Ongesteld --->>> Softcup?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guetta

Re: Ongesteld --->>> Softcup?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:08

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:12

Ik ken ze ook, ik vind het niet echt heel erg practische. Ik heb nog een hele doos van die dingen staan Tong uitsteken

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:24

Ach zulke dingen zijn allemaal persoonlijk.
Ik vind ze zelf heerlijk.
Zeker met paardrijden of andere sporten.

Ik voel niets zitten Lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 10:56

Guetta schreef:
Ach zulke dingen zijn allemaal persoonlijk.
Ik vind ze zelf heerlijk.
Zeker met paardrijden of andere sporten.

Ik voel niets zitten Lachen

Wat is een beppy dan precies? Gewoon een watje die je in je doos duwd net als een tampon zonder touwtje?
Moet je die er dan ook uitpulken? Worden je handen dan ook niet heel smerig?

Ik heb toen ik voor het eerst tampons gebruikte altijd die met inbrenghuls gebruikt, libresse heeft ze ook, sommige huismerken ook. Gewoon goed op de doos kijken.
Ikzelf vond het een eng gevoel zon inbreng huls, ze zijn glas en koud/plastikkerig dus doe ik het liever met me eige warme vinger Tong uitsteken Haha!
Verder heb ik geen problemen met tampons, het enigste dat ze eruit zakken, ook de Super formaat (dankzij vriendje lief die iets groter geschapen is ) Koe Ligt er ook aan hoelang me tampon er in zit, of hoe erg ik leeg bloed, soms moet ik gewoon echt om het half uur verwisselen want dan voel ik hem al naar beneden zakken Clown

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:35

Een beppy is gewoon een sponsje.
Beetje rondvormig met aan een kant een gat, waar je je vinger in kan haken om het sponsje eruit te trekken.

Je moet er dus idd met een vinger in, maar het wordt niet al te ranzig Knipoog en handen wassen moet je natuurlijk altijd.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 11:57

Guetta schreef:
Een beppy is gewoon een sponsje.
Beetje rondvormig met aan een kant een gat, waar je je vinger in kan haken om het sponsje eruit te trekken.

Je moet er dus idd met een vinger in, maar het wordt niet al te ranzig Knipoog en handen wassen moet je natuurlijk altijd.

Ja natuurlijk haha, erg onhygienisch als je dat zowiezo al niet doet.

Maar.. als er een gat in het midden zit.. loopt het daar dan niet uit?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:23

Tuurlijk niet, het is een spons. Die absorbeert. Haha!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:34

Grappig dat die beppy hier word genoemd.
Weet namelijk via een vriendin dat het een veel gebuikt voorwerp is in de postitutie Knipoog
Moet wel even lachen toen ze em liet zien,zo'n vochtige spons in een bakje,overigens geen gat in het midden van de spons.
Het wel dat je gewoon sex kunt hebben tijdens je menstruate en dat zowel jij als je partner er niks van voelen ( daar is ie juist voor uitgevonden)
Hoe het inbrengen en eruit halen gaat kan ik niks over zeggen.
Je kunt ze per stuk kopen bij christien le duc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:40

Oh god, dit is wel heel erg.. Ik las 'Je kunt ze per stuk kopen bij christenen'. Bloos

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:47

Anthea schreef:
Oh god, dit is wel heel erg.. Ik las 'Je kunt ze per stuk kopen bij christenen'. Bloos

Hihihi ja dat zou te erg zijn Haha! Haha! Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:51

Ikeh, zou nevernooit de softcup nemen. Het lijkt me behoorlijk ranzig eigenlijk. Ik ben nu aan de pil en slik deze 6 weken door en dan een week niet. Ik heb net een uitstrijkje laten doen omdat ik een spiraaltje wil. Verder gebruik ik de laatste tijd echt altijd OB tampons met inbrenghuls. Ik vind die echt geweldig! Zoveel relaxeder dan gewone tampons, je voelt het nouwelijks als het erin gaat en je voelt ze ook veel minder zitten. Ideaal Ja

trouwens, ik vind die van Tampax minder fijn Jaimy, want die worden lang ipv dik Clown

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:57

ook ik hou het liever bij de gewonde OB tampons.

Guetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:01

Meetje22 schreef:
Grappig dat die beppy hier word genoemd.
Weet namelijk via een vriendin dat het een veel gebuikt voorwerp is in de postitutie Knipoog
Moet wel even lachen toen ze em liet zien,zo'n vochtige spons in een bakje,overigens geen gat in het midden van de spons.
Het wel dat je gewoon sex kunt hebben tijdens je menstruate en dat zowel jij als je partner er niks van voelen ( daar is ie juist voor uitgevonden)
Hoe het inbrengen en eruit halen gaat kan ik niks over zeggen.
Je kunt ze per stuk kopen bij christien le duc.

Ook een optie Lachen
Mijn huisarts kwam ermee, waarom probeer je die niet eens...

Goede tip van die man!
Maar idd, je kan er echt van alles mee doen hihi

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:19

beppy, staan ook foto's en gebruiksaanwijzingen ed in.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:43

Hey storm, ik herkende je helemaal niet met deze avater Haha! Haha!

Nienke86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 16:44

Alexx schreef:
Ikeh, zou nevernooit de softcup nemen. Het lijkt me behoorlijk ranzig eigenlijk. Ik ben nu aan de pil en slik deze 6 weken door en dan een week niet. Ik heb net een uitstrijkje laten doen omdat ik een spiraaltje wil. Verder gebruik ik de laatste tijd echt altijd OB tampons met inbrenghuls. Ik vind die echt geweldig! Zoveel relaxeder dan gewone tampons, je voelt het nouwelijks als het erin gaat en je voelt ze ook veel minder zitten. Ideaal Ja

trouwens, ik vind die van Tampax minder fijn Jaimy, want die worden lang ipv dik Clown

Idd goed plan heb ik ook gedaan nergens geen gezeur en gezeik meer om haha Haha!

Ideale uitvinding !!!

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:11

Ik heb ook een spiraal maar heb zo heel af en toe nog wel bloedingen hoor.
Het is niet erg veel bloed dat ik verlies,misschien nog maar 5% van een normale menstruatie.
Maar blijft dat zo of verdwijnt dat vanzelf naarmate je em langer hebt?
Heb em nu 6 maanden.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:12

Meetje22 schreef:
Hey storm, ik herkende je helemaal niet met deze avater Haha! Haha!

Hhahaha, ik wissel af en toe Knipoog
(met dank aan slimmerik, die heeft deze ava gemaakt, ik vond hem zo mooi)

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:13

Meetje, ik heb ook een spiraaltje, ik heb hem nu al een dik jaar en in het begin had ik ook van spotting (licht bloedverlies). Maar dat is bij mij helemaal over nu. Ik hoorde dat meer vrouwen daar last van hebben. Ook ben ik maar 2 keer ongesteld geweest na het plaatsen (op de spotting na dan) en daarna nooit meer, heeeerlijk!!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:15

Dat verdwijnt Meentje.
Ik heb nu ong nog 1 keer in de drie maanden wat donkerder slijm ofzo. Maar niet meer echt bloed. En dat duurt 2 dagen en is met een inlegkruisje al op te vangen.

romatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:17

Die softcups heb ik ook gebruikt maar vond het helemaal niks. Echt ranzig. Die Beppy's zien er wel handig uit!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-08 17:17

Storm76 schreef:
Meetje, ik heb ook een spiraaltje, ik heb hem nu al een dik jaar en in het begin had ik ook van spotting (licht bloedverlies). Maar dat is bij mij helemaal over nu. Ik hoorde dat meer vrouwen daar last van hebben. Ook ben ik maar 2 keer ongesteld geweest na het plaatsen (op de spotting na dan) en daarna nooit meer, heeeerlijk!!!

Maar het plaatsen is niet heerlijk. Scheve mond

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:22

Klopt helemaal Kir, maar het is te doen ook al is het echt even heel pijnlijk, met 5 seconden ben je van de pijn af.
Ik zou het zo weer doen omdat ik er erg tevreden over ben, en die 5 seconden pijn, ach, die neem ik er wel bij. Ik heb nu immers 5 jaar lang nergens last van Haha!

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:24

nikkiej_86 schreef:
Alexx schreef:

Idd goed plan heb ik ook gedaan nergens geen gezeur en gezeik meer om haha Haha!

Ideale uitvinding !!!

Vork
ik was een maand van de pil af omdat ik spiraaltje zou laten plaatsen, toen ik eindelijk ongesteld was stierf ik van de buik/rug pijn even vergeten hoe erg ik daar okalweer last van heb. Dus toen had ik niet zoveel zin in ook nog een spiraaltje, maar volgende maand moet het er toch maar van komen Nagelbijten / Gniffelen ben wel een beetje bang Nagelbijten / Gniffelen hahaha

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 17:30

alexx, ik had ook veel klachten, rugpijn, buikpijn, misselijk en migraine tijdens mijn menstruatie. Nu ik een spiraaltje heb, is het helemaal over. Ik merk bijna niet wanneer ik het zou moeten zijn (ietwat pijnlijke borsten, voel ik alleen als ik op mijn buik wil slapen). Het duurde bij mij wel een klein half jaar voordat alle rug en buikklachten over waren. Maar ze waren al wel direct minder.
Succes met plaatsen!!
(tip, laat je naar huis rijden vanaf de HA, ik had niemand iets verteld en wilde zelf naar huis rijden, maar daar was ik na het plaatsen toch iets te wiebelig voor)