Zwanger??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samiyah

Re: Zwanger??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:42

@ Silence:

Ik snap niet waarom jij dat vermoorden noemt. Het is nog een maar een klein klompje celletjes. Dat kan je toch nog geen levend wezen noemen? Het heeft nog geen bewustzijn, geen gevoel, niks! Dan is het plukken van een madeliefje ook vermoorden? Want dat leeft ook? Verward

Ik vind het prima dat je ertegen bent, maar je mening op zo'n manier verkondigen vind ik geen manier van doen. De TS heeft er toch ook niks aan zo?

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 19:51

Silence schreef:
Ja sorry, klinkt misschien bot, maar ik ben ontzettend tegen abortus.
Ik heb zoiets....als je dan later kinderen wilt, hoop ik ergens dat dat niet lukt.

Silence schreef:
Het is toch zo.
Nu een kindje zonder pardon ´vermoorden´ en als het je dan wel zint gewoon maar een nieuwe ´maken´

Jeemig waar ben jij mee bezig? Doe even normaal zeg. Grow up!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 20:35

ik heb niet alle berichten gelezen..
maar wat ik uit de berichten van de TS kan opmaken..is dat ze 1x haar pil is vergeten, sex heeft gehad..en daarna gelijk nog een MAP geslikt heeft..

hoezo heeft ze dan niet genoeg voorbehoedsmiddelen genomen?
ik weet niet of het bij alle pil soorten geldt..maar voor zover ik weet zijn er nieuwe dokteradviezen gekomen...t maakt niet uit wanneer je je pil vergeet...1x vergeten heeft geen invloed op de werking, pas als je hem 2 keer vergeet kan ie onveilig zijn...
bovendien heeft ze nog etra voorzoorgsmaatregelen genomen door een MAP te slikken..

en jemig..
wat een aanvallende reacties allemaal zeg!
Ik vind dat sommige hier niet bepaald openstaan voor het denkbeeld van een ander..
Ik vind het juist verstandig dat de TS nadenkt over abortus als ze het kindje niet zal kunnen bieden wat het nodig heeft.

@ TS..
probeer even te ontspannen... misschien is het ook gewoon stress dat je later bent..of inderdaad de werking van de MAP..

ik heb ook wel eens gelezen dat het geen nut heeft om heel snel al een test te doen omdat je hormoonlevel dan nog niet hoog genoeg is en die test dus meestal negatief ( dat betekend toch niet zwanger?) zal aangeven...
je kan nu een test doen, maar als hij negatief is en je wordt niet ongesteld, zou ik er over een week nog eentje doen..of even langs je huisarts gaan Lachen

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:01

SuperSmurf schreef:
Maris_V schreef:
Ja dat weet ik inderdaad. Maar het past er nou gewoon niet in het is gewoon niet op te brengen

En dus moet ze dan maar het kind wel op de wereld zetten omdat anderen niet zo makkelijk kinderen kunen krijgen? Clown Ik vind het juist een verstandige beslissing om dan een abortus(pil) te 'nemen'. Ze kan het kind op dit moment niet op de wereld zetten, wil dit ook niet en dus is dit de enige logische en verstandige beslissing.
Ik denk hier misschien heel radicaal in, maar ik wil zelf ook absoluut geen kinderen en ook ik zou dus en abortus willen mocht ik per ongeluk tóch zwanger raken. Ik vind nl dat je zeker in het begin stadium dat nog prima kan doen.

Supersmurf, nee je moet lezen wat ik schrijf! Heb het over de manier waarop het er staat effe hop een abortus(pilletje) tada, klaarrrrr. En dat clownsneusje is eigenlijk heel niet grappig als ik even zeggen mag.
Alsof het niks voorstelt. Daarmee probeer ik aan te geven dat het niet niks is om te doen, ook in haar hoofdje zal ze best iets te verwerken krijgen en dan het lichamelijke erbij.
Jij wilt geen kinderen oke, maar als ik ze nou wel wil en het lukt al jaren niet? Dan besef je ook dat een abortus een grote stap is als iemand een wondertje wil beindigen. Een vriendin van mijn moeder heeft 1 x een abortus gehad en is daarna nooit meer zwanger geworden.
Ik veroordeel haar toch zeker nergens en geef aan dat anderen er meer moeite voor moeten doen Knipoog.

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:20

Sjonge jonge wat een reacties.
Het is haar lichaam en niet die van ons.
Ik weet er groeit een mensje in je.
Ik zou zeggen ga gauw een test halen dan weet je het zeker.
Succes met wat er ook uit mag komen.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:26

@ Silence
Wat verschrikkelijk dat je dat iemand kan toewensen! Dat die nooit meer kinderen zou kunnen krijgen. Echt verschrikkelijk! Wat voor mens ben jij dan.
TS. Ik vind dat je er goed aan zou doen als het zo zou zijn. Als je momenteel niet bereid bent om voor het kindje te kunnen zorgen zou het kindje ook geen fijn leven hebben.

Sommige mensen

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 21:56

Ik heb al in dit topic een post geplaatst maar wil toch even toevoegen, dat tegenwoordig erg snel naar een abortus /-pil wordt gegrepen.

Men zou eens wat strikter moeten wezen als het gaat om voorbehoedsmiddelen!

Het lijkt wel of de vrouwtjes van tegenwoordig een abortus/-pil ALS voorbehoedsmiddel zien, wat dus he-le-maal niet zo is.

(Dit had gewoon voorkomen kunnen worden als ze gewoon een condoom hadden gebruikt of een maandje hadden gewacht!)

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:01

Hoi,

je bent er in ieder geval wel op tijd bij mocht je zwanger zijn. Je zou waarschijnlijk een overtijdsbehandeling kunnen laten doen. Ik hoop dat je natuurlijk niet zwanger bent , maar als dit wel zo zou zijn raad ik je aan er heel goed over na te denken. Een abortus heeft meer inpact dan je waarschijnlijk denkt.

Ik heb hetzelfde meegemaakt! Nou ja niet helemaal ik zat ik een iets andere situatie. 23 jr, fulltime baan, net samenwonend en een goede relatie van 4 jaar. Ook ik ging overtijd. Ik heb toen een test gedaan en die was negatief dus niet zwanger. Maand er op werd ik weer niet ongesteld en toen was de test wel positief. Ik was dus zwanger. Ook ik wist niet wat ik moest doen en heb een echo laten maken om zowiezo te kijken hoe ver ik was. Ik bleek al 12 weken en 5 dagen te zijn!!!!! Nu heb ik een heerlijke dochter van 4 maanden!!!!!
Ik ben dus de eerste maand wel ´ongesteld´ geworden, achteraf was dit waarschijnlijk een innestelingsbloeding. Bij mij was alles al te zien: hoofdje, armpjes, beentjes, hartje en veel beweging.
Vanaf ongeveer 7 weken kun je het hartje al zien kloppen!!!

Zelf ben ik niet per definitie tegen abortus. Wel vind ik dat het te makkelijk is om abortus te plegen. En ik vind dat je tot een te laat stadium abortus mag laten plegen. Het mag in Nl tot zeker 15 weken. Toen had ik mijn 2e echo en het was al een compleet kindje!!! Dan vind ik het echt schokkend en puur moord zo´n abortus. In mijn geval was de keuze niet moeilijk, ik heb nooit nagedacht over een abortus.

Maar stel dat jij zwanger bent en het is echt nog maar net dan kun je een overtijdsbehandeling ondergaan. Dit zou ik eerder doen dan een abortuspil. Want dan moet je meerdere keren naar zo´n kliniek en je hebt meer kans op complicaties en zelfs nog een kleine kans op alsnog een abortus er na omdat het vruchtje er nog zit. Waarom lijkt je die abortuspil eigenlijk beter? Houd er wel rekening mee dat je een echo zal moeten ondergaan om te kijken hoe ver je bent. Dit kan erg confronterend zijn, mede omdat het kan zijn dat je al een hartje ziet (vanaf 6 a 7 weken).

Veel sterkte en succes en ik heb het gevoel dat je niet zwanger bent.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:08

Wat een K*Treacties hier!
TS kan helemaal NIET zwanger zijn, die kans is 0,00000
Ze heeft 1x de pil vergeten in week 1 wat dus geen kwaad kan.
Ze heeft dan nog eens de MAP gehaald.

Dan is ze een wonder als ze zwanger blijkt te zijn.
En of ze nu wel of geen abortus wilt, dan is dat haar keuze

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:13

Sophie_midas schreef:
@ Silence:

Ik snap niet waarom jij dat vermoorden noemt. Het is nog een maar een klein klompje celletjes. Dat kan je toch nog geen levend wezen noemen? Het heeft nog geen bewustzijn, geen gevoel, niks!

Hier ben ik het niet helemaal mee eens. Als je er achter komt dat je zwanger bent en eer je abortus laat plegen (hier gaat vaak nog een weekje overheen) ben je al snel 5 weken of verder.
Vanaf 5 weken wordt de ruggegraat gevormd en de hersentjes en zenuwstelsel zijn al volop aan het ontwikkelen. Dus wel iets meer dan een klompje met cellen!

Ik snap dat voor sommige de keuze voor abortus het beste is (voor de toekomst van het kindje ook al is er nog altijd adoptie!!!!!!!!!!). Wel vind ik dat het zo makkelijk gedaan wordt een abortus.

Ontwikkeling van embryo:

Week 5
Ziezo, de eerste bouwstenen van je baby zijn ondertussen gelegd. De ruggengraat begint zich nu te vormen en ook de hersenen en het zenuwstelsel zijn al volop in ontwikkeling. Je baby heeft nu zowat de grootte van een rijstkorrel en als je het van dichtbij zou kunnen zien, zou je al een hoofdje en staartje kunnen onderscheiden.

Week 6
Je baby heeft nog geen echt gezicht, wel 2 ogen die ver uit elkaar (bijna zijdelings) staan. Zijn mondje wordt gevormd en in allebei de kaken kunnen we nu reeds de knopjes voor de melktandjes terugvinden.
Kleine knopjes (de ledematen) komen te voorschijn. Eigenlijk lijkt hij nu wel een beetje op een piepklein zeepaardje.
Op het einde van deze week begint het hartje te kloppen en is er een primitieve bloedsomloop aanwezig.

Week 7
Deze week ontwikkelen de wervelkolom en de hersenen van je baby zich bijna volledig. De "ledemaat"-knopjes beginnen uit te groeien tot armpjes en beentjes, met aan elk uiteinde een soort schijfje met kleine inkepingen: de handjes en voetjes.
Ondertussen heeft zijn hartje al 4 kamers (vorige week waren dat er nog 2) en pompt het bloed goed rond.

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:14

Armaris schreef:

0.000000 % is die kans niet hoor!
Er worden ook nog steeds mensen zwanger terwijl ze betrouwbaar de pil slikken. (pil is 99% betrouwbaar.)

Daarnaast: moet de baby van de topicstarter dan maar geboren worden, terwijl de TS zelf weet dat ze het kind geen toekomst kan geven???
Er worden al genoeg kinderen geboren die niet gewenst zijn, of bij ouders die genoeg problemen met zichzelf hebben.
Dus als de TS een abortus wil laten plegen, ben ik de laatste die het tegen houd.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:23

Mexxuna schreef:
Armaris schreef:

0.000000 % is die kans niet hoor!
Er worden ook nog steeds mensen zwanger terwijl ze betrouwbaar de pil slikken. (pil is 99% betrouwbaar.)

Daarnaast: moet de baby van de topicstarter dan maar geboren worden, terwijl de TS zelf weet dat ze het kind geen toekomst kan geven???
Er worden al genoeg kinderen geboren die niet gewenst zijn, of bij ouders die genoeg problemen met zichzelf hebben.
Dus als de TS een abortus wil laten plegen, ben ik de laatste die het tegen houd.

Ze slikt betrouwbaar de pil EN dan nam ze nog eens de MAP dus ik zie hier geen enkele mogelijke kans.
Ik hou TS niet tegen om abortus te plegen, waar zie je dat?

Gracia

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:30

de topicstartster vraagt niet om commentaar over een eventuele abortus maar vraagt advies. Ik zou inderdaad ook zo snel mogelijk een test halen!!! sterkte ermee meis....

toch even offtopic, ik kan het niet laten...
kinderen krijgen is iets waar je bewust voor moet kiezen of waar je bewust niet voor kiest, het is nog niet al een verantwoordelijkheid om de eerst komende 20 jaar voor ene kind te zorgen. als je die verantwoordelijkheid ((nog) niet aan kunt of wilt wacht daar dan mee...
bovendien, als je iemand geen kinderen gunt omdat degene voor abortus is of er (om wat voor reden dan ook) over denktzit er volgens mij echt wel een steek bij je los....

Diamante

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 22:40

Heerlijke discussies altijd weer.... Clown
Denk dat je idd zo snel mogelijk maar de test kan doen, weetje waar je aan toe bent... door die spanning en onzekerheid blijft je menstruatie misschien alleen nog maar langer uit.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:08

Silence schreef:
Het is toch zo.
Nu een kindje zonder pardon ´vermoorden´ en als het je dan wel zint gewoon maar een nieuwe ´maken´

als het dan wel zint "komt regelmatig voor dat de betreffende vrouw die een abortus heeft ondergaan , niet meer zwanger kan worden door de abortus "

Maar TS iedereen denkt anders over Abortus evt. maar doe eerst een zwangerschapstest en kijk dan wat je ermee gaat doen mocht ie positief zijn beslis niks overhaast , maar wacht uiteraard ook geen weken met je beslissing ...

Ik ben afgelopen jaar moeder geworden van n heel mooi meisje ook niet gepland ik en mijn vriend waren pas 9 mnd samen ... maar ben zelf nu al bijna 30 dus qua onze leeftijden scheeld dat nogal wat.... Ik ben zwanger geraakt ondanks dat ik aan de pil was ...1e test was negatief door de huisarts uitgevoerd , 10 dagen later thuis test gehaald en die was positief , pff mijn wereld stond ook op zijn kop , Ik zwanger dat kon niet bestond niet en ik wilde het niet ( maar in mijn woordenboek komt abortus niet voor ) ( ieder zijn eigen keuze , zal ook niemand veroordelen om de beslising die ze maakt )
na de eerste echo was ik al helemaal verliefd op dat wurmpje wat in mij aan t groeien was ',
onze Nina was niet gepland , wel gewenst uiteraard en ik geniet elke dag van haar ze wordt 28/4 al weer 1 jaar
Durf ook wel te zeggen dat als ik niet per ongeluk aangeteld was dat ik waarschijnlijk niet uitmezelf de pil had weggelaten , Klinkt egoitisch maar was heel erg op mijn vrijheid gesteld en nu moet ik n stuk inleveren maar krijg er zoveel voor terug ....

Maar veel succes met je test( doe m wel as soon as possible ) en sterkte alvast met de beslissing die je misschien moet gaan nemen .....
Laatst bijgewerkt door Zinzi_jewel op 01-04-08 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Mexxuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 23:13

Armaris, de eerste zal ze niet zijn hoor die zwanger blijft na een map. Ik ben apothekers ass en helaas komen er nog steeds patiënten die zwanger zijn geworden terwijl ze een map ingenomen hebben.

Maris_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 08:27

Zowel iedereen bedankt voor de reacties zowel positief of negatief waarin ik sommige wel heel erg ver vind gaan.

@ Silence: Dus ik moet het kind maar laten komen ookal kan ik het nu geen toekomst geven?!? Dus als ik dan over 5 jaar wel een goede toekomst kan bieden dat ik dan geen kinderen meer kan krijgen?
Ik heb zeker wel een kinderwens en dat is nou juist ook de reden dat ik overweeg dat als ik echt zwanger ben het kind niet laat komen omdat ik gewoon niet kan bieden wat het nodig heeft.
Gisteravond was ik dus net te laat in dorp (wonen achteraf) en de winkels zaten net dicht Boos!
Ga vandaag tussen de middag een test halen!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 09:21

pff wat een hoop gespeculeer en gedoe zeg, mag iedereen aub voor zichzelf uitmaken of ze wel of niet zwanger willen worden? Of ze wel of niet een kind zouden houden.

'TS hier de juiste informatie over het vergeten van de pil

Bij het vergeten van één pil (meer dan twaalf uur te laat):
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Aanvullende maatregelen zijn niet nodig. De werking van de pil is niet verminderd.

Bij het vergeten van twee of meer pillen (beiden meer dan 12 uur te laat*) in:
week 1:
De vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen.
Gebruik de komende zeven dagen aanvullende voorbehoedsmiddelen (zoals bijvoorbeeld een condoom) wanneer je geslachtsgemeenschap hebt. Heb je binnen de afgelopen 72 uur geslachtsgemeenschap gehad, neem dan ook zo snel mogelijk een morningafterpil in!
Neem contact op met je huisarts, wanneer je meer dan 2 pillen bent vergeten.
week 2:
Bij het vergeten van 2 of 3 pillen: de laatst vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Er is geen verminderde werking.
Bij het vergeten van 4 pillen of meer: de laatst vergeten pil alsnog innemen en de strip vervolgen. Gebruik daarnaast zeven dagen aansluitend op je vergeten pillen aanvullende voorbehoedsmiddelen (zoals bijvoorbeeld een condoom) wanneer je geslachtsgemeenschap hebt.
week 3:
Je hebt 2 mogelijke opties, waarbij de eerste optie alleen kan als je nog geen pil hebt genomen na je vergeten pillen:
- Houdt gelijk een stopweek van maximaal zeven dagen (inclusief de dagen waarop je de pillen bent vergeten). Tel je eerste vergeten pil dus als het begin van je stopweek. De werking van de pil is niet verminderd.
- Neem de laatst vergeten pil alsnog in en maak de strip vervolgen. Sla je stopweek over en ga aansluitend aan deze pilstrip gelijk verder met het slikken van de volgende pilstrip. Ook hier de werking van de pil niet verminderd.
Let op:
Wanneer je de laatste pil van week 3 én de eerste pil van week 1 vergeet, geldt dat als de eerste 2 pillen vergeten van week 1. Dit, omdat je laatste pil van week 3 vergeten gelijk staat aan het 1 dag eerder starten van je stopweek.
Als je pillen in twee opeenvolgende weken vergeet, heeft de pil in sommige gevallen ook een verminderde werking. De stopweek moet je hierbij niet mee tellen (dus een pil vergeten in week 1 van de nieuwe strip volgt op een vergeten pil in week 3 van de vorige strip). Stel je vraag op het forum, voor advies.

* Beide pillen moeten meer dan 12 uur te laat zijn ingenomen. Vergelijk hierbij ten opzichte van elke ingenomen pil.

Voorbeeld 1:
Normaal slik je je pil om 8.00 uur. Je hebt je 2e pil normaal ingenomen
pil 3 van je strip slik je per ongeluk pas om 22.00 uur ---> meer dan 12 uur te laat ---> vergeten pil 1.
pil 4 van je strip slik je de dag daarna per ongeluk pas om 23.00 uur ---> slechts 1 uur te laat (omdat de vorige pil om 22.00 uur is genomen - dus niet 15 uur te laat).
Conclusie: slechts 1 pil vergeten, dus geen aanvullende maatregelen nodig.

Voorbeeld 2:
Je neemt op woensdag op je normale tijdstip om 20.00 uur de pil.
De volgende pil van je strip (donderdag) slik je per ongeluk helemaal niet ---> vergeten pil 1.
De pil daarna (vrijdag) slik je pas op zaterdag om 10.00 uur ---> meer dan 12 uur te laat ---> vergeten pil 2.
Conclusie: kijk bij de juiste week in het schema wat je moet doen.

Voorbeeld 3:
Je bent een pil van week 2 vergeten en vergeet ook een pil van week 3.
Conclusie: de pil is mogelijk verminderd van werking.

Morning-after pil

De morning-after pil is niet één pil, maar een aantal pillen dat je slikt om te voorkomen dat je in verwachting raakt. De eerste 2 pillen moet je zo snel mogelijk na het onbeschermde seksuele contact of de vergeten pil innemen. Uiterlijk binnen 72 uur, maar hoe sneller je dit doet, hoe meer kans van slagen je hebt. Vanaf 1 januari 2005 is de morning-afterpil vrij te koop bij de drogist en apotheek (het kost ongeveer € 13,-). Als je onder de 21 jaar bent wordt de morning-afterpil vergoed door de verzekering, maar je moet dan wel eerst een recept halen bij een arts. Hiervoor kun je terecht bij je huisarts, de Rutgers Stichting (030-2313431) of de GGD (zie telefoonboek). In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest. Ga er dus niet als vanzelf vanuit dat als je de morning-afterpil hebt geslikt je niet zwanger bent: het middel kan falen.
Houd er rekening mee dat je je na het slikken misselijk kunt voelen en je borsten wat gespannen kunnen aanvoelen. Ook kan de menstruatie veranderd zijn: deze kan zowel eerder als later dan normaal komen en ook het bloedverlies kan veranderd zijn.

Bron en meer informatie: www.sexwoordenboek.nl
Op het forum daar kunnen ze je zeker verder helpen en informatie geven.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 09:38

hieruit blijkt toch ook weer dat de kans erg klein is denk ik. ik zou zeggen: als je echt denkt dat je zwanger bent haal zo`n test of ga naar de ha... en ga dan daarna pas nadenken over het vervolg...

lor1_1984Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:42

caira schreef:
Morning-after pil

De morning-after pil is niet één pil, maar een aantal pillen dat je slikt om te voorkomen dat je in verwachting raakt. De eerste 2 pillen moet je zo snel mogelijk na het onbeschermde seksuele contact of de vergeten pil innemen. Uiterlijk binnen 72 uur, maar hoe sneller je dit doet, hoe meer kans van slagen je hebt. Vanaf 1 januari 2005 is de morning-afterpil vrij te koop bij de drogist en apotheek (het kost ongeveer € 13,-). Als je onder de 21 jaar bent wordt de morning-afterpil vergoed door de verzekering, maar je moet dan wel eerst een recept halen bij een arts. Hiervoor kun je terecht bij je huisarts, de Rutgers Stichting (030-2313431) of de GGD (zie telefoonboek). In 1 à 2 % van de gevallen werkt de morning-after pil niet. Heb je de morning-afterpil geslikt, maar blijft je menstruatie uit, doe dan voor de zekerheid een zwangerschapstest. Ga er dus niet als vanzelf vanuit dat als je de morning-afterpil hebt geslikt je niet zwanger bent: het middel kan falen.
Houd er rekening mee dat je je na het slikken misselijk kunt voelen en je borsten wat gespannen kunnen aanvoelen. Ook kan de menstruatie veranderd zijn: deze kan zowel eerder als later dan normaal komen en ook het bloedverlies kan veranderd zijn.

Bron en meer informatie: http://www.sexwoordenboek.nl

Waarom hoefde ik maar 1 pil toen ik de MAP moest hebben?

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 11:57

lor1_1984 schreef:
caira schreef:
Morning-after pil

Bron en meer informatie: http://www.sexwoordenboek.nl

Waarom hoefde ik maar 1 pil toen ik de MAP moest hebben?

Dat moest ik ook, de Norlevo had ik

Maris_V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-08 12:07

Ja ik heb inderdaad ook maar 1 pil gekregen.
Overgens 1 pil in een giga groote strip zonde zal ik dan weer zeggen Clown

oudehinken

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:16

succes met de test.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 12:56

En heb je de test al gedaan? Heel veel succes ermee iig!

Hoepsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-08 16:22

Succes met de test, spanning kan een hoop onregelmatigheid veroorzaken (zo ben ik een keer 2 weken over tijd geweest, puur omdat ik in een behoorlijke stress situatie zat)

Ik vind het goed dat je nadenkt over jouw situatie en inziet dat daar geen kind bij past. Zouden meer mensen moeten doen, zou een hoop ongelukkige jeugden schelen Knipoog

@ iemand in dit topic waarvan ik even niet meer weet wie: Helaas zijn er wél vrouwen die denken dat abortus een soort van anticonceptie is, maar dat zijn er gelukkig maar een handjevol.

@ Anti- abortussen: Fijn dat jullie iemand die al behoorlijk in de rats zit, nog even extra neerhalen. Wees blij dat we in een vrij land wonen waar dit mogelijk is. Anders denk ik dat we een stuk meer zaken van babylijkjes in de achtertuin zouden hebben...
Protesteren mag ook gewoon in NL, ga op maandagochtend naar Heemstede (volgens mij 1e maandag van de maand), dan mag je helemaal legaal protesteren voor de abortuskliniek. Dat is iets wat ík nooit zou doen, iemand mijn wil opleggen/ mening van mijzelf doordouwen. Maar goed. We wonen in een vrij land, dus ga lekker jullie gang. Thermosflesje koffie mee, kun je de hele dag uit je dak gaan en boos zijn! Knipoog
Je mag mensen niet afrekenen op hun keuzes/ zelf conclusies trekken. NL loopt voor op het gebied van Abortus en abortuswetgeving, vandaar dat er meiden uit heel Europa hierheen komen omdat ze het kind geen toekomst kunnen geven. Beter hier legaal, dan in Frankrijk met een breinaald.