Mijn armen en benen zijn lekker gebruind, alleen mijn voorkant van mijn schouders en mijn nek aan de voorkant zijn helemaal verbrand, maarja dat wordt wel weer bruin.
Ik ben rood-wit-bruin Mijn schouders zijn rood verbrand, daaronder is het wit en mijn onderarmen zijn bruin.. Het is nou gelukkig al wel wat minder, maar mijn schouders beginnen nu wel een beetje te vervellen
Ik ben nu wit, en ik hoop niet dat ik straks verbrand ben. De hoop op bruin heb ik al helemaal opgegeven. Ik hoop alleen dat ik straks niet meer 'doorschijnend' ben
Ik wordt ook met een half uurtje buiten lopen al bruin.. Vandaag hele dag aan het water gelegen en dus al best bruin Gelukkig verbrand ik zelden tot nooit..
Bruin tot poepbruin. Ik kan uren in de zon lopen zonder te verbranden, ik word alleen maar bruiner. Ben ook al vrij bruin van mezelf, maar aan het einde van de zomer heeft m'n gezicht waarschijnlijk dezelfde kleur als mijn haar.
wit/bruin, ben naar Italië geweest, hele dag zon heb ook goed ingesmeerd en gebakt in de zon maar ik kán gewoon niet bruin worden... ben best jaloers op sommige mensen die in 10 minuten al een kleurtje hebben
Ik ben nog niet zo bruin als ik zou willen, want ik moet leren voor mijn examen en buiten kan ik niet goed leren... Maar ik ben toch wel een beetje verkleurd doordat ik soms wel even pauze in de tuin mag en als ik klaar ben met mijn examen heb ik alle tijd om bruin te worden (als de zon zich dan nog laat zien)