Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kimberley schreef:Buikspieroefeningen, is dat niet het beste ?
natje93 schreef:ik heb wel ongelijke benen maar ik heb al meer dan een jaar zooltjes
Sjonniej schreef:Hoe sta je met je knieën? Overstrekt (dus zo naar achteren knakken) of in neutrale toestand?
Sta je rechtop, of hang je een beetje in je banden.
Sta je met je gewicht verdeeld op 2 benen of sta je meer op 1 kant geleund?
Beetje rare fysio lijkt het me zo... Klinkt niet verkeerd om bij hem te stoppen. Als er n.a.v. die foto's weer fysio wordt aangeraden, zo ik lekker een andere fysio opzoeken. Fysio's zijn er heel erg veel (tenminste ik heb er iets van 5-6 binnen 10 minuten fietsen), dus lekker naar een andere gaan dan!
Rianneke schreef:natje93 schreef:ik heb wel ongelijke benen maar ik heb al meer dan een jaar zooltjes
ik heb het verhaal gelezen en na deze zin zou ik zeggen laat je eens nakijken bij een chiropractor!
ik heb jaren met pijn in me rug gelopen en niemand kon er iets aan doen... heb de meest rare oefeningen mee naar huis gekregen maar daar werd het alleen erger van...toen heeft mijn moeder me naar een chiropactor gesleept en zij is mijn rug gaan rechtzetten... ik had ook ongelijke benen en inmiddels zijn ze weer allebei even langook ik heb nog steeds een holle rug, maar omdat dit mijn houding is is het volgens de chiropractor helemaal niet erg! ik ben nu al ongeveer 4 jaar bijna pijnvrij! soms heb ik nog wel eens een behandeling nodig als ik weer een beetje pijn krijg, maar ik kan het iedereen aanraden!
natje93 schreef:hallo,
ik heb tijdens het paardrijden een hele holle rug (ik steek mijn kont enorm naar achteren)
nu probeer ik zelf mijn rug boller te maken.. .maar dat doet zo'n ontzettende pijn!
Ik ben vandaag naar de fysiotherapie geweest en hij heeft het weer los gemaakt. Maar nu zit het alweer bijna vast... maar tijdens het rijden hou ik een hele holle rug (ook tijdens het zitten/lopen etc.)
heeft iemand hier ervaring mee? of weet DE oplossing... ?
alvast bedankt
groetjes nathalie