Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
detour schreef:Daar ga ik echt niet in lopen, hoor, want dan krijg ik dezelfde kwalen als nadya!
Botervlieg schreef:Het liefst ga ik in november naar bed, met de wekker op 1 april.
MAAR beide paasdagen heb ik 's morgens in de zon zitten lezen en
ontbijten (ben zelfs iets verbrand) en gisteren zag ik Nijlganzen met
jonkies, dus ik stop even met miepen.
Kymalin schreef:Hmm, ik niet, dikke joggingbroek, pantoffels en fleecetruien!
Liek_ schreef:En nog eentje hier....
Kijk het al maanden lekker weer...maar wilt nog niet lukken...Wat nou The Secret...roep steeds dat het 30 graden is maar het werkt niet![]()
Ik haat kou. Ik haat regen. Ik haat sneeuw. Ik haat bomen zonder blaadjes. Ik haat modder. Ik haat ijzel. Ik haat hagel. Ik haat wind. Ik haat klappertanden.
Dus bij deze...mijn koffers staan al gepakt....wie wilt er mee???
Liek_ schreef:Dus bij deze...mijn koffers staan al gepakt....wie wilt er mee???
Kyle schreef:Liek_ schreef:Dus bij deze...mijn koffers staan al gepakt....wie wilt er mee???
Is de poster in huis halen niet goedkoper?![]()
Maar ik ben wel voor!
detour schreef:Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh.....
Kymalin schreef:Wauw!!!! Ikke wil wel mee
Kyle schreef:Maar ik ben wel voor!
Nadya schreef:Liek, ik wil zeker mee...... Ben hard toe aan vakantie en niet alleen vanwege de kou.....
Kymalin schreef:Misschien kunnen we winterslaap voor mensen introduceren? Minder kostbaar als een reis naar verweggistan!
Kymalin schreef:Hmmm, in een hangmatje, lekker drankje erbij!
Breitling schreef:Ik heb zelf een zonnestudio en krijg mensen op dokters advies. Mensen die zwaar deprie zijn van wege het weer en zich echt wel een stuk beter voelen na een zonnebank kuur. Het helpt wel degelijk.
Liek_ schreef:Kymalin schreef:Hmmm, in een hangmatje, lekker drankje erbij!
Mooie kerel die je bedient
Breitling schreef:Ik heb zelf een zonnestudio en krijg mensen op dokters advies. Mensen die zwaar deprie zijn van wege het weer en zich echt wel een stuk beter voelen na een zonnebank kuur. Het helpt wel degelijk.