epilady

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ann_moi

Re: epilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-08 19:27

Nou ik heb vandaag eindelijk wel mijn hele benen gedaan en kwam tot de conclusie dat ik toch maar samen met mijn moeder een nieuwe moest kopen. Mijn oksels heb ik een klein stukje geprobeerd, maar dat deed echt veelsteveel pijn, dus ben ik snel weer opgehouden.. Tong uitsteken

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 17:36

Haha ook ik heb mijn oksels geprobeerd, totdat ik bloed ontdekte ben ik even gestopt. vanavond maar even verder doorbijten! Mijn benen is nu een kwestie van bij houden Vork

Hollybolly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 19:24

ik heb de nieuwste van Braun, Xpressive... nou zelfs dat ding is gewoon om te janken. ik kan het ook echt niet hoor, terwijl ik telkens denk: Nu ga ik echt doorzetten. tien haartjes weg en ik zet de scheerkop erop.
ik wil het ook heel graag maar het doet echt pijn.
moet je juist snel bewegen of langzaam? ik heb ook nog twee standen, normaal en snel wat zal beter zijn?

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-08 20:05

Als je snel doet moet je het 10 keer opnieuw doen omdat die over de helft van de haartjes heenloopt. Je kan beter wat langere haartjes hebben, en dan langzaam. Doet even pijn, maar word beter.
Ik ga vanavond m'n bikinilijn voor het eerst harsen. Vriendje mag de strips eraf trekken, dat durf ik niet Clown

ilona_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 11:35

#Ymke# schreef:
Als je snel doet moet je het 10 keer opnieuw doen omdat die over de helft van de haartjes heenloopt. Je kan beter wat langere haartjes hebben, en dan langzaam. Doet even pijn, maar word beter.
Ik ga vanavond m'n bikinilijn voor het eerst harsen. Vriendje mag de strips eraf trekken, dat durf ik niet Clown

haha geniaal XD en hoe is et gegaan? bikinilijn harsen lijkt me echt helemaal niks Verdrietig dat lijkt me ernstig pijnlijk, oke bikinilijn epileren is ook niet alles Tong uitsteken

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-08 13:24

Het is gebeurd, alleen trok ie in het begin de verkeerde kant op. Dus moest het nog een keer.. Grmbl.. Dus als je je vriendje zoiets laat doen, eerst goed instrueren!! Haha!

LisaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:30

TIP! Als je je muts hebt geschoren moet je er wat zwitsal talc poeder op doen. xD

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 12:53

ilovetrusha schreef:
TIP! Als je je muts hebt geschoren moet je er wat zwitsal talc poeder op doen. xD

Het gaat over epileren, niet scheren?!

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:42

Bij epileren helpt talkpoeder echt niet Haha!

Ik heb vanmiddag toch maar een philips ice gekocht, hoop dat die wat minder pijn doet Bloos

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 13:59

ik heb die ice Ja maar gebruik het icegedoe stiekem nooit, te lui om die een paar uur daarvoor in de vriezer te doen Clown

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 14:32

Ik heb ze nu in de vriezer liggen. Helpt het echt? Bloos Haha!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:10

ik heb er nu ook 1 opgehaald.. nog niet uitgeprobeert dat ga ik straks even doen.. dus ben benieuwd

_Ananas_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:21

Oe interessant topic Haha! Ik was van plan de ice te kopen. Vroeger wel met een gewone Braun mijn benen gedaan en merk echt dat ik minder haartjes terug krijg Haha!

De ice bevalt goed?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 20:27

Ik heb een braun epileerapparaat, met zo'n ijshandschoen, maar ik ben echt een mietje. Ben ook niet zo'n kleinzerig type.. Mijn vriend verplicht me nu om hem mee te nemen, dan doet hij het voor me Huilen van het lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:07

Ik heb m'n benen net gedaan, althans de onderkant. Één plekje ging ik keihard gillen. De buren zullen wel gedacht hebben Vork .
Het viel me best mee eigenlijk. Dat koelding werkt erg goed Haha!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:10

#Ymke# schreef:
Ik heb m'n benen net gedaan, althans de onderkant. Één plekje ging ik keihard gillen. De buren zullen wel gedacht hebben Vork .

Heb je ook al je stuk van je kuit gedaan? Dat is pijnlijk Duivel

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:13

#Ymke# schreef:

Ik koel veel te lang, ik heb wel 10 handschoenen nodig denk ik Huilen van het lachen hij is te snel ontdooid weer ROFL

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:27

Ik heb er een van philips.. Beauty Satinelle staat er op! Heb em van een vriendin gekregen.. die vond het ook een moord wapen!
Ik vind hem geweldig, alleen nadeel is dat je er echt even voor moet gaan zitten en daar heb ik meestal geen tijd voor dus is er al weer heel veel haar aangegroeid en kan ik weer opnieuw beginnen eigenlijk.. hou het dus gewoon niet goed bij!
Ik vind vooral het deel voet/scheenbeen heeeeeel pijnlijk.. kuiten vallen eigenlijk wel mee.. maar goe dhet is gewoon een kwestie van doorzetten enne tjah.. wie mooi wil zijn moet inderdaad pijn leiden!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:29

Die voet/ scheenbeen overgang vind ik ook erg pijnlijk! Maar mijn kuiten zijn ook niet al te prettig.

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-08 22:46

Ik heb de Braun silk-épil en ik ben er super blij mee. Ik epileer mijn benen ongeveer zo'n 1 keer per 2 weken. Maar als het lekker warm weer is wel vaker hoor, aangezien mijn haren heel donker zijn op mijn benen. Maar ja ik heb best wel een hoge pijngrens dus je zal mij niet snel horen piepen. De eerste keer vond ik hooguit een beetje onprettig, maar echt totaal niet pijnlijk. En nu ik ongeveer al zo'n 2 jaar m'n benen epileer voel ik er echt werkelijk zowat niks van. Dus ik ben best tevreden ermee. Al is het onzin dat ze zeggen dat je benen 6 weken lang glad blijven want dat is dus echt onzin. Althans ik merk dat het na anderhalf week toch wel weer begint te groeien hoor of eerder zelfs.

SofieBeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 08:57

ja 6 weken is inderdaad een fabeltje Clown ze zijn wel gladder dan scheren ( epileren zorgt tenminste niet voor stoppels Hyper! ) maar de haartjes komen nog steeds terug natuurlijk.

moet binnenkort nog maar eens mijn oksels gaan doen Nagelbijten / Gniffelen anders neem ik de volgende keer weer zowiezo het scheermesje uit tijdsgebrek Clown

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 10:00

Dat 6 weken slaat inderdaad nergens op. Sowieso groeien de haren op je benen niet allemaal te gelijk.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 11:10

Alles is gedaan van m'n onderbeen, ook m'n kuit. Nu heb ik m'n been dubbel gedaan zodat m'n huid strakker stond en toen viel het wel mee. Vond schuin op m'n scheenbeen, aan de binnenkant, de overgang scheenbeen/kuit het ergste. Oej, toen kon ik ineens heel hoog zingen Haha!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 13:47

Ik heb ook zo'n ding Ja Van Braun. Ik vond de pijn eigenlijk heel erg meevallen? En ik ben -volgens anderen dan he Zij zijn groot en ik is klein! - een piepert eerste klas Nagelbijten / Gniffelen Bloos
Enige waarvan ik dacht "oeh" was bij mijn knieholte.

Oksels ga ik écht niet doen. Vriendin had het bloed erlangs lopen, en als ik dat hier zo lees.. dan maar sneller stoppels enzo, maar ga m'n oksels niet dusdanig martelen dat het gaat bloeden Nagelbijten / Gniffelen Dan pak ik liever het ouderwetse pincet erbij Vork

De boel moet overigens weer een keertje, maar het duurt zolang voor dat die haartjes op lengte zijn Clown

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-08 15:14

ik heb het nu ook gedaan en eerlijk gezegd ik vind het meevallen het deed helemaal geen pijn op me benen dan he, het jeukte meer haha.. vanaaf ma ff oksels proberen..