Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Breitling schreef:anderhalf uur in dit zonnetje is behoorlijk veel zeker als je al snel verbrand of last hebt van zonneallergie.
De zon is momenteel heel erg krachtig dus goed insmeren als je de zon in gaat! en niet te lang in de zon zitten.
LimaMambo schreef:Breitling schreef:anderhalf uur in dit zonnetje is behoorlijk veel zeker als je al snel verbrand of last hebt van zonneallergie.
De zon is momenteel heel erg krachtig dus goed insmeren als je de zon in gaat! en niet te lang in de zon zitten.
ik smeer factor 4 dus dat zou betekenen dat ik 4 keer 20 minuten langer in de zon mag liggen..
gelukkig trekt het wel na een nacht weg.. maar als ik er zo weer in ga komt het binnen een kwartier terug..
Chubby schreef:Urtizon, verkrijgbaar bij DA en Etos e.d. helpt goed ter voorkoming en genezing van de allergie!
Verder is er een speciale cooling gel van Novartis, weet de naam ff niet, die bij de apotheek te verkrijgen is..
Chubby schreef:Urtizon gebruik ik ook, maar om het te voorkomen, en dat helpt gelukkig goed!bij mij tenminste