Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
raylaatje schreef:als je verbrand bent is calendulan(ofzoiets) heel erg fijn om erop te doen.
Somebitch schreef:Ik heb gisteren best lang in de zon gezeten maar ben niet verkleurt hoor.
Ukkiee schreef:Wij hebben hier thuis een zonnebank staan, dus ik hoef niet naar de studio. Dat is overigens verrekte duur, dat kan ik zelf nooit betalen en mijn ouders willen dat denk ik ook niet betalen. Hier thuis ga ik inderdaad voordat de zomer echt begint onder de zonnebank, maar dat wil niet helpen, helaas.
Ik kan me ook insmeren wat ik wil, maar als het raak is, is het raak, dan heeft geen enkele zonnebrand nog nut.
Overigens smeer ik mijn verbrande huid altijd héél erg dik in met Calendulan, dat is echt heerlijk. Lekker vettig en het maakt je huid ook weer rustig. En verder de zon vermijden met je verbrande huid, want god, het doet zo'n zeer als je bent verbrand en de zon schijnt er vervolgens op. Da's echt hel.
En dus als ik heel erg verbrand ben, doe ik van dat schuim er op dat iemand anders in dit topic ook vernoemde.
Kan iemand anders misschien dat Australische zonnebrand voor me kopen? (Ik las dat er iemand uit Kudelstaart een Australische vriend heeft ofzo..?) Even PM'en heen en weer en dan komen we er wel uit denk ik..
Trouwens, is er ook wel eens iemand onder zijn voeten verbrand? Dat heb ik dus een keer gehad toen ik met blote voeten over het (gloeiende) zand liep, had aan het eind van de dag helemaal verbrande pootjes aan de onderkant. Had me daar natuurlijk niet ingesmeerd
MsMarit schreef:Nog even een Tip...
Zonnebrand van vorig jaar (of langer) werkt niet meer... Daar is de beschermingsfactor uit.. Kortom ieder jaar nieuwe kopen....
De creme werkt nog wel maar de factor is eruit doordat er zuurstof bij is gekomen......
pablo7 schreef:Het is tog ook zo dat je ene half uurtje voor dat je in de zon gaat je moet insmeren?