garny95 schreef:bij blindendarmonsteking drukken op de plek waar hij zit, je hebt drukpijn en loslaatpijn, een van deze twee is bij blindendarmontsteking, het is voor mij al een tijdje terug, ik weet het niet meer precies. Sterkte.
Het is de loslaatpijn.
Mijn vriend heeft een aantal jaren terug ook een accute ontsteking gehad. Die had niet 1 dag later geopereerd moeten worden. Al scheelde het niet veel omdat hij in Oostenrijk zat toen met school en ze hem niet wouden opereren omdat zijn ouders geen persoonlijke toestemming konden geven voor de operatie. Ik geloof dat zijn docente toen die arts bijna aanvloog..
Met een blinde darm onsteking moet je inderdaad goed optijd zijn omdat je anders een darmperforatie kan krijgen en je buikvlies kan gaan ontsteken en dan ben je echt flink goed de sigaar.
Maar wat Garny inderdaad al zei; het doet pas pijn als je het los laat. En verder gaf iemand hier de beschrijving van wiki dat het uitstraalt vanaf je navel en dat is inderdaad het beste symptoom. En een ontsteking gaat natuurlijk ook vaak gepaart met koorts.