Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CleovG schreef:Ik heb geen media bericht, vandaar dat ik het hier plaats.
Bij een programma op nederland 1,2 of 3 wat ik 's ochtends aan het kijken was toen ik ziek was.
Bij dit programma was een wetenschapper wie een boek (je) had geschreven over feiten en fabels over voeding.
Niet ontbijten heeft geen nare gevolgen. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je motor opgang moet komen en dat dit met het ontbijt gebeurt, maar je motor werkt áltijd, op welk tijdstip dan ook.
Riss schreef:CleovG schreef:Ik heb geen media bericht, vandaar dat ik het hier plaats.
Bij een programma op nederland 1,2 of 3 wat ik 's ochtends aan het kijken was toen ik ziek was.
Bij dit programma was een wetenschapper wie een boek (je) had geschreven over feiten en fabels over voeding.
Niet ontbijten heeft geen nare gevolgen. Er zijn zelfs mensen die zeggen dat je motor opgang moet komen en dat dit met het ontbijt gebeurt, maar je motor werkt áltijd, op welk tijdstip dan ook.
oké, maar er zijn wel mensen die denken dat ze er van af afvallen,
maar als je 's ochtends niets eet zul je in de loop van de dag alleen maar meer honger hebben en de verleiding tot de koekjes misschien wel niet kunnen weerstaan
ofzo