Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
P_Tries schreef:Ik kan, mijn kaak laten knakken, mijn grote teen laten knakken, mijn heup laten schieten. en het bovenste topje van mijn wijsvinger en middelvinger buigen zonder dat de rest buigt.. :P
solarpleure schreef:Dan mijn handen op mijn rug vasthouden, 1 arm bovenlangs 1 onderlangs (dus armen verticaal) dan kan ik die over mijn hoofd heen doen waarbij ze "vast" komen te zitten aan elkaar omdat de ellebogen aan elkaar zitten, deze dan ontknopen en dan zo draaien dat de binnenkant van mijn ellebogen boven zit.
CleovG schreef:Ik kan kramp "oproepen" in mijn kuit en voet, is dat ook raar?
Joepju schreef:MieLo schreef:me oren laten bewegen
gaan ze dan ook naar achteren staan als je boos bent?
Skygirl schreef:Ik kan ook dat met mijn duim met beide handen.
Verder kan ik ook mijn benen overstrekken en ik kan mijn neus kleiner maken en dan lijkt het net alsof ik snuf als een konijn.
P_Tries schreef:Ik kan, mijn kaak laten knakken, mijn grote teen laten knakken, mijn heup laten schieten. en het bovenste topje van mijn wijsvinger en middelvinger buigen zonder dat de rest buigt..
Dapnik schreef:en ik kan zwaaien met mijn rechter kleine teen.
Joepju schreef:solarpleure schreef:Dan mijn handen op mijn rug vasthouden, 1 arm bovenlangs 1 onderlangs (dus armen verticaal) dan kan ik die over mijn hoofd heen doen waarbij ze "vast" komen te zitten aan elkaar omdat de ellebogen aan elkaar zitten, deze dan ontknopen en dan zo draaien dat de binnenkant van mijn ellebogen boven zit.
Huh??![]()
Uuhh....foto??
Anna14 schreef:Ik kan trouwens ook m'n schouder zo op slot zetten, dat er en gat wordt gezogen bovenaan mijn arm,
Joonsel schreef:Anna14 schreef:Ik kan trouwens ook m'n schouder zo op slot zetten, dat er en gat wordt gezogen bovenaan mijn arm,
Zo'n deukje erin dus?
Joonsel schreef:Dat kan ik dus ook Anna14!
Joonsel schreef:Zo'n deukje erin dus?
Honesty schreef:Ik kan met mijn vingers alleen het bovenste topje buigen...