erg zwetenden tieten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

woofie

Re: erg zwetenden tieten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 08:57

groompie schreef:
Ja een heel bekend probleem en vooral als je toch in die hete zon aan de gang moet. Nu kreeg ik eens van een oudere dame de tip om mijn bh over een katoenen hemdje (wel katoen hoor want synthetisch gaat juist schuren)of topje aan te trekken en echt het helpt Bloos Het voorkomt schuur plekken(smet plekken) en vooral dat je die stalen niet meer voelt lopen want alles gaat dan in het hemdje zitten. Nu hoor ik je denken dan krijg je toch een nat plak hemd maar dat valt reuze mee voelt in ieder geval heel wat beter dan zonder hemd. En z'n hemdje is echt niet veel warmer hoor omdat het van katoen is,en vroeger was het normaal vertelde zij dat de vrouwen dit zo doen zeker als ze op het land moesten helpen. Kan het zeker aanraden om eens te proberen.

Inderdaad een goeie tip!!
kleine kanttekening hierbij......gebruik geen wasverzachter als je beha's en katoenen (onder)goed wast.
Doe je dit wel dan kan het materiaal niet meer voldoende vocht opnemen.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 09:10

Om die rode plekken onder je borsten te verkomen kun je het beste talkpoeder onder je borsten doen voordat je je bh aandoet, ik had hier jaren geleden ook veel last van en die rode plekken worden steeds pijnlijker als je er langer last van hebt, sindsdien mik ik er regelmatig talkpoeder onder en heb er geen last meer van.
Ik draag eigenlijk altijd een sportbh.
Het schijnt te werken dat als je een katoenen zakje met wat zout in je bh doet, het zout neemt het zweet op maar of het echt werkt weet ik niet, nog niet uitgeprobeerd Haha!

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 11:50

haha nadeel van dat shirt onder je bh is dat je nog een shirt er overheen moet aan doen en je hebt het dan al zo warm Tong uitsteken

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 12:07

Ik heb cup DD maar heb nergens last van hoor Haha! Denk inderdaad dat een katoenen BH wel zal helpen

BiatCh_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-08 13:57

Danicque_ schreef:
Ik heb cup DD maar heb nergens last van hoor Haha! Denk inderdaad dat een katoenen BH wel zal helpen

Misschien kan dat omdat ze bij jou niet hangen? Dat dat het is ?

diam0nd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-08 22:10

Nou ik heb ook DD en ik heb er ook regelmatig last van hoor. Erg vervelend, en een ranzig gevoel.. tja wat zou je er tegen kunnen doen.. idd katoenen bh misschien anders.. geen idee

Angg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-08 21:10

Niet zoveel last van...
heb het soms wel vervelend als je het altijd heb en dan ook nog is heel erg Ach gut

Kim_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:07

Ik heb een B'tje en als het warm is ga je gewoon zweten, klaar. Maar ik moet zeggen dat ik niet heb dat het echt in druppels of zelfs straaltjes er tussenuit loopt.. Met uitgaan bijvoorbeeld is het ook vaak bloedheet en dan wordt het ertussen wel vochtig maar dan kan je dat gewoon wegdeppen met een doekje of zo.
Dan denk ik toch dat het een goede oplossing is om katoen te dragen en niet teveel synthetisch spul want dat ademt niet goed. En maar gewoon accepteren denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 14:17

Ik heb het eigenlijk nooit .
En heb cup C/D.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:08

Ik heb 't wel is tijdens 't slapen Tong uitsteken
Niets aan te doen als je slaapt, heb 't alleen met nachtmerries.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:11

Cup C en nergens last van eerlijk gezegd.

Ik heb deo poeder van Lush, dat werkt enerzijds als deo, anderzijds als talkpoeder, ideaal dus!

www.lush.nl en dan bij "persoonlijk" kijken. Ik heb de coconut poeder. Ruikt overigens erg tropisch Lachen

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:15

Ik heb er niet zo'n last van. In ieder geval niet als ik gewoon de honden bijvoorbeeld uitlaat of achter de computer zit. Knipoog

Maar als je aan het sporten bent dan natuurlijk wel, maar dat is logisch, ieder mens zweet.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:17

Raar dat jezelf een kleine cup hebt en je vraagt of mensen met een kleine cup dit ook hebben. Clown

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 16:21

Ik heb ook behoorlijke boobs (E) maar van echt heel erg zweten tussen mn borsten heb ik niet zo een last het wordt wel klam. Ik heb weer hele andere problemen met die dingen (lees rugpijn geen fatsoenelijke bh's kopen etc.) Ben blij dat dit mij bespaard is gebleven Lachen Ik heb dus ook geen tips!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 17:39

Heb ik alleen last van met mijn sport bh want dan wordt alles zeg maar een beetje meer tegen elkaar gedrukt en blijft het zweet plakken. Daarom draag ik met dit iets warmere weer toch liever een beugel bh met rijden omdat mijn ervaring is dat wanneer je een goed passende beugel bh draagt de boel mooi uit elkaar wordt gehouden. Zou alleen ook graag een bh hebben van iets natuurlijker materiaal omdat dit me lekkerder lijkt zitten maar die schijnen niet verkrijgbaar te zijn in mijn maat (H), ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Een sport bh waarin niet alles meteen geplet wordt zou trouwens ook een goede uitvinding zijn.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:52

SusanH schreef:
Heb ik alleen last van met mijn sport bh want dan wordt alles zeg maar een beetje meer tegen elkaar gedrukt en blijft het zweet plakken. Daarom draag ik met dit iets warmere weer toch liever een beugel bh met rijden omdat mijn ervaring is dat wanneer je een goed passende beugel bh draagt de boel mooi uit elkaar wordt gehouden. Zou alleen ook graag een bh hebben van iets natuurlijker materiaal omdat dit me lekkerder lijkt zitten maar die schijnen niet verkrijgbaar te zijn in mijn maat (H), ik ben ze in ieder geval nog nooit tegengekomen. Een sport bh waarin niet alles meteen geplet wordt zou trouwens ook een goede uitvinding zijn.

H? Bloos! Doet dat geen pijn aan je rug?

Wat is er tegenwoordig trouwens mis met 'borsten', TS?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 22:55

Ik heb F,... over een tijdje gelukkig wat minder ROFL
Tja lijnen,.. dan zijn je tieten gelijk foetsie Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb altijd flinke jongens gehad maar last van het zweten gelukkig niet zo. En als ik er dan last van had dan idd talkpoeder of een beetje met deo spuiten. Lekker douchen en weer een frisse BH aan Tong uitsteken

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-08 23:01

Deoleen gebruiken. Dit is een deo zonder geurtje die het zweten ook echt tegen gaat. Wordt in een tube verkocht in creme en in gel vorm. Ik vind de creme het fijnste. Geen zweet meer....ok, of maar een klein beetje.

Dat hemdje onder je BH dat ken ik nog wel, ze hebben daar zelfs hemdjes voor die voorgevormde cups hebben. Gewoon bij de hema bij het bejaarden ondergoed.... is zo gek nog niet hoor.