Ik heb er 1 nét onder mijn rechteroog, 1 naast mijn navel, 1 'grote' op mijn knie en nog een heleboel kleintjes verspreidt over mijn armen, rug en benen. Maar ben er blij mee
Ik heb er eentje net naast mijn neus, ik vind het ontzettend lelijk, maar als ik het weg laat halen dan krijg je een litteken, en ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind.
verder heb ik er nog veel meer, maar daar erger ik me niet aan
Ik heb er ook hoor, iedereen toch wel? Heb er tussen de 2 van hoeveelheid maar het zijn wel allemaal kleintjes. Ik weet nog vroeger, toen ik in het 1e lj zat dat ik vond dat ik een joekel van een moedervlek had op m'n hals. Nu, heel wat jaren later, zie je dat vlekje amper nog.
jaa vreemd is dat sommige verdwijnen naa een tijdje! ik kon altijd mooi onthouden wat rechts was, omdat daar een joekel van een moedervlek op mijn hand zat inmiddels is hij weg en ben ik echt een kneus in links en rechts
ik heb niet zo heel veel moedervlekken, alleen op mijn armen en benen maar niet extreem veel, en op mijn gezicht ook niet echt eigenlijk, alleen een extreem lelijke bij mijn oksel..
Ik had een hele grote op m'n knie, maar die is weggehaald toen ik 5 was ofzo omdat ze niet zeker wisten of hij wel helemaal goedaardig was. Ik schaam me niet voor "de rest" van mijn moedervlekjes, zoveel mensen hebben ze!
Ik heb enkel van die kleintjes. In mijn gezicht heb ik sproeten en 1 klein vlekje ongeveer 1 cm onder mijn onderlip. 1tje op mijn knie en op mijn armen in totaal een stuk of 10 ongeveer. Wel allemaal kleintje en niet verdikt ofzo, dus niet echt 'bolletjes'.