Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danicque_ schreef:Ja en als je dr rookt niet meer ruikt, wat denk je dat je dan gaat ruiken?
Juist ja, een vieze zweetlucht
Danicque_ schreef:Ja en als je dr rookt niet meer ruikt, wat denk je dat je dan gaat ruiken?
Juist ja, een vieze zweetlucht
ellepel schreef:ik ga gewoon een supersmoker kopen,dan kan ik gewoon blijven roken overal
mirgino schreef:ik was mijn haar 1x met een lekkere shampoo en het ruikt weer fris,waar was jij jouw haar mee dan?
MarvanTom schreef:ellepel schreef:ik ga gewoon een supersmoker kopen,dan kan ik gewoon blijven roken overal
Jaaah! Goed plan, kan je toch nog rook in iemands gezicht blazen om hem/haar op enige afstand te houden, omdat zijn/haar adem zo stinkt naar de drank!
MarvanTom schreef:mirgino schreef:ik was mijn haar 1x met een lekkere shampoo en het ruikt weer fris,waar was jij jouw haar mee dan?
Bier?!? Is goed voor de glans en volume!![]()
Geen persoonlijke aanval hoor!
Ik vind dat rookverbod nu al niets...
Ik ga 1 x in de maand ff lekker weg en wil gewoon mijn ding dan kunnen doen. En daar hoort een sigaretje dan ook bij.
katiavl schreef:In de jaren tachtig was er al protest beginnende met de universiteits gebouwen, want de profs hadden door dat roken toch niet zo gezond was voor de medemens. Dus volgens mijn zou je dat moeten meegemaakt hebben
Ir111 schreef:Ach, volgens mij is het een kwestie van wennen. Een paar jaar terug zat ik nog achter mijn buro te roken. Dat kan ik me nu echt niet meer voorstellen. Zo zal dat met roken in de kroeg ook wel zijn.
Machie schreef:Vind een sigaretje bij een drankje een heerlijke combinatie!
Tinkerloos schreef:De paar rokers die echt wegblijven worden opgevuld door niet rokers die nu eindelijk ook naar een cafe kunnen zonder last van rook te krijgen.