Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Raggel schreef:Dat van die 5 dagen is *zoekt even in het kruitvat krantje van deze week* THERME skincare..
Kost wel 15 euro per flesje, nu 2de voor de halve prijs.
Toekie schreef:Raggel schreef:Dat van die 5 dagen is *zoekt even in het kruitvat krantje van deze week* THERME skincare..
Kost wel 15 euro per flesje, nu 2de voor de halve prijs.
Jou ben ik heel dankbaar!Ik heb n.a.v. jouw antwoord de Therme Skincare roller gekocht en dat is echt een wondermiddel. Op zich ben ik geen heel erge zweter, maar bijv. na een stuk fietsen met dit weer had ik wel last van natte plekken onder mn oksels. Niet fris.
De roller van Therme werkt super, dus enorm bedankt!
Raggel schreef:Op naar een fijne droge zomer
_Bonte_ schreef:ik weet niet of het hier al staat maar babypoeder helpt ook erg veelen is goedkoop , 1 a 2 keer per dag , en supper droge oksels heb ik
Daphnezz schreef:Over oksels, ik heb op tv gezien dat botox heel goed helpt!
romatjuh schreef:Daphnezz schreef:Over oksels, ik heb op tv gezien dat botox heel goed helpt!
Is heel duur en wordt niet vergoed.
Zwerte schreef:Wel bij de mauritsklinieken (o.a. in utrecht), ga ik binnenkort heen. Als je heel goed zoekt vind je wel een plek waar het wel vergoed wordt!
Senzafine schreef:Ik heb ook Therme skincare (het spuitje). Bij werkt het echter geen 5 dagen maar 2 à 3. Ik spuit dus bijna dagelijks.
Maar wat een verademing... Ik kan dragen wat ik wil!
romatjuh schreef:Zwerte schreef:Wel bij de mauritsklinieken (o.a. in utrecht), ga ik binnenkort heen. Als je heel goed zoekt vind je wel een plek waar het wel vergoed wordt!
Oh! Maar dat moet je toch elke 3 maanden in laten spuiten? Wordt dat dan elke keer vergoed? En waarschijnlijk ligt het er ook wel aan bij welke verzekering je zit denk ik.