volle borsten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tatiane

Re: volle borsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:30

Flew schreef:
Volgens mij is bijna geen enkele vrouw helemaal tevreden over haar borsten.

Dat valt mij hier in dit topic sterk op.. Degene met een A dromen stiekem van een grotere boezem, degene met een grotere boezem klagen erover dat ze toch zo graag een paar maatjes kleiner zouden hebben.
Komaan mensen Lachen, wees eens tevreden met wat je gekregen hebt! Met een AAcup zal je inderdaad geen geweldige décolté kunnen hebben, maar wat dan nog? Iedereen heeft zo zijn mooie kantjes, en als dat bij de ene de décolté niet is zal dat waarschijnlijk wel iets anders zijn.. Nobody's perfect.

Ik heb trouwens een 80C en ben daar meer dan tevreden over. Ja, ik krijg er regelmatig opmerkingen over en heb soms het gevoel dat mannen eerder tegen hun aan het praten zijn.. Maar wat dan nog? Dat is toch het teken dat ze ze mooi vinden, anders zouden ze er niet zo naar gapen. Dus ben ik maar tevreden...

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-08 23:32

tantjeuh schreef:
...degene met een grotere boezem klagen erover dat ze toch zo graag een paar maatjes kleiner zouden hebben.

Ik kan me dat heel goed voorstellen als je er lichamelijk en/of psychisch last van hebt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 00:28

Mijn memmers zijn nog gaan groeien toen ik 30 werd...>Ik had een bescheiden cup 75 B maar loop nu met een 80D....dus dr is nog hoop ze kunnen nog alle kanten uitgaan.
En die blaadjes, allemaal fotosjoep.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 00:33

tot je 30e? ohjee... ik loop nú al met D/E en ik ben 18... wat moet ik dan wel niet hebben als ik 30 ben!! *kreun* norma stitz 2 Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 00:38

Is per persoon verschillend hoor, ik denk dat het bij mij door medicijnen is gebeurd

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:04

Maartje1990 schreef:
tot je 30e? ohjee... ik loop nú al met D/E en ik ben 18... wat moet ik dan wel niet hebben als ik 30 ben!! *kreun* norma stitz 2 Clown

Ik had toen ook een D,nu ben ik 35 en 2 kids rijker en heb een ruime F
Ik krijg er wel eens een opmerking over en dan probeer ik het nog wel luchtig dmv van een geintje maar leuk is dan anders.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:19

Paula1990 schreef:
Ik ben 18 ook vrij smal van boven maar brede heupen en heb ook A ben hierdoor ook erg onzeker!

hier precies hetzelfde Scheve mond ben dus helemaal niet supersmal (heb ook een echt een kont), maar wel een A-cupje Scheve mond
zou best een BV willen, maar durf dat weer niet Bloos

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 08:43

Meid, ik zag in je profiel dat je nu 15 bent.. 't is nu ook de leeftijd dat je onzeker bent Knipoog
maar door je omgeving word je ook wel onzeker gemaakt hoor, alle vrouwen in bladen lijken 'perfect' maar zo zijn ze gemaakt.. En of je daar dan weer gelukkig mee moet zijn Lachen

iemand zei 'mensen moeten je nemen zoals je bent'.. Maar als je het zelf niet mooi vindt kun je daar onzeker over worden, hangt allemaal met elkaar samen, pas als je er zelf tevreden over bent kun je dat uitstralen, maar laat je hierdoor niet teveel beïnvloeden door modebladen/andere dingen van buitenaf Lachen zoals ik net ook al zei, 't is ook de leeftijd hoor, ik ervaar 't zelf ook Vork

't Komt vanzelf, echt..
Ik heb ook heel lang (ruim een jaar denk ik) met altijd 75A gelopen, en ging van de week shoppen op PLOEP ze waren zomaar 75/80 B Bloos! zomaar uit het niets! ( Knipoog Clown )
heb d'r niets voor hoeven doen.. 't komt echt wel..
ze zouden van mij misschien nog wel íéts groter worden, maar als ze zo blijven (en de rest van m'n lijf ook Huilen van het lachen ) vind ik het okee..
(heb verder (broeken) maat 38, maar bovenlijf is wel wat smaller zegmaar)..

En al die modebladen, it's all fake..

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 09:29

Ik zeg niet dat ik geheel ontevreden ben...Alleen ik kan nooit een goedkope BH kopen en dat is waar ik van baal. Bikini's duurt ook even voor ik ze gevonden heb. En dat ik grote kreeg wist ik al, want op mijn 10e had ik 75B

Ik weet wel dat in sommigen gevallen (bijv die van mijn vriendin) haar borsten zijn gegroeit na dat ze de pil is gaan slikken, maar ik denk niet dat het nu de bedoeling is dat we masaal de pil gaan slikken.

solina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 09:40

Ilsemarie schreef:
http://image01.otto.de/pool/formata/1770409.jpg
Dit is gewoon in een te kleine cup gepropt... En veel andere borsten zijn ook nep, danwel siliconen of photoshop. Want natuurlijke borsten staan niet zover uit elkaar als je vaak ziet. Vaak zijn de lijven ook dunner gemaakt.

Bekijk dit filmpje maar eens; dan weet je wel genoeg...
http://www.youtube.com/watch?v=hibyAJOSW8U

hahaha ik doe ook wel eens een mijn vormen heum heum overtrekken met een kwastje en make up.helpt wel en goede vulling he.
tja ik ben ook platkoek...
soms heb ik dagen dat ik me verschrikkelijk schaam,me ellendig voel en onzeker...
maar soms pep ik me zelf weer op en voel me dan beter..tot je dan inderdaad al die modellen weer ziet in de boekjes met hun enorm mooie bosten,die je dan zelf ook wel weer zou willen hebben.
heb al over veel mogelijk heden na gedacht ,maar durf er eigelijk tot nu toe geen een aan

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:21

@Solina: Jezelf accepteren is de mooiste mogelijkheid!

Ik heb 70E en daar voel je je soms ook onzeker mee... bh's kosten mij 70 euro en ik heb er nu 2 die passen, de rest past allemaal niet... bandjes snijden je schouders doormidden, van steun is geen sprake en bovendien loop ik van goedkopere krom en krijg hoofdpijn. Dus het is niet zo dat meer allemaal rozegeur en manenschijn is. Minder ook niet. toen ik A had was ik er ook onzeker mee.
Maar ik denk dat als je jezelf accepteert en jezelf kleed naar wat je hebt, dat je dan een heel eind bent. En dat filmpje van Dove laat heel veel zien. Wij hebben gewoon een verknipt beeld van lichamen.
http://image01.otto.de/pool/formata/1817086.jpg
Hier is het gewoon een te kleine cup, je ziet dat de linker borst over de bh komt... als je daar een strak shirtje overheen aan zou doen ziet dat er ontzettend lelijk uit, bovendien zit het ook niet lekker. Maar zo op de foto lijkt het direct weer veel.

Maar als je dit ziet:
http://www.mariejo.com/resources/images ... 1PEP_0.jpg
http://www.mariejo.com/resources/images ... 1WIT_0.jpg
Dit ziet er toch veel natuurlijker uit?
Ik denk dat hier maar weinig photoshop aan te pas is gekomen. In ieder geval stukken minder dan aan de andere foto's. Dat de huid wat geëgaliseerd wordt of iets weggewerkt, dat is dan nog tot daar aan toe. Maar hier zijn geen cupmaten bijgetoverd volgens mij Lachen

Gewoon bikini's in een winkel gaan passen en niet op internet kijken. Daarmee krijg je een veel te verknipt beeld.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 10:42

Chiqa schreef:
Is per persoon verschillend hoor, ik denk dat het bij mij door medicijnen is gebeurd

Ja dat heb ik dus ook....
Ik ben overgestapt naar een andere pil (de diane wegens pukkelprobleempje) en ineens beginnen ze weer te groeien nu ik 21 ben....
Tot nu vind ik dat wel een succes, ze worden wat voller...
Alleen het 'groeien' opzich doet wel pijn...

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:26

Ik ben 15 en heb nu D75, dat is ook niet altijd fijn hoor. Zeker niet als je denkt aan het feit dat je borsten tot je 18e en soms nog wel langer groeien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:43

tantjeuh schreef:
Komaan mensen Lachen, wees eens tevreden met wat je gekregen hebt! Met een AAcup zal je inderdaad geen geweldige décolté kunnen hebben, maar wat dan nog? Iedereen heeft zo zijn mooie kantjes, en als dat bij de ene de décolté niet is zal dat waarschijnlijk wel iets anders zijn.. Nobody's perfect.

Het is niet altijd zo makkelijk, maar ik ben het wel met je eens hoor Lachen

We worden doodgegooid met beelden van lopende skeletten die op wonderbaarlijke wijze toch nog een een C- of D-cup hebben. Lang leve Photoshop en siliconen Sigaar

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:50

Ik ben wel heel tevreden met mijn borsten Clown Maar dat is alleen omdat ze mooi in verhouding zijn met mijn lichaam. Als ik slanker zou zijn nou ik geen 80D meer willen denk ik Dan ... vallen ze zo op haha.

Maar ik heb ook een vriendin die wel slank is die hangt qua maat tussen een a en een b is en dat staat haar heel mooi, het past bij haar lichaam. Ze zou opzich wel meer willen, maar is niet écht ontevreden. maar met v-hals truitjes en bloesjes kom je gewoon minder weg met minder opvulling, maar lelijk is het niet.

Yeuy voor tieten, overigens vinden mannen álles mooi hoor (komt gewoon omdat ze het zelf niet hebben, sommigen dan, wil ik niet over nadenken ROFL)

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 11:57

ik vind t tegenwoordig ook zo erg op tv en in de bladen enz:S word je toch helemaal gek van:S dat is de realiteit niet, terwijl veel jongens dat wel denken.. Er zijn maar heel weinig die mooi slank zijn, met een mooie volle C en ook nog eens een knap koppie enz, allemaal van moeder natuur.

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 12:02

Damn, ik zou ze wel wat kleiner willen hebben hoor!
Maat 34/36 en dan met een 70D rondlopen! (nouja, de winkel heeft me dus een 70E verkocht en die pas ook perfect)
Ik zou toch liever een C hebben, maar dat kan dus alleen als ik af ga vallen en dan is het nog steeds niet in verhouding!
Dan loop ik zometeen met een maat 32 en een C.
Achja..

Eefske

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 12:03

In bladen zie je gewoon heel vaak vrouwen met een veel te kleine bh/bikini waar hun borsten bijna uit knappen.
Ik vind dat je tevreden kan zijn met wat je hebt, je bent slechts 15 dus er kan nog veel meer bij komen.

Het valt mij inderdaad wel op hoeveel mensen er ontevreden zijn met hun borsten. Ik ben zelf behoorlijk tevreden. Ik ben nu 16 en heb een grote C/kleine D en kledingmaat 36/38 (38 voor shirtjes anders passen mn borsten niet Nagelbijten / Gniffelen ) Maar ik denk dat bij mij de pil ook een grote rol heeft gespeeld Ja

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 12:08

ieder nadeel heb z'n voordeel, ieder voordeel heb z'n nadeel..
Grote borsten: niet fijn bij het sporten, dingen zitten vaak te strak, pijnlijk, geen goede BH's etc..
Kleine borsten: niet dé looks volgens de bladen maar in ieder geval sport problemen, echter wel moeilijker om shirtjes te kopen, omdat het anders vaak van voren te los zit..

Wietse_07

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 17:55

hittepit_12 schreef:
stef_sweety schreef:
ik ben 16 en heb cub C, ze groeien tot je 18e??

En na je 18 kunnen ze nog even door groeien,ik was al gezegend met een riante voorgevel.En na de geboorte van mijn kinderen is daar nog wat bijgekomen.Ik heb het probleem dat het gesprek niet met wij wordt gevoerd maar een verdieping lager.........
Heb wel eens de neiging om er eens een glazen oog tussen te doen......

Dat wist ik niet! OMG ik ben nu 15 een heb cub D... Nagelbijten / Gniffelen Wil er nog iemand wat van mij? Clown

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:20

Jaimyliefje schreef:
ieder nadeel heb z'n voordeel, ieder voordeel heb z'n nadeel..
Grote borsten: niet fijn bij het sporten, dingen zitten vaak te strak, pijnlijk, geen goede BH's etc..
Kleine borsten: niet dé looks volgens de bladen maar in ieder geval sport problemen, echter wel moeilijker om shirtjes te kopen, omdat het anders vaak van voren te los zit..

Met mijn maat pas ik niet in de H&M shirtjes en die vind ik vaak juist zo leuk. Die zijn echt gemaakt op een b-cup geloof ik. Ook kan ik vaak bloesjes niet dicht krijgen zonder gapen.
Maar goed zoeken Ja

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:27

Flew schreef:
Volgens mij is bijna geen enkele vrouw helemaal tevreden over haar borsten.

Laat ik dan maar even zeggen zijn dat ik wél tevreden ben met mijn borsten. Ik heb kleding maat 36/38 en ik heb al vanaf mijn 14 cup 75 E.
Met sporten doe ik een goede stevige sportbh aan en ik heb nergens last van. Dat is mss wel een nadeel... Je moet altijd goede bh's kopen. Jammer genoeg kost dat wel eens een aardig centje. Maar voor de rest hoor je mij nergens over klagen Lachen
Laatst bijgewerkt door Precious20 op 03-05-08 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:30

je bent niet helemaal de eerste Knipoog

Precious20

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:31

Qimm schreef:
je bent niet helemaal de eerste Knipoog

Nee, ik zag het net Lachen Heb mijn bericht al aangepast!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-08 18:53

ik zie je fotos precious en had verwacht dat ik een heel dun meisje zou zien met enorme borsten, maar moet eerlijk zeggen dat ik niet meteen zou opmerken dat je E zou hebben..