Gelukkig is hij nog echt mooi ook, vaak heb je in grotere maten alleen van die oma dingen of iig dat het meer op een beha lijkt dan een bikini. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gelukkig is hij nog echt mooi ook, vaak heb je in grotere maten alleen van die oma dingen of iig dat het meer op een beha lijkt dan een bikini.
Maar mn beste vriendin wel! Ga altijd mee met haar. Hier in de buurt zit een kledingzaak: Vallen heet het.. Die heeft ook Marie-jo en marlies dekkers bh's. Ik val alleen stijl achterover van de prijzen!!
Overgens voor degene die de winkel kennen: Newyorker heeft ook vaak leuke bh's in de wat grotere maten. Daar koopt mn vriendin ook vaak. En daar betaal je vaak niet meer als 20euro voor een bh. Mn vriendin had pas eentje van Marlies aan, 105euro
Tja.. je moet het wel ff in je zak hebben
) BH's kunnen aanschaffen en wel bij de Hunkemuller.
Danielle005 schreef:Ik heb hele leuke bij de hunkemoller gekocht laatst, en ik heb toch ook 85 E.
)
Onder een shirtje met V-hals kan je al gauw zo'n BH niet aantrekken.. Nice_Gurl schreef:Niet voorgevormde bh's gaan de borsten in een punt staan heb ik het gevoel.

Evelli schreef:dan moet je echt even op die site van freya kijken, dat gaat vanaf 60 en dan van C tot J
grote maten, maar ook smalle dus
en allemaal leuke
is ook in NL te verkrijgen
daban schreef:Sinds ik nu bijna 4 jaar geleden naar de UK verhuisd ben was bh kopen een ramp. Hier koop ik ze gewoon bij de supermarkt![]()
zijn betaalbaar erg goed en heb zelf een 80 f/g en betaal vaak maar 10 pound of minder per stuk