Met wekker nog pil vergeten :S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Equidea

Re: Met wekker nog pil vergeten :S

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 23:19

ik heb de evra plijsterpil dus hoef er maar 1x per week aan te denken.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 10:31

Als ik savonds ga douchen/tandenpoetsen neem ik hem in. Ligt gewoon op de wastafel en nee de keren dat ik hem in 9 jaar tijd ben vergeten zijn op 1 of misschien uiterlijk 2 handen te tellen....

juleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:18

De nuvaring is geurloos, je krijgt dus geen last van geurtjes als die er een tijdje in heeft gezeten.
Verder hoef je geen zaaddodende middelen te gebruiken, de ring alleen is voldoende.

Je voelt de ring echt niet zitten. Ik heb er geen last van, ik merk niet eens dat hij er zit.. Mijn vriend heeft er ook geen last van. Hij voelt hem niet zitten, dus het ding zit echt niet in de weg.

Ik heb nog nooit voorgehad dat de ring er vanzelf uitviel ofzo. Ik denk dat je echt al hele vreemde dingen moet doen opdat die er vanzelf uit zou komen.. Hij komt er wel makkelijk uit als je hem eruit wil halen.

Kortom: volgens mij alleen maar voordelen Knipoog

inge81

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:19

ik vergeet het nooit in te nemen. Ik leg de strip altijd naast mn haarborstel en tandenbortel neer.

Mijn moeder was er ook wel eens vergeetachtig in, die duwde m altijd op zn kant in de haarborstel, je haar kammen doe je elke ochtend en de strip heb je dna toch al beet, omdat je die uit je borstel moest vissen Knipoog

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:37

LZP -> MW

Leentje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:37

ik vergeet het echt té vaak Bloos
was nu na stopweek weer vergeten te nemen en toen was het te laat en heb ik de eerste dag van mijn menstruatie opnieuw moeten innemen Bloos

Stardust5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:39

Ik vergeet hem bijna nooit alleen op vakanties.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:41

Heb even op de site van die nuvaring rondgeneuzeld, en dat klinkt echt veel beter dan de pil Ja Zeker als je hem echt niet voelt, en m'n vriend er verder ook geen last van heeft (niet dat ie ineens die ring mee naarbuiten trekt ofzo Nagelbijten / Gniffelen ) lijkt het me een topoplossing.
Zag dat je hem er evt. ook even uit kon halen als je er wél last van had, dus dat scheelt ook wel.

Ga na mijn vakantie even naar m'n huisarts ervoor Ja

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:44

Ik vergeet hem ook altijd. Soms gewoon 10 pillen per strip en dan merk ik ineens dat ik tussendoor ongesteld wordt en slik dan gauw weer door om de strip toch af te maken. Eigenlijk helemaal niet goed, maar heb nu toch geen vriend.

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:45

Echt super, de Nuvaring!! Vergat echt altijd mijn pil, wat een vreselijk ding. Ik kreeg ook enorm veel stemmingswisselingen tijdens het gebruik van de pil.

De Nuvaring voel ik niet, zit niet in de weg tijdens het vrijen en geen geurtjes hoor!

Voel me nu super met de Nuvaring. Krijg steeds een smsje (gratis service) wanneer hij eruit moet en erin.. Ideaal!!

Ik schrik trouwens enorm van sommige reacties, zoals 4 pillen op 1 dag en 10 pillen per strip vergeten.. Dat is echt het ongezondste wat je kunt doen.. Frusty

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:49

Dat vind ik inderdaad ook vrij onverantwoordelijk Sophie Nagelbijten / Gniffelen Zeker als je een vriend hebt, of de kans vrij groot is dat je toch bij iemand in bed beland.. Maargoed, je hebt vooral jezelf ermee als je straks met een kind zit..

Maar is die nuvaring wel van een beetje hygienisch materiaal, zeg maar? Want inderdaad die geurtjes.. als je iets 3 weken in hebt zitten..

Loeser

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 11:58

Ik snap nooit zo goed dat mensen de pil vergeten. Mijn vriend en ik zitten echt nog niet te wachten op kinderen en het enige wat ik daarvoor moet doen is 1 x per dag even die pil slikken. Misschien ben ik wel een beetje panisch want ik controleer minstens 3 keer of ik de pil wel geslikt heb. Liever zo dan over 9 maanden onverwachte gezinsuitbreiding. Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:08

Myukii schreef:
Dat vind ik inderdaad ook vrij onverantwoordelijk Sophie Nagelbijten / Gniffelen Zeker als je een vriend hebt, of de kans vrij groot is dat je toch bij iemand in bed beland.. Maargoed, je hebt vooral jezelf ermee als je straks met een kind zit..

Ik weet het. Ben hem vanochtend eens niet vergeten en hoop dat dat zo blijft.. Denk er door dit topic wel beter aan..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 12:22

Loeser schreef:
Ik snap nooit zo goed dat mensen de pil vergeten. Mijn vriend en ik zitten echt nog niet te wachten op kinderen en het enige wat ik daarvoor moet doen is 1 x per dag even die pil slikken. Misschien ben ik wel een beetje panisch want ik controleer minstens 3 keer of ik de pil wel geslikt heb. Liever zo dan over 9 maanden onverwachte gezinsuitbreiding. Zij zijn groot en ik is klein! No Cheer

Ben ik het mee eens, ik moet er niet aan denken om kinderen te 'krijgen' omdat ik een keer de pil ben vergeten, ik vergeet hem echt nooit zeg nooit, nooit natuurlijk. Maar ik let er idd ook altijd heel erg goed op, gewoon omdat ik niet eens na wil denken over de gevolgen Koe

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:00

Ik vergeet mijn pil eigenlijk zelden, het komt weleens voor, maar niet echt vaak.
Het zit er bij mij gewoon ingeprent.

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 13:35

Nuvaring is net zo betrouwbaar als de pil en je hoeft geen zaaddodende pasta te gebruiken.

Echt ideaal!

Clev

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:49

Ik heb ook de nuvaring, nu ongeveer een jaar. Ik vind het echt super! Goede ervaringen mee.
De sms-service is erg prettig, zo kan je het niet vergeten! Heerlijk om er maar eens per maand aan te hoeven denken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 16:03

Ik sla de stopweek dus erg vaak over omdat ik hem anders na die week steeds weer vergeet. Nu vergeet ik m nog wel is hoor, maar dan dus niet in die 1e belangrijkste week na de stopweek..

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:21

Ik slik de pil 's avonds en mocht ik 'm dan evt vergeten ben ik nog niet te laat als ik 'm 's ochtends inneem. In de 10 jaar dat ik 'm slik ben ik 'm hooguit 5 keer vergeten.

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:35

Rebel_Jits schreef:
Citaat:
Ik ben één pil vergeten (meer dan twaalf uur te laat).
· De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen.
· Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.

Bron: sekswoordenboek.nl

(dat is wel bij alle pillen verschillend. Ik moet hem dus binnen 36 uur na de laatste pil innemen maar mijn zus bijv. die moest hem binnen 24 uur innemen.

je moet gewoon even in de bijsluiter kijken.

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 18:55

Ik heb ook de NuvaRing. Werd dood ziek van de pil voor het slapen innemen en 50 keer per nacht naar de wc om te kotsen.

Ik ben ook tevreden over de NuvaRing geen rare geurtjes je kan ook een keer overslaan en me vriend heeft nooit geklaagt.

Wel moet ik zeggen dat ik een hele kleine muts heb van binnen en dat die niet goed blijft zitten in het begin. Ik heb dus even last ervan als ik hem inbreng als ik nog ongesteld ben en dan vraag ik mijn vriend of die hem even aan wil douwen. Als ik sex heb gehad zit die geweldig en nergens meer last van.

Ik kan ook z'n slome zijn dat ik hem gewoon net verkeerd inbreng maar na een uur op de wc vroeten zit die dan nog niet fijn Haha!