Mijn persoonlijke afvalstrijd....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mijn persoonlijke afvalstrijd....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 16:39

Miemserik schreef:
ProudJustify schreef:
@Miemserik: idd, ze kunnen nog zo hard roepen dat het wel meevalt, maar ik zie het zelf wel, de
weegschaal zegt het ook en mijn kleding geeft het toch ook echt aan hoor Clown

En dan heb ik nog allemaal van die magere vriendinnen ook. Ik hoef zelf niet echt mager te worden ofzo, dat hele dunne vind ik toch niet mooi maar mijn schurende benen ben ik meer dan zat Bloos

ik heb inderdaad ook last van schurende benen.
in spijkerbroeken en vooral met blote benen in rokje of badkleding etc.

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 16:57

in spijkerbroeken en vooral met blote benen in rokje of badkleding etc.[/quote]

Ik heb dat ook inderdaad, de laatste kilo's zijn er ook vooral bijgekomen bij mijn bovenbenen. Broeken gaan maar 3 maanden mee en met warm weer heb ik gewoon dat ik mijn benen helemaal open loop...Boos!

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:09

Super meid! Zet hem op!

Ik ben zelf afgelopen 8 maanden 15 kilo afgevallen Haha!! Trots! Van een meid met overgewicht naar een stralende gewoon slanke meid! En aaah wat ben ik fit en kleren en bikinis kopen is zooo leuk!

Ik heb trouwens veel steun gehad aan: http://www.valtaf.nl. Misschien wat voor jou! Mijn profiel is: loesssje.valtaf.nl!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:26

Amanda_T schreef:

Ik heb dat ook inderdaad, de laatste kilo's zijn er ook vooral bijgekomen bij mijn bovenbenen. Broeken gaan maar 3 maanden mee en met warm weer heb ik gewoon dat ik mijn benen helemaal open loop...Boos![/quote]

dus precies het zelfde.
bij mij loop ik ook alles daar kapot Bloos
best duur zon grapje

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 17:32

Mijn broeken gaan gelukkig nog wel lang mee.
Maar ik moet zeggen, had vandaag voor het eerst in jaren een rokje aan zonder panty en na een uur lopen begon ik het toch wel te voelen ja... Nagelbijten / Gniffelen

xannemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 18:09

goed zeg!

Miemserik

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 19:13

engelina schreef:
Amanda_T schreef:

Ik heb dat ook inderdaad, de laatste kilo's zijn er ook vooral bijgekomen bij mijn bovenbenen. Broeken gaan maar 3 maanden mee en met warm weer heb ik gewoon dat ik mijn benen helemaal open loop...Boos!

dus precies het zelfde.
bij mij loop ik ook alles daar kapot Bloos
best duur zon grapje[/quote]
Idd heb je is een leuke broek gevonden die over je reet past istie na een paar maanden naar de haaien door die schurende benen Slapen

rosanne1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 19:19

erg knap!

doe het niet alleen zodat je jezelf mooier vind, maar ook voor je gezondheid!
overgewicht is erg slecht voor je gewrichten..!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 21:41

[LZP] > [MW]

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 10:50

Supergoed bezig!!! En al 7 kilo eraf, knap hoor Ja
ik wens je heel veel succes! Ik ben de laatste maanden ook best wel aangekomen. Niet extreem maar er moeten wel een paar kilo's af, valt best tegen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-08 15:35

ik ben sinds de zomer ook een kilo'tje of 4/5 aangekomen..
en ik was zo trots dat ik voor de zomer eindelijk sinds jaren eens onder de 60 kg woog..
ookal kwam dat dan door omstandigheden waardoor ik geen hap meer door mn keel kreeg.
ik was er zo van overtuigd dat ik dan nu toch die 58/59 kg zou gaan behouden!
maar nee hoor.. het is ook zo naar..
het lijkt ook alsof ik ook steeds meer eet..vroeger kon ik makkelijk een dag door op 2 broodjes en een liga en een flesje water..
maar elke keer als ik nu denk..' oh ik neem maar 2 broodjes mee want daar heb ik genoeg aan' dan heb ik toch weer vreselijke honger tegen de tijd dat ik terug naar huis moet..en van de uni naar mijn huis is het als t een beetje tegen zit toch zo;n 1 uur en 3kwartier..dus dan 'moet' ik wel wat eten..
alleen overal (op de uni en op het station) zijn de vette happen een stuk goedkoper dan de gezonde broodjes..
en daar komen de kilo's hoor.

ik merk het nog niet aan mn kleding..en kan nog wel normaal een rokje aan, maar bij mij gaat het vooral bij mn lovehandles derbij zitten..en het zit gewoon niet lekker..

misschien moet ik ook maar met jullie meedoen en er net een paar kilo afkrijgen..
maar 7 kilo in 2 weken jeetje..wat veel! hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar?
ik doe daar minstens 2 maanden over volgens mij

ik heb trouwens ook een vriend die hele zakken met chips naar binnenwerkt..maarja..hij sport dan ook 3/4 keer in de week heel intensief..

ik ben trouwens wel al heel 'trots' .. mn ouders zijn een week weg..dus de auto heb ik voor me alleen..
en ik heb m nog niet een keer gebruikt Haha!
oke ik heb m nog niet nodig gehad ook..maar de boodschappen doe ik op de fiets van mn moeder..boodschappen tassen overvol..maar wel op de fiets Haha!

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 23:10

Ik denk dat veel kilo's in het begin verliezen sneller gaat als je meer overgewicht hebt. Als je maar 7 kilo boven je streefgewicht zit, zal die 7 kilo er jammer genoeg niet in 2 weken afvliegen.

Ik kwam er pas ook achter dat ik een kilo of 5 was aangekomen. Beetje rottige periode gehad met veel stress, en ik ben zo iemand die dan snel aan het snaaien slaat. Ik ben nu maar een beetje aan het opletten en ook maar weer eens aan het sporten gegaan... Ik wil er zeker 5 kilo afhebben, liefst 10. 5 moet lukken want dan zit ikw eer op mijn oude gewicht, 10 weet ik niet; ik heb al vaker geprobeerd af te vallen en dat ging eigenlijk nooit echt goed...

Miss_DJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 23:15

Knap dat je al 7 kilo af bent gevallen Lachen
Wil ook wel wat kwijt eerlijk gezegd. Niet overdreven dik,maar voel me niet pretiig in bikini of als ik bijvoorbeeld langs een spiegel loop.

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-08 23:21

Ik ben op het moment ook bezig... Ik ben niet dik, totaal niet juist, maar voor het mooie (en mezelf) wil ik graag een paar kilo's eraf Lachen
Ik ben vorige week naar Egypte geweest, en om de een of andere reden had ik daar echt totaal géén honger gewoon Verward ik moest het eten echt naar binnen pushen... Met als resultaat, in 8 dagen 3 kilo afgevallen Nagelbijten / Gniffelen (ik dronk wel super veel trouwens)
Dat leek mij een mooi opstapje om verder te gaan.
Ik snoep een heeeeel stuk minder, en als ik honger heb maak ik een fruitsalade ipv een zak chips oid.

Ben benieuwd hoe lang ik het volhoud *LOL*

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 13:35

goed van je veel mensen lukt het vaak niet, zoals mij Nagelbijten / Gniffelen ik wil echt zo graag afvallen, maar ik doe er gewoon niks aan, ik wou dat het van zelf ging.. maar helaas, ik ga vanaf nú minder eten en meer bewegen, ben dat buikje zat!

Maar weer on-topic, echt heel veel succes nog! de eerste dagen zijn het zwaarst maar als je door gaat, gaat het helemaal goed komen!

llittlellady

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 18:02

Succes met afvallen allemaal Lachen
Ik ben ook bezig en gaat goed ben al aantal kilo kwijt. Niet dat ik te zwaar ben maar wil gwoon wat minder vind mezelf toch beetje dik.
Maar wat ik zo raar vind... ik val af en mijn broeken gaan steeds losser zitten, de meeste zijn echt te groot en veel mensen zien het en vinden mijn gezicht smal worden enzo. Maar ik zie het zelf dus totaal niet, sterker nog als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf alleen maar dikker worden, echt mijn hoofd, benen, kont ... Verward Boos! echt niet leuk.. Hebben meer van jullie daar last van?

Esss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 19:14

Citaat:
Idd heb je is een leuke broek gevonden die over je reet past istie na een paar maanden naar de haaien door die schurende benen Slapen

Nagelbijten / Gniffelen 'k Moest wel lachen over hoe je dit hebt verwoord! Het is alsof ik mezelf hoor praten Knipoog
Maar ik ben bekend met het verschijnsel en ik baal er zo ontzettend van! Bij elke leuke broek die ik heb gehad zag ik gewoon dat ze op een gegeven moment bij m'n benen lichter van kleur werden. En ja hoor, op een gegeven moment zat er gewoon een heel gat in! Voor mij is dat echt iets om mega chagrijnig van te worden! Weg leuke broek... Boos! Ik camoufleerde het nog wel 'ns door jurkes er overheen te dragen, maar vooral als je zit moet je wel oppassen dat niemand het gat ziet Bloos .

Ik ben de laatste tijd wat minder actiever geworden en wat makkelijker qua snoepen. De kilo's vlogen er 'ongemerkt' aan. Van de week zag ik wat foto's die pas van me waren gemaakt en toen schrok ik er wel een beetje van! Ik ben veranderd in een klein (ik ben maar 1.55) dik propje...help! Nu probeer ik meer te bewegen en goed op m'n eten te letten, maar wat is het toch moeilijk!

In ieder geval heel veel succes TS! Je bent zeker op de goede weg, dus hou vol!

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 08:22

llittlellady schreef:
Succes met afvallen allemaal Lachen
Ik ben ook bezig en gaat goed ben al aantal kilo kwijt. Niet dat ik te zwaar ben maar wil gwoon wat minder vind mezelf toch beetje dik.
Maar wat ik zo raar vind... ik val af en mijn broeken gaan steeds losser zitten, de meeste zijn echt te groot en veel mensen zien het en vinden mijn gezicht smal worden enzo. Maar ik zie het zelf dus totaal niet, sterker nog als ik in de spiegel kijk zie ik mezelf alleen maar dikker worden, echt mijn hoofd, benen, kont ... Verward Boos! echt niet leuk.. Hebben meer van jullie daar last van?

Nou niet dat ik mezelf zie groeien zo erg is het ook weer niet, maar ik ben nu dus 11 kilo kwijt, maar als ik foto's vergelijk zie ik dus echt geen verschil.

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 08:40

Loesss schreef:
Super meid! Zet hem op!

Ik ben zelf afgelopen 8 maanden 15 kilo afgevallen Haha!! Trots! Van een meid met overgewicht naar een stralende gewoon slanke meid! En aaah wat ben ik fit en kleren en bikinis kopen is zooo leuk!

Ik heb trouwens veel steun gehad aan: http://www.valtaf.nl. Misschien wat voor jou! Mijn profiel is: loesssje.valtaf.nl!

Super site Lachen Heb me ook net ingeschreven Lachen
Ook even aan een afvalrace begonnen, met gezond eten en 3-4x per week gaan fitnessen Lachen
Ik voeg je even toe als je het niet erg vindt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 09:47

Wat goed van je dat je bezig bent Amanda!! Ik ben ook aan de slag. Weeg ook net boven de 100 (en ja, mensen denken ook dat dat niet kan, omdat ik lang ben en zo valt het toch minder op) en ik wil richting de 80. Daarna zie ik wel weer verder.

Ik ga nu 3x per week naar de sportschool, en ik probeer te letten op wat ik eet. Loop ook bij een diëtiste daarvoor, die goede tips heeft gegeven van do's en don't's