EngeltjeS schreef:moet je ervoor betalen?
dat zie je toch op de site?

start to run is trouwens echt nog veel fijner dan de trainingsschema's op starttosport. Al vind ik dat ook een hele goede site

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EngeltjeS schreef:moet je ervoor betalen?
DvdKloof schreef:een heel dik iemand op de snoepkast plakken!![]()
zo wil je er toch niet uitzien..
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tem ... bikini.jpg
Riss schreef:DvdKloof schreef:een heel dik iemand op de snoepkast plakken!![]()
zo wil je er toch niet uitzien..
http://www.volkskrantblog.nl/pub/mm/tem ... bikini.jpg
hier is toch niets mis mee?
die mevrouw is hartstikke dun!
ik snap dat niet,
mensen met dit formaat
die willen afvallen
Liedje_ schreef:Ja maar volgens mij ist ook hoemeer je er mee bezig bent hoe sneller je aan eten denkt.
Winegum schreef:Ohh, ik moet dit topic niet lezen, daar krijg ik honger van als er over snoep gepraat wordt
Ik probeer nu gewoon 3x daags te eten, en af en toe hard te lopen, en wat buikspieroefeningetjes te doen.
Maar die verleiding blijft, zit de hele tijd aan eten te denken.
katiavl schreef:Ja, het is iets psychologisch dat je als je zegt ik ga niet aan eten denken. Niet kan je hersenen niet opslaan
Als ik jou zeg denk nu eens niet aan een olifant op rolschaatsen![]()
Mensen maken echt vaak die fout
katiavl schreef:Liedje_ schreef:Ja maar volgens mij ist ook hoemeer je er mee bezig bent hoe sneller je aan eten denkt.
Ja, het is iets psychologisch dat je als je zegt ik ga niet aan eten denken. Niet kan je hersenen niet opslaan
Als ik jou zeg denk nu eens niet aan een olifant op rolschaatsen![]()
Mensen maken echt vaak die fout
Cavaliere schreef:eefangel schreef:Ik ben mezelf gewoon aan het uithongeren nu
(wat inhoud: gezond maar normaal ontbijten, lunchen, en avondeten, en verder niets tussendoor)
dat waren mijn plannen ook, maar omdat ik een meisje ben die altijd honger heeft,
eet ik nu zo een 5 appels en 3 peren op een dag tussendoor
Rachel_x schreef:Ik wil ook wel mee doen
Ik vind mezelf niet te dik, maar vind het toch wel fijn om een iets platter buikje te hebben
Dat Start To Run, begrijp ik het goed dat dat een 'liedje' is dat je ergens kunt downloaden?
Ik kan het zelf niet vinden namelijk