'verslaafd' aan labello

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Udella

Re: 'verslaafd' aan labello

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:16

Sophie2 schreef:
Labello verslaving.. Ja, ik ken het. Mijn oom heeft het heel erg. Die heeft nu ook totaal geen pigment meer aan z'n lippen. Ziet er helemaal niet meer mooi uit, allemaal door de Labello. Misschien dat dit helpt?

En na hoeveel jaar gebruik is dit gebeurt?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 19:56

LZP -> MW

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-08 20:22

Ik gebruik niet dat labello merk hoor (maar ik noem al die dingen gewoon 'labello' ik zelf gebruik (voornamelijk) het goedkoopste huismerk van de kruidvat Tong uitsteken

maar ik heb hier nog 'ergens' een potje blistex staan *gaat zoeken*

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:27

Ik benverslaafd aan lipsmackers. dit is een soort lipgloss met een geurtje en smaakje.

cheyentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:28

smeer heel de dag met vaseline lip therapy.. maar waarom zou je pigment ervan weggaan dan??

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:30

ik deed dit ook heel veel, als ik ga slapen zonder vaseline scheuren ze de dag erna helemaal open. ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen en niet te vaak te doen. maar het gaat soms het helemaal branden. ik heb dan ook altijd wat bij me!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 20:31

Ik ben verslaafd aan 'DrSwaab', een soort labello maar dan geel met een blauwe dop. Brand zo heerlijk in je lippen. Ik kan er geen uur zonder. Scheve mond

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:17

Ik gebruik ook graag Labello, anders heb ik altijd droge lippen. En dat is niet prettig.

Ilsje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:29

Ik gebruik purol, ik ben langzaam aan het afkicken, maar zaterdag had ik echt zoiets van, waar is mijn purol? en toen heb ik heel het huis overhoop gehaald Huilen van het lachen overigens heb ik ook maar een rooie labello gekocht, want ik dacht, die werkt slechter, das alleen voor het idee
Huilen van het lachen

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 21:38

ik ben ook soort van verslaafd Clown heb nu 1 labello, en 2 van de etos..

Seraphim

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 22:27

Ik ben enigszins verslaafd aan mijn vaseline met aloe vera. Heeeerlijk Lovers

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-08 23:18

Maartje1990 schreef:
ohja, goed punt, ik zit nog te twijfelen of ik het überhaupt doe. Zo'n 'afkickperiode' lijkt mij ook minder prettig. Branderige lippen enzo... hm.. Vork

Ze worden er wel lekker rood van. Bloos Als je gaat afkicken zou ik dat doen voor je naar het strand gaat, dan heb je iig geen last van je lippen als je daar bent...

Jennasilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 03:39

Hier meld zich ook een lippenbalsem verslaafde. Sinds mijn negende ben ik eraan verslaafd. Gebruik altijd Blistex en heb overal reseve potjes liggen. Ik kan alles vergeten maar niet dat. Zelfs op een buitenrit gaat ie mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:25

ja lippenbalsems,heerlijk spul!heb in elk tasje en jasje wel een stick zitten. 's Avonds scrub ik altijd even mijn lippen en smeer er dan teatree balsem op,werkt perfect.
En eerlijk gezegd geloof ik vrij weinig van een negatief effect. Wat kan er nou echt schadelijk zijn aan een lippenbalsem

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 10:34

Ja hoor, hier ook een verslaafde Haha!
Ik gebruik het echt al jaren, mensen kennen mij volgens mij niet
zonder mijn labello Clown
Ik wordt ook helemaal gek als ik mijn labello vergeet of zoals een
keer gebeurde dat ie zondags uit mijn handen viel en ik dus geen nieuwe
kon kopen omdat de winkels dicht waren Verdrietig

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:26

Chiqa schreef:
Sophie2 schreef:
Labello verslaving.. Ja, ik ken het. Mijn oom heeft het heel erg. Die heeft nu ook totaal geen pigment meer aan z'n lippen. Ziet er helemaal niet meer mooi uit, allemaal door de Labello. Misschien dat dit helpt?

Dat zal wel niet door de labello komen, denk eerder aan hele andere factoren zoals koortsuitslag ed...
Dat kan je aan deze kant ook niet zien.
Zou me daar maar niet te druk om maken.

Dit komt wel degelijk door de Labello. Hij is ervoor naar z'n huisarts geweest. Als het aan koortsuitslag zou liggen, zou hij dat denk ik zelf wel weten Knipoog Hij heeft het gekregen na zo'n 5 jaar lang teveel Labello smeren. En nu gaat het niet meer weg.

Valerie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:28

och god!!! zooo herkenbaar Tong uitsteken
hahaha dit heb ik ook !
precies zoals je uitlegt Tong uitsteken
dat als ik het niet doe gelijk schraal en zo pijnlijk worden en gelijk over mijn lippen ga likken dan Knipoog
oohh.. best erg!
maar in de zomer is het bij mij dus weer niet Tong uitsteken
dus ja zal wel aan het jaargetijde liggen denk ik..

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:33

Hier nog een verslaafde. Haha!
Ik heb altijd Labello Strawberry Kiss... Die smaakt lekker, geeft een leuk kleurtje en verzorgt. 's Avonds gebruik ik altijd Vaseline anders wordt mijn kussen roze. Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:33

Kan wel ergens begrijpen, mensen die met labello werken moeten dat om het half uur opsmeren of hun lippen barsten weer.
Wetend dat labello niet zo super voor je lippen is, kom je daar bv vier maanden per jaar mee in contact.
Elke dag smeer je 20 keer je lippen en dat voor 122 dagen.

Dat is 2440 keer je lippen lastig vallen Haha!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:40

Ik gebruik overdag altijd Labello en heb nergens last van. Geen barsten, velletjes oid. Ik smeer 2 of 3 keer per dag. Ik heb het niet elk halfuur nodig. Gelukkig niet zeg. Haha!

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 13:49

Chiqa schreef:
Sophie2 schreef:

Dat zal wel niet door de labello komen, denk eerder aan hele andere factoren zoals koortsuitslag ed...
Dat kan je aan deze kant ook niet zien.
Zou me daar maar niet te druk om maken.

Dit komt wel degelijk door de Labello. Hij is ervoor naar z'n huisarts geweest. Als het aan koortsuitslag zou liggen, zou hij dat denk ik zelf wel weten Knipoog Hij heeft het gekregen na zo'n 5 jaar lang teveel Labello smeren. En nu gaat het niet meer weg.[/quote]

echt waar?? nou.. ik moet toevallig donderdag naar de dokter dus ik vraag het zelf voor de zekerheid even na, en ik ben al een beetje aan het minderen Vork

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 13:51

Haha ik kan ook niet zonder Labello ofsoo, maar t kan ook lipgloss zijn, als er maar iets op me lipppen zit.. Als ik mn gloss of labello kwijt ben, dan baal k wel ja.. En dan zijn me lippen ook helemaal niet zacht meer.. Tis wel poedersuiker, en mn labello is altijd focking snel op Vork

X

Jennyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:04

hyawatta schreef:
van te voren gewoon insmeren en als je er last van hebt gewoon insmeren, is toch normaal dat je droge lippen kunt hebben, zij weten ookniet meteen dat je verslaafd bent Tong uitsteken
ik heb er nooit problemen mee gehad met relaties en nu nog niet dus gewoon doen wanneer jij denkt dat nodig is

Hier nog een labello verslaafde Bloos Naja geen labello maar die van Bodyshop. Ik gebruik het zo veel, dat ik er niet mee kon leven als ze op dieren getest waren. Maarre....tegen mij zeiden de mannen wel dat ik lekker zachte lippen had, maar wel een beetje vettig Haha!

Ben denk al 20 jaar verslaafd. Ik geloof dat ik maar beter niet kan uitrekenen hoeveel keer ik mijn lippen heb lastig gevallen Vork

Afkicken? Dat gaat niet...word echt gek van het gevoel van droge lippen...maar ja ben dus ook al erg lang verslaafd.. Bloos

katiavl schreef:
Kan wel ergens begrijpen, mensen die met labello werken moeten dat om het half uur opsmeren of hun lippen barsten weer.
Wetend dat labello niet zo super voor je lippen is, kom je daar bv vier maanden per jaar mee in contact.
Elke dag smeer je 20 keer je lippen en dat voor 122 dagen.

Dat is 2440 keer je lippen lastig vallen Haha!

hyawatta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 14:06

Ilsje_ schreef:
Ik gebruik purol, ik ben langzaam aan het afkicken, maar zaterdag had ik echt zoiets van, waar is mijn purol? en toen heb ik heel het huis overhoop gehaald Huilen van het lachen overigens heb ik ook maar een rooie labello gekocht, want ik dacht, die werkt slechter, das alleen voor het idee
Huilen van het lachen

kun je beter lippenstift op doen want daar zit juist helemaal geen voeding in en in labello's wel Knipoog
dus dan heb je alleen je lippen vet maar krijgen geen voeding.
heb altijd lippenstift of lipgloss bij me en labello staat thuis op het nachtkastje en gebruik ik ook alleen savonds, de rest alleen lippenstift

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-08 14:06

@ jennyxx: en je hebt nog steeds na 20 jaar gewone (gekleurde) lippen Haha!