Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dus die ga ik zodadelijk nog even verorberen (of hoe je het schrijft) 
maar vanaf nu ga ik gewoon terug brood eten
voor het avondeten is het zo dat mijn moeder dus aardappelen maakt, en dan eten zij daar bv biefstuk bij, maar dan eet ik er gewoon een hamburger bij.. en voor rijst en pasta eten we er allemaal hetzelfde bij
en voor de lunch ben ik op school, dus dan ga ik in de nabijgelegen broodjeszaak iets halen.. of snel naar de stad
om naar de Mc Donalds' ofzo te gaan
ik denk ook wel dat het gaat lukken! Ik heb hier echt ontzettend goed advies gekregen. En ik nam vroeger wel boterhammen mee naar school, maar die kan je nergens opeten. Want we hebben niet echt een refter, en buiten zitten, nu we zitten aan de haven, het is hier eigenlijk altijd koud. Dus gaan we naar de broodjeszaak.
en als ik niet toekom dan neem ik mijn eigen zakgeld (130 in de maand, dus dan kan ik wel is naar de mc donalds' ofzo..)
nu ja, ik ben altijd mager geweest, vond het gewoon vreemd dat ik opeens zo veel was afgevallen..
ik krijg steeds een beter gevoel! nu ja, ik blijf gewoon doorgaan, alleen wat gezonder
en hopelijk niet te veel stress tijdens de examenperiode.. 
maar ja, ik kan niet anders dan tijdens de middag naar de broodjeszaak..
). Candy_x3 schreef:@ Misser .. mijn ouders hebben het al lang opgegeven qu fruit en groentes.. omdat ik ze eigenlijk nooit echt eet.. licht vooral aan mijn pa, die eet ook geen fruit of groente.. beter gezegt heel weinig, en hij is ook super gezond..