Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
doriangi schreef:Ik begin er stilletjes aan ook weer last van te krijgen... Momenteel gebruik ik nog geen medicatie.
Tot vorig jaar gebruikte ik elk jaar Zyrtec (pilletjes) en Livostin neusspray en oogdruppels.
Enorm dure producten en eerlijk gezegd helpen ze geen bal...
Bovendien kan je van Zyrtec behoorlijk moe lopen en ik heb van mezelf al een systeemziekte waardoor ik moe loop, dan ben ik dus een échte zombie!
Dus dit jaar liever niet, ik zie wel hoelang ik het uithou... Anders vraag ik eens een ander productje ofzo, mssn eens iets homeopathisch!
kehdra schreef:Yep hier is het ook weer raak
Snotneus, kriebeloest/vastzittend slijm, hoofdpijn, kriebels all over, en algemene frustratie hierdoor
Gister was het zo erg dat ik koorts (39,2) heb gekregen, warm, en dan weer ijskoud, heb dan ook niet kunnen slapen, omdat ik telkens met de verwarming in de weer was.Nu dus ook een stijve nek erbij
heb nu Cetirizine en Loraradine, ben hier gister mee begonnen, dus moet ik nog even afwachten of het werkt.
Het rare is dat ik tot 2 jaar terug, nergens last van had...Het is dus opeens begonnen..
@Faelivrin; hooikoortsprik heb ik wel eens van gehoord, hoe werkt dit precies? Ik zit er namelijk aan te denken om die
%#$%&%hooikoorts wat grondiger aan te pakken.
Nou ik ga eerst maar eens werken, kijken hoelang ik het volhoud.