Kir_Ples schreef:Zou je mij de bestel site eens willen geven?
www.condomerie.com
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kir_Ples schreef:Zou je mij de bestel site eens willen geven?
Guetta schreef:Ach zulke dingen zijn allemaal persoonlijk.
Ik vind ze zelf heerlijk.
Zeker met paardrijden of andere sporten.
Ik voel niets zitten
Guetta schreef:Een beppy is gewoon een sponsje.
Beetje rondvormig met aan een kant een gat, waar je je vinger in kan haken om het sponsje eruit te trekken.
Je moet er dus idd met een vinger in, maar het wordt niet al te ranzigen handen wassen moet je natuurlijk altijd.
Anthea schreef:Oh god, dit is wel heel erg.. Ik las 'Je kunt ze per stuk kopen bij christenen'.
Meetje22 schreef:Grappig dat die beppy hier word genoemd.
Weet namelijk via een vriendin dat het een veel gebuikt voorwerp is in de postitutie![]()
Moet wel even lachen toen ze em liet zien,zo'n vochtige spons in een bakje,overigens geen gat in het midden van de spons.
Het wel dat je gewoon sex kunt hebben tijdens je menstruate en dat zowel jij als je partner er niks van voelen ( daar is ie juist voor uitgevonden)
Hoe het inbrengen en eruit halen gaat kan ik niks over zeggen.
Je kunt ze per stuk kopen bij christien le duc.
Alexx schreef:Ikeh, zou nevernooit de softcup nemen. Het lijkt me behoorlijk ranzig eigenlijk. Ik ben nu aan de pil en slik deze 6 weken door en dan een week niet. Ik heb net een uitstrijkje laten doen omdat ik een spiraaltje wil. Verder gebruik ik de laatste tijd echt altijd OB tampons met inbrenghuls. Ik vind die echt geweldig! Zoveel relaxeder dan gewone tampons, je voelt het nouwelijks als het erin gaat en je voelt ze ook veel minder zitten. Ideaal
trouwens, ik vind die van Tampax minder fijn Jaimy, want die worden lang ipv dik
Meetje22 schreef:Hey storm, ik herkende je helemaal niet met deze avater![]()
Storm76 schreef:Meetje, ik heb ook een spiraaltje, ik heb hem nu al een dik jaar en in het begin had ik ook van spotting (licht bloedverlies). Maar dat is bij mij helemaal over nu. Ik hoorde dat meer vrouwen daar last van hebben. Ook ben ik maar 2 keer ongesteld geweest na het plaatsen (op de spotting na dan) en daarna nooit meer, heeeerlijk!!!
nikkiej_86 schreef:Alexx schreef:Ikeh, zou nevernooit de softcup nemen. Het lijkt me behoorlijk ranzig eigenlijk. Ik ben nu aan de pil en slik deze 6 weken door en dan een week niet. Ik heb net een uitstrijkje laten doen omdat ik een spiraaltje wil. Verder gebruik ik de laatste tijd echt altijd OB tampons met inbrenghuls. Ik vind die echt geweldig! Zoveel relaxeder dan gewone tampons, je voelt het nouwelijks als het erin gaat en je voelt ze ook veel minder zitten. Ideaal
trouwens, ik vind die van Tampax minder fijn Jaimy, want die worden lang ipv dik
Idd goed plan heb ik ook gedaan nergens geen gezeur en gezeik meer om haha![]()
Ideale uitvinding !!!