Zonnebank echt zo slecht?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Limanade

Re: Zonnebank echt zo slecht?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:36

zonnebanken.. heeeeeeeeeeeeeerlijk Tong uitsteken
ik ga altijd bij sundays.. 1 keer in de week
vind het wel belangrijk om een lekker kleurtje te hebben.. ziet er veel gezonder uit..

gebruikt trouwens australian gold cheeky brown.. die ruikt echt superlekker Haha!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:41

Die ruikt inderdaad lekker die verkopen wij ook. De meeste vinden hem te zoet

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-08 17:42

Breitling schreef:
Die ruikt inderdaad lekker die verkopen wij ook. De meeste vinden hem te zoet

ik niet ik hou van zoet haha Tong uitsteken

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:12

Ik ga eens in de zoveel tijd onder de zonnebank, wanneer ik vind dat ik te bleek word en teveel last van mijn huid krijg ga ik een paar keer. Smeer me dan alleen daarna in met bodylotion, zie nu hoe slecht dat allemaal is.. Bloos!

Maar biodermal is dus ook niet echt goed? Hmm ben wel benieuwd naar een goed product wat je wel bij de drogist / parfurmerie kunt halen?

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-08 13:17

Ik ga nu eenmaal per week onder de zonnenbanl.
Straks in april 2 keer per week, ben ik in mei mooi bruin.
Heb een makkelijke huid, wordt gauw bruin.
Ik heb het zonnenbanken voorzichtig opgebouwd van 10 minuten naar nu 20 minuten per week onder de snelbruiner.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 11:27

Ik ken de producten bij de drogist niet.
Probleem met biodermal en nifri is dus dat het niet goed intrekt. In feite kun je dan nog beter niks smere. Je krijgt een laagje op je huid waardoor je licht weerkaatst en je niet bruin word en zodra je op de acryl plaat gaat liggen plakt alles aan de plaat dus weg verzorging. Nee wij zijn er niet blij mee. Het tast ook nog eens de plaat aan.
Je moet iets hebben wat snel intrekt. Je moet je kunnen insmeren en dan gelijk onder de bank kunnen gaan liggen dan moet het al ingetrokken zijn.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:03

Ik smeer niks op me voordat ik ga zonnen Bloos
Juist om de reden die jij noemt, Breitling.
Ik zorg ervoor dat ik niet verbrand en achteraf smeer ik me goed in met een goede creme Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:05

Dat is helaas niet genoeg. Dit is dus een voorbeeld van niet verandwoord zonnen. Dat is zo onwijs slecht voor je huid.
Je moet een product gebruiken die goed in trekt en je huid goed verzorgt. Achteraf kun je je huid nooit in de goede conditie brengen als dat je vooraf smeerd. Voorkomen is altijd beter als genezen

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:26

Breitling: is een vochtinbrengende bodylotion ook genoeg of moet je echt spul kopen wat speciaal is voor als je onder de zonnebank gaat?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:33

speciaal voor onder de zonnebank. Dat is het beste.
Het is net als de buiten zon.
Je huid heeft een goede verzorging nodig omdat zon altijd een flinke klap is voor je huid. Verzorg je deze goed houd je je huid ook goed. Het beste is zoals ik al eerder zei voor het zonnen buiten een goed verzorgend product met factor en na het zonnen een goede aftersun. En voor de zonnebank voor het zonnen een goede zonnebank creme die goed intrekt om het biodermal en nifri effect niet te krijgen. En na het zonnen weer die goede aftersun.
Je hebt maar 1 huid daar moet je zuinig op zijn.

Pierrot_An heeft bij mij een fijne zonnebank creme en een goede aftersun besteld. Die heeft ze met een paar dagen in huis ik zal vragen of ze haar ervaring hier wil delen.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:42

hoe doen jullie dat met je rug? ik kan nooit zelf mijn rug insmeren, dus die is niet gesmeerd als ik onder de bank ga liggen.
na de tijd smeer ik ook nog met after sun, maar dan kom ik dus ook niet bij mijn rug... ik laat meestal mijn vriend mijn rug even smeren als ik weer thuis ben... maar dat is ook niet ideaal

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:45

Ik heb lange armen dus kom vrijwel overal Haha! Hier is weleens gevraagt of ik de rug van de klant wil insmeren maar daar begin ik niet aan. Ten eerste omdat ik daar niet altijd tijd voor heb en omdat ik het vies vind Clown

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:46

haha dat kan ik me voorstellen, ik zou het ook niet aan zomaar iemand vragen om mijn rug in te smeren...

heb jij een site waar je die producten kan bestellen?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 18:48

Ben ik nog mee bezig. Ik verkoop merken van tanny max, austrailian gold en californiatan. Maar ook weer niet alles omdat ik niet alles prettig vind. Als je wat meer wilt weten over het verschil in product en prijzen etc kan ik je wel even een pm sturen? Er zit onwijs veel verschil in.

Ik heb alles zeg getest samen met mijn moeder, mijn vader, mijn broer en schoonzus. Gekeken naar de huid, naar het resultaat. Prijs kwaliteits verhouding en gekeken wat er goed in trekt daaruit heb ik een selectie gemaakt van wat ik wil verkopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:01

Breitling schreef:
Ik heb lange armen dus kom vrijwel overal

Hahaha Haha! Nee kan dus ook niet bij mn rug en smeer hem dus ook niet in...Wel mn voorkant met name mn gezicht en decolete die wil ik zo lang mogelijk goed geconcerveerd houden Haha!

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 19:59

Ik kan ook overal smeren.

Als er een creme is die direct intrekt, ben ik wel te porren voor zoiets Ja

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 20:04

Ik raad echt aan even de tijd te nemen om alles waar je bij kunt in te smeren. Echt je huidje moet je zuinig op zijn!

Pierrot_An

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:04

Breitling schreef:
Ik raad echt aan even de tijd te nemen om alles waar je bij kunt in te smeren. Echt je huidje moet je zuinig op zijn!

daarom ben ik ook erg blij dat ik straks goed spul in huis heb! Als ik het geprobeerd heb, zal ik vertellen wat ik ervan vind.. Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-08 23:15

LiSSy schreef:
hoe doen jullie dat met je rug? ik kan nooit zelf mijn rug insmeren, dus die is niet gesmeerd als ik onder de bank ga liggen.
na de tijd smeer ik ook nog met after sun, maar dan kom ik dus ook niet bij mijn rug... ik laat meestal mijn vriend mijn rug even smeren als ik weer thuis ben... maar dat is ook niet ideaal

haha ik heb wel eens gezegd bij de studio dat ze een lekkere vent moeten inhuren daar voor Tong uitsteken
ik loop ook altijd te klooien daarmee

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 19:11

ik ben al een stukje verder met mijn website ik zal binnekort de link hier in het topic plaatsen dan kunnen jullie daar een kijkje op nemen voor informatie en zien wat voor producten er zijn en wat het doet.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-08 21:43