Leuke bh's in grote(re) cupmaten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

krumel

Re: Leuke bh's in grote(re) cupmaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 00:26

die heb ik laatst dus ook een gekocht tegelijk met 2 marlies dekkers beha's. Was bij een klein winkeltje in eindhoven, woman's world. Heel fijne winkel vind ik dat. Ik heb een bikini gekocht met cup D, want daar paste ik gelukkig nog wel in Haha! Gelukkig is hij nog echt mooi ook, vaak heb je in grotere maten alleen van die oma dingen of iig dat het meer op een beha lijkt dan een bikini.

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 00:48

Mochten mensen een goede winkel willen weten: Van Dort is echt een goede zaak! Ik weet alleen degene in Utrecht en Bilthoven. Ik heb geen grote maat Tong uitsteken Maar mn beste vriendin wel! Ga altijd mee met haar. Hier in de buurt zit een kledingzaak: Vallen heet het.. Die heeft ook Marie-jo en marlies dekkers bh's. Ik val alleen stijl achterover van de prijzen!! Bloos Overgens voor degene die de winkel kennen: Newyorker heeft ook vaak leuke bh's in de wat grotere maten. Daar koopt mn vriendin ook vaak. En daar betaal je vaak niet meer als 20euro voor een bh. Mn vriendin had pas eentje van Marlies aan, 105euro Clown Tja.. je moet het wel ff in je zak hebben Clown

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 07:59

new yorker gaat toch maar tot cup C?

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 12:24

Marlies Dekkers en Marie Jo vind ik de twee fijnste merken. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat.. Hema/hunkemuller/ed zit mij ook niet fijn. Dan besteed ik liever wat meer geld aan een BH waar ik me prettig in voel en ook echt het gevoel heb dat het steun bied..

eknein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 14:57

Ik heb laatst eindelijk weer goed passende(en normale Clown ) BH's kunnen aanschaffen en wel bij de Hunkemuller.

Ik heb CUP maat D/E.

DaanCats

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 15:15

Ik heb hele leuke bij de hunkemoller gekocht laatst, en ik heb toch ook 85 E.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:18

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:44

Danielle005 schreef:
Ik heb hele leuke bij de hunkemoller gekocht laatst, en ik heb toch ook 85 E.

maar ik denk dat 85E ook een stuk makkelijker te vinden is dan bijv. 70E?
Ik zie meestal genoeg beha's in cupmaat E maar dan hebben ze, ze pas vanaf omtrek 75.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:45

Smalle/kleine/dunne mensen kunnen gewoon geen cupmaat E/F/G hebben volgens het gros van de merken, helaas...

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 16:55

dan moet je echt even op die site van freya kijken, dat gaat vanaf 60 en dan van C tot J
grote maten, maar ook smalle dus
en allemaal leuke

is ook in NL te verkrijgen

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:35

heb het net bekeken en daar zitten indd echt een paar mooie bij! Vind marlies dekkers beha's over het algemeen echt heel mooi maar niet altijd praktisch (vaak te opvallend voor onder sommige kleren) en anders kom je juist weer bij van die truttige saaie oma beha's uit.
Ik ga binnenkort een keer kijken bij een andere winkel in eindhoven waar ze ook grotere maten verkopen (hmmpf, vind het nog steeds verschrikkelijk klinken Tong uitsteken )

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:43

Ja das wel een nadeel van Marlies Dekkers.. Het is wel opvallend, met al die bandjes die overal zitten. Vork Onder een shirtje met V-hals kan je al gauw zo'n BH niet aantrekken..

krumel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 17:54

precies, ik heb er nu 2 van die nieuwe collectie en gelukkig heb ik niet al te veel shirtjes met V-halzen. Ik heb die witte met zo'n bloem aan de zeikant en zo'n roze vlek, en een zwarte, maar daar zitten nog steeds van die gekke bandjes boven hoewel die verder wel heel simpel is.
Wat kosten die beha's van freya trouwens ongeveer?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 22:42

geloof een euro of 70
best een nette prijs

weet dat ze het in amsterdam bij de bijenkorf verkopen, maar geloof dat de adressen op die site staan

Heb zel 90E/F. Heb van Marlies geprobeerd maar zaten niet echt fijn en moest mezelf 3dubbel in de knoop leggen voor ik er eens een aanhad. Dus niets voor mij. Heb nu twee voorgevormde van Chantelle, een witte en een huidskleurige. 44 E per stuk, zitten erg fijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 23:23

Nice_Gurl schreef:
Niet voorgevormde bh's gaan de borsten in een punt staan heb ik het gevoel.

ik moet voorgevormd, anders kan iedereen meegenieten van me piercing en me tepels Nagelbijten / Gniffelen
ik ben ook nog steeds op zoek... hema heeft soms leuke maar een D is daar geen echte D...

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 23:24

Evelli schreef:
dan moet je echt even op die site van freya kijken, dat gaat vanaf 60 en dan van C tot J
grote maten, maar ook smalle dus
en allemaal leuke

is ook in NL te verkrijgen

freya is echt aan te raden, ik heb er een bikini van en ben er echt onwijs gek op!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 23:28

Ik heb vandaag 3 leuke bij Hünkemuller gekocht, daar hadden ze ook grotere, zelf heb ook een D er was keus zat ook DD en E hadden ze in die leuke, en ze zitten heerlijk. Vanochtend gekocht en aangedaan en nog steeds geen rugpijn, en geen oma bhs

tjeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-08 23:44

ik ben een fan van een zaakje hier in Breda, Naron, zie ook www.naron.nl alleen ligt de site van de webwinkel er al een poosje uit. mooie dingen alleen niet heel goedkoop (maar ook geen 100 euro plus zoals ik al voorbij heb zien komen). Zelf heb ik 75F ( laatst nog na laten meten) en daar slaag ik altijd. Als ik een 80E koop ( kan ook, maar stiekum zit die f beter) dan kan ik ook leuk slagen bij de bh's van dyanne beekman, die zijn voorgevormd en zitten lekker

daban

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 00:46

Sinds ik nu bijna 4 jaar geleden naar de UK verhuisd ben was bh kopen een ramp. Hier koop ik ze gewoon bij de supermarkt Haha!
zijn betaalbaar erg goed en heb zelf een 80 f/g en betaal vaak maar 10 pound of minder per stuk

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 08:08

bij de supermarkt, das ook weer eens wat anders Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 10:49

daban schreef:
Sinds ik nu bijna 4 jaar geleden naar de UK verhuisd ben was bh kopen een ramp. Hier koop ik ze gewoon bij de supermarkt Haha!
zijn betaalbaar erg goed en heb zelf een 80 f/g en betaal vaak maar 10 pound of minder per stuk

En zijn die dan ook nog een beetje mooi? Haha!

Cissi_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 12:52

Marie-jo is echt fijn! Freya lijkt me ook wel wat, maar ik kom het werk nooit tegen in winkels. Waar kopen jullie die bh's?

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 14:44

Van Prima donna hebben ze ook mooie en fijne dingen!
Ik blijf, zolang ik deze maat heb, bij marie-jo... dat zit voor mij het fijnste want doordat ik 70 in omvang heb is D/E toch niet zoveel, niet genoeg voor prima donna.

Ben gister bij Luna Lingerie geweest, dat is ook een fijne winkel Ja

XplumX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 16:33

Hmm, ik heb hetzelfde probleem.
Ik ben pas 13, maar heb nu 70 D, maar eigenlijk is die 70 nog wat te groot, maar 65 hebben ze al helemaal niet.
Ik ga nu telkens naar de lingerie winkel hier in de buurt en daar bestellen ze dan bh's voor mij.
Enige nadeel is dat alle leuke bh's niet kunnen bestellen in mijn maat doordat ze allemaal vulling hebben of te dunne bandjes!
Maargoed, niemand ziet die dingen dus het boeit me ook niet. Als 't maar goed zit! :}

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-08 18:05

Chantelle is een goed merk!
Echt geweldige dingen, ik heb er nu twee. Ze kosten 50 euro per stuk, maar dan heb je ook wat. Ze zitten superlekker en blijven ook mooi.