Jij bent letterlijk naar boven uitgeschoten 
Ik voldeed wel aan de norm
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jij bent letterlijk naar boven uitgeschoten 
lampjerulez schreef:Meid ik zou zeggen je bent jong dus wacht lekker af, toen ik 15 was was ik ongeveer 1.70/1.75 En ik had me groeispurt dus al gehad en was ook ongesteld.
Nu 3 jaar later.... 1.92![]()
Nu is dat natuurlijk wel een beetje vreemd ik bedoel.. ben een beetje raar![]()
maar het lijkt mij niet meer dan logisch dat je die 1.72/1.75 best nog gaat halen
edit: heej jou ken ik van kamp
Maar hoelang waren je ouders dan? Unfaithful schreef:Wil je wat centimeters van mij? Ben 1.78 dus kan wel ietsie af hoor hahaha. Verder ben ik wel tevreden over mijn lengte eigenlijk.
lampjerulez schreef:Welshcobfan schreef:Na de eerste menstruatie groeit een meisje nog slechts enkele centimeters.
bron:
http://www.erfelijkheid.nl/zena/groei1.php
dus zo'n onzin is dat niet
hoeft niet, ik moest foto laten maken toen bleek dat ik met een 'tweede' groeispurt begon. En toen was ik al 2 jaar ongesteld. Vind 15 cm toch niet slechts enkele centimeters![]()
dat zal vast wel weer ver buiten het gemiddelde liggen.
maar ik ben zoiezo al vreemd dus dit kon er nog wel bij
Unfaithfull: zo lang is 1.78 toch niet?
AngelsDitch schreef:Bestaat dat er ook om korter te worden.. hihi
Hij is 1.96 en mijn zus en ik zitten onder de 1.70 
Dionnee schreef:Hee ik ken jou idd van kamp hahaMaar hoelang waren je ouders dan?
lampjerulez schreef:Welshcobfan schreef:Na de eerste menstruatie groeit een meisje nog slechts enkele centimeters.
bron:
http://www.erfelijkheid.nl/zena/groei1.php
dus zo'n onzin is dat niet
hoeft niet, ik moest foto laten maken toen bleek dat ik met een 'tweede' groeispurt begon. En toen was ik al 2 jaar ongesteld. Vind 15 cm toch niet slechts enkele centimeters![]()
dat zal vast wel weer ver buiten het gemiddelde liggen.
maar ik ben zoiezo al vreemd dus dit kon er nog wel bij
Unfaithfull: zo lang is 1.78 toch niet?
AngelsDitch schreef:Bestaat dat er ook om korter te worden.. hihi
zou graag een kortere lengtemaat willen (heb nu 36, bijna niet te doen om een leuke broek te vinden) ik ben 1.85 lang, mijn vader is 2.00 en moeder 1.72. Zit er dus zo'n beetje tussenin. mijn zusje is 1.76. bk_lover schreef:ik ben 14 jaar en 1.68 lang..
Al die mensen op mijn school zijn echt lang !! :|
Met name de jongens.. :S