Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jottum schreef:Durante, dat is rot voor je. Je vriend is misschien boos uit bezorgdheid?
Wat betreft de Vit.B12 dit is wel degelijk een belangerijke vitamine, alleen de pillen zijn niet genoeg.
Mijn moeder heeft ook niet de mogelijkheid om zelf vit.B12 aan te maken, maar ze zou een pot per dag moeten slikken om aan de hoeveelheid te komen. Zij krijgt nu injecties B12. En dat helpt wel.
Vraag er es naar bij je HA.
feliciaa schreef:Mijn moeder slikt ook antidepresiva. Ze heeft nu een aantal keer geprobeerd te stoppen. In het begin ging dat heel goed en was ze heel vrolijk enz. maar na een aantal weken werd ze steeds weer somberder en op het laatst steeds weer depresief zodat ze steeds weer met die medicijnen moest beginnen..
jottum schreef:Hebben jullie allemaal zoveel gewichtstoename? En zijn er ook al mensen die gestopt zijn, bij wie het ook weer terug naar normaal is gegaan?
Verafjord schreef:Ik merkte het pas veel te laat (ik was er toen 5 maanden vanaf) en toen had ik mijn angst al op mijn fjord over gebracht, het gevolg was dat mijn bomproof fjord ineens bang is geworden van tractors (is ze nog steeds, dankzij mij). Het is een heel lang verhaal, dus ik probeer het zo kort mogelijk te houden. Ik ben naar de huisarts gegaan en ben weer begonnen, alleen geen Seroxat meer, maar ik zit nu aan de Prozac. Ik slikte de Seroxat al 12 jaar en ik vrees dat mijn huisarts van jaren terug gelijk gaat krijgen, dat ik gewoon een bepaald stofje in mijn hersenen mis en dus nooit zonder AD kan leven
Chiqa schreef:Dit herken ik, en dit zegt wel weer dat AD geen fabeltje is....Het onerdrukt wel degelijk heel veel emotie's. En dat stofje, zie het als suikerziekte, je lichaam maakt gewoon weinig seretonine aan.