter wat langere haartjes hebben, en dan langzaam. Doet even pijn, maar word beter.
Ik ga vanavond m'n bikinilijn voor het eerst harsen. Vriendje mag de strips eraf trekken, dat durf ik niet
dat lijkt me ernstig pijnlijk, oke bikinilijn epileren is ook niet alles
ilovetrusha schreef:TIP! Als je je muts hebt geschoren moet je er wat zwitsal talc poeder op doen. xD
maar gebruik het icegedoe stiekem nooit, te lui om die een paar uur daarvoor in de vriezer te doen
Ik was van plan de ice te kopen. Vroeger wel met een gewone Braun mijn benen gedaan en merk echt dat ik minder haartjes terug krijg

.
#Ymke# schreef:Ik heb m'n benen net gedaan, althans de onderkant. Één plekje ging ik keihard gillen. De buren zullen wel gedacht hebben.
Het viel me best mee eigenlijk. Dat koelding werkt erg goed

#Ymke# schreef:Ik heb m'n benen net gedaan, althans de onderkant. Één plekje ging ik keihard gillen. De buren zullen wel gedacht hebben.
Het viel me best mee eigenlijk. Dat koelding werkt erg goed
hij is te snel ontdooid weer
ze zijn wel gladder dan scheren ( epileren zorgt tenminste niet voor stoppels
) maar de haartjes komen nog steeds terug natuurlijk.
anders neem ik de volgende keer weer zowiezo het scheermesje uit tijdsgebrek
Van Braun. Ik vond de pijn eigenlijk heel erg meevallen? En ik ben -volgens anderen dan he
- een piepert eerste klas
dan maar sneller stoppels enzo, maar ga m'n oksels niet dusdanig martelen dat het gaat bloeden
Dan pak ik liever het ouderwetse pincet erbij