Reinigen van je gezicht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loesss

Re: Reinigen van je gezicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:36

Ik haal eerst al mijn make-up eraf met een reiningsmelk (etos), vervolgens een doekje erover, dan een facewash van etos en dan nog even een watje met tonic erover, dit iedere ochtend en avond, ik heb alles gewoon van etos en ben hier erg tevreden over! Beter dan hele dure dingen!

Als ik niet reinig zie ik dit echt aan mijn huid, dus doe ik het trouw iedere dag, zeker in de zomer!

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 23:47

Ik reinig 's ochtends mijn gezicht met tonic en daarna dagcreme met uvfilter.
Ik reinig 's avonds mijn gezicht met tonic en daarna nachtcreme.
Ik heb meestal geen make-up op, maar als ik dat heb, doe ik eerst met make-up reiniger.

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 03:07

Ik reinig s'ochtends eigenlijk niet omdat ik dus de nacht ervoor al grondig gedaan heb. En ik doe standaard een dagcreme op met uvfilter. Deze geeft ook een lekker gezond gloedje Lachen Tja, en verder..wat ik op de vorige bladzijde zei Huilen van het lachen Wel gebruik ik elke dag make-up, al bestaat dat alleen uit wenkbrauwen bijtekenen en wat lagen mascara. Ik moet zeggen sinds ik die scrub en dagcreme (had eerst andere spul) gebruik heb ik nog geen puist gehad, wel fijn Ja

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:00

Skitter schreef:
Ik reinig s'ochtends eigenlijk niet omdat ik dus de nacht ervoor al grondig gedaan heb. En ik doe standaard een dagcreme op met uvfilter. Deze geeft ook een lekker gezond gloedje Lachen Tja, en verder..wat ik op de vorige bladzijde zei Huilen van het lachen Wel gebruik ik elke dag make-up, al bestaat dat alleen uit wenkbrauwen bijtekenen en wat lagen mascara. Ik moet zeggen sinds ik die scrub en dagcreme (had eerst andere spul) gebruik heb ik nog geen puist gehad, wel fijn Ja

Je huid gebruikt de tijd dat je slaapt juist om te herstellen, hier komen veel afvalstoffen e.d. vrij.
Daarom is het minstens zo belangrijk 's ochtends ook je huid goed te reinigen! Ja

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 12:07

Het is beter naast tonic ook gezichtreiniger te gebruiken (cleaning milk). Dit omdat dit juist het vuil verwijderd en tonic verfrist. Tonic haalt de laatste resten vuil weg die je met de reinigingsmelk hebt verwijderd. Tonic droogt ook uit dus gebruik daarnaast ook een nachtcreme.

's ochtends ook doen, want wat al eerder is gezegd 's nachts produceert je huid ook een hoop vuil. Daarna een dagcreme is het beste.

Moet zelf zeggen dat ik alleen het avondritueel volg, ben voor het ochtendritueel gewoon te lui Bloos

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-08 01:06

dressagelady schreef:
Skitter schreef:

Je huid gebruikt de tijd dat je slaapt juist om te herstellen, hier komen veel afvalstoffen e.d. vrij.
Daarom is het minstens zo belangrijk 's ochtends ook je huid goed te reinigen! Ja

OH! Dat wist ik niet Bloos Toch maar ff snel met een tonicje overheen s'ochtends Bloos Thanks!

sidneylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-08 08:41

Reinigen jullie 's morgens ook met cleasing milk ? Ik gebruik 's morgens eigenlijk alleen water.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:49

's Ochtends:
Douchen en wat zeep erover en daarna creme.

's Avonds.
Make up remover
Reinigingsmelk
Reinigingstonic
Creme

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 09:51

sidneylover schreef:
Reinigen jullie 's morgens ook met cleasing milk ? Ik gebruik 's morgens eigenlijk alleen water.

Ja alleen water is niet genoeg, daar krijg je niet al het vuil me weg en het droogt je huid uit Knipoog

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 16:52

Ik doe lekker simpel. Haha!

'S ochtends:
Mijn gezicht wassen met douche gel
Daarna zwitsal creme (vroeger gebruikte ik dagcreme van huismerk)

'S avonds:
Make-up eraf halen met make-up reiniger voor oogmake-up
Mijn gezicht wassen met gewone zeep of babyzeep
Daarna zwitsal creme

Enkele keer verwen ik mezelf. Dan scrub ik mijn gezicht met scrubcreme voor gezicht en daarna reinig ik mijn gezicht met reinigingsgel. Dan masker en als het laatst alweer creme. (heb last van droge huid, dus kan niet zonder creme Bloos )

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-08 19:31

Zeep is echt niet goed voor je huid, dan kan je beter alleen water doen.