Dat kun je hier vinden. Staat ook nog wat informatie bij over nioxin welke je zou moeten hebben etc. De website is nog niet af dus en kunnen nog fouten op staan. 7 maanden terug heb ik na bijna een jaar nioxin gebruik mijn haar dikte kunnen voelen (toen waren mijn extensions er voor een maand uit) en was mijn haar al een behoorlijk stuk dikker geworden. Ik heb ze er nu weer 7 maanden in dus in die tijd is mijn haar nog weer dikker geworden. Ze gaan er bijna weer uit dus binnekort ga ik mijn nieuwe bos haar bewonderen

Maar ik moet wel zeggen dat ik trouw alles gebruik omdat alles op natuurlijke basis is en alchol en plastic vrij is.
Ik ben 2 weken terug uit huis gegaan en zag toen pas hoeveel ik eigenlijk zelf gebruik

het was een ah tas vol. Liter flessen cleanser en scalp. Een halve liter masker. Verder schuim, haarlak, haar treatment, haar booster, verschillende gels oa voor meer volume bij het fohnen, voor meer stevigheid etc et c, een silk voor het stylen, een bliss wat mijn haar beschermt tegen uv licht en hitte, een glans spray en dat was het geloof ik

Maar met mijn haar ben ik wel erg blij geworden