Melkfles eigenaren; summer ain't cool!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Traiectum

Re: Melkfles eigenaren; summer ain't cool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 18:11

Hier nog één!
Vroeger, toen ik nog een ukkie was en hele dagen op het strand speelde in de zomer, was ik donkerbruin. Letterlijk. Veel mensen dachten dat ik Spaans was, omdat ik zo ontzettend gebruind was.
Daarna kwam de puberteit, waarin ik principieel weigerde om zelfs maar een korte broek aan te trekken, laat staan een badpak. En ja, na tien jaar geen zon weten mijn benen geloof ik niet eens meer dat ze bruin kúnnen worden. Huilen van het lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:04

Mijn benen zijn ook niet bruin te krijgen, vorig jaar ook de moed opgegeven en dus niet uit de spijkerbroek gekomen. Dit jaar ben ik het toch weer aan het proberen, maar nog niets noppes nada. Hoef het ook niet in te smeren want rood wordt het ook niet, terwijl mijn bovenlichaam al verbrand is. Met mijn zonnebril op leek het vanmiddag heel wat, kom ik binnen en kijk ik naar beneden schrik ik me rot. Tsjee, doet gewoon pijn aan je ogen.

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:16

Ik zeg altijd maar dat het komt omdat ik een halfbloedje of een Siameze kat (lichtbeige lijf, donker gekleurde points) ben, ook gooi ik het wel eens op het duopenotti fenomeen (ben alleen niet lesbisch, das dan net jammer, anders was het echt leuk geweest).
Ik kleur op zich best snel, en dat is ook het probleem. Al vroeg in het voorjaar heb ik een leuk kleurtje op mijn armen en hoofd door het vele buiten zijn bij de paarden. De rest van het lijf is dan nog 'maagdelijk wit' en ja, dat staat best raar in de spiegel...
Vorig jaar zijn mijn benen voor het eerst in jaren enigzins verkleurd geraakt. Door een psoriasisaanval kreeg ik lichttherapie (ze hebben daar wel in een deuk gelegen toen ik ze waarschuwde voor het duopenottieffect); dan sta je uiteindelijk iets van 20 minuten in je blootje in een soort van zonnebank. Samen met wat zelfbruiner was dat echte witte er uiteindelijk wel een beetje af gegaan.
Dit jaar ga ik op het erf gewoon kort. Daar komt verder niemand behalve de eigenaar en die weet ervan. Misschien dat ik dan toch nog eens siameesje af raak...

NicoleKelos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-08 22:23

Na jaren eczeem zijn dit jaar eindelijk mijn benen en voeten "heel". Melkflessen of niet, zal heerlijk zijn om eens een zomer zonder laarzen en spijkerbroek door te brengen.

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 09:58

NicoleKelos schreef:
Na jaren eczeem zijn dit jaar eindelijk mijn benen en voeten "heel". Melkflessen of niet, zal heerlijk zijn om eens een zomer zonder laarzen en spijkerbroek door te brengen.

Ik wens je alvast veel plezier!
Lijkt me naar als je zoiets hebt...

Hier thuis loop ik ook rond in shortjes hoor!
Bij de paarden is er niemand die verblind zou kunnen raken, dus ga ik er lekker in badmode rondhuppelen deze zomer Cool
Arie; mijn vriendin is ook roodharig en het enige wat ze doet is verbranden, zij heeft steeds haar pulletje zonnecréme bij haar Haha!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:03

Jawel!! Nog een melkfles Tong uitsteken

"Bruin" vanaf de kruin tot aan de knieen.. Alles daaronder: Een zeer mooi wit tintje ROFL

Ik heb het maar opgegeven Haha!

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:07

factor 30 bijna altijd bij de hand idd Haha!
en in cuba was het factor 50 Clown

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:26

Ariebombarie schreef:
factor 30 bijna altijd bij de hand idd Haha!
en in cuba was het factor 50 Clown

En het is idd factor 30 die ze steeds bij heeft Haha!

Maar euh; het is dan ook wel handig hé Haha!
Ik word bruin, enkel mijn benen niet Clown
Jullie zijn ofwel wit ofwel rood ofwel bruin over gans jullie lichaam (allee zo is dat bij haar dan toch, en dat staat niet zo belachelijk als bruine armen en spierwitte benen Haha! )

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-08 10:51

mijn armen en gezicht kleuren licht (dankzij de vele, vele, vele sproeten Clown ) en that's it Nagelbijten / Gniffelen dus ook bij mij zie je zo'n belachelijk kleurverschil Nagelbijten / Gniffelen