Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:Ik reinig s'ochtends eigenlijk niet omdat ik dus de nacht ervoor al grondig gedaan heb. En ik doe standaard een dagcreme op met uvfilter. Deze geeft ook een lekker gezond gloedjeTja, en verder..wat ik op de vorige bladzijde zei
Wel gebruik ik elke dag make-up, al bestaat dat alleen uit wenkbrauwen bijtekenen en wat lagen mascara. Ik moet zeggen sinds ik die scrub en dagcreme (had eerst andere spul) gebruik heb ik nog geen puist gehad, wel fijn
dressagelady schreef:Skitter schreef:Ik reinig s'ochtends eigenlijk niet omdat ik dus de nacht ervoor al grondig gedaan heb. En ik doe standaard een dagcreme op met uvfilter. Deze geeft ook een lekker gezond gloedjeTja, en verder..wat ik op de vorige bladzijde zei
Wel gebruik ik elke dag make-up, al bestaat dat alleen uit wenkbrauwen bijtekenen en wat lagen mascara. Ik moet zeggen sinds ik die scrub en dagcreme (had eerst andere spul) gebruik heb ik nog geen puist gehad, wel fijn
Je huid gebruikt de tijd dat je slaapt juist om te herstellen, hier komen veel afvalstoffen e.d. vrij.
Daarom is het minstens zo belangrijk 's ochtends ook je huid goed te reinigen!
sidneylover schreef:Reinigen jullie 's morgens ook met cleasing milk ? Ik gebruik 's morgens eigenlijk alleen water.