Door 3 wekkers heen slapen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

toptoys

Re: Door 3 wekkers heen slapen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:22

Wij hebben 5 wekkers staan Bloos Drie aan de andere kant en 2 aan m'n kant.......ik hoor er geen één Bloos Ook met "leuke" dingen gaan doen, word ik dus niet wakker. Als ik vroeger vroeg weg moest voor bv concours/keuring , sliep ik de hele nacht niet echt, anders was ik bang dat ik de wekkers niet hoorde. Manlief maakt me nu altijd wakker....
Licht maakt ook niet uit, heb niet eens gordijnen. Eerder naar bed gaan zou natuurlijk een optie zijn, maar op de één of andere manier lukt dat gewoon niet Clown Ik ben echt een avondmens, elke ochtend is een marteling Haha!

Taffje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:34

Neem een kind Knipoog

Ik ken het probleem, zet al slaapwandelend mijn wekkers uit (hoever ze ook staan) maar sinds ik een ukkie heb is het over hoor Haha!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 01:39

Ik herken je probleem maar al te goed..

Zoals vanmorgen moest ik vroeg naar stal toe, en was binnen 1,5 uur terug... ik ga in bed liggen...en slaap.. Kan ook overal slapen... ( leuk op lowlands,naast de 24 uurs tent..en ik slaap)

Ga met het iedee slapen dat je er echt,echt uit moet...
En dat je ook echt opstaat als je wekker af gaat...

Zon vliegende wekker is meschien wel wat voor mij trouwens.. haha..

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 02:33

Omg, ik heb echt exact hetzelfde.. Ook zo'n ouderwetse tring bel, slaap ik rustig doorheen, zelfs als die naast mijn hoofd staat.. Nagelbijten / Gniffelen

* Je kan mij trouwens ook écht overal neerleggen, als ik moet slapen is vanalles mogelijk!

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 04:02

Mijn ex vriend was ook zo vervelend trouwens..... Sliep rustig door zo'n keiharde wekker, ik werd er altijd wakker van en dan moest ik hem ff wakker slaan om op snooze te drukken want hij ging z'n bed toch nog niet uit Dan was die weer eens te laat en kon die wel in een keer eruit springen Gestoord

En boos dat 'ie altijd werd! Hallooooooooooo? Ga dan gewoon na de 1e of 2e keer snooze drukken je bed uit! Whoosh! Whoosh! Whoosh!

Monica_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 05:33

Kanelly schreef:
Ja dá's een goeie Clown
Maar wekker uitdoen gaat zo op de automatische piloot, dat ik als ik eindelijk eens wakker ben, niet eens meer weet dat ik de wekker uitgedaan heb Haha!

Teil water naast je bed waar je in gaat staan, zodat je meteen wakker bent

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:18

Ha! Ik ben wakker! Haha!
( keurig wakker gebeld Clown )

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 09:21

Ik ben ook echt een ramp met wekkers. Op vakantie was ik bang om me te verslapen, maar ik heb iedere dag de wekker om 7.15 gezet en werd keurig wakker rond die tijd. Het moet gewoon een soort ritme worden, zoals je bijvoorbeeld iedere dag om 10 uur gaat slapen, zou je ook iedere dag rond dezelfde tijd wakker moeten worden.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:09

Hm, mijn moeder maakte me vroeger altijd wakker, dus nu word ik al wakker, zodra ik m'n deurklink naar beneden hoor gaan. Ja

Ik heb m'n mobiel onder m'n tweede kussen liggen, dus als hij afgaat, gaat hij heel zachtjes af en dan snooze ik 'm 2x 5 min en dan na 10 minuutjes ga ik toch écht m'n bed uit. Clown

Ik snap níét hoe je door zo'n hard geluid heen kan slapen.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:11

Ik heb 2 wekkers aan staan en er springt een felle lamp aan en nog presteer ik het om kort voor tijd wakker te schrikken en dan is het haasten....

Emilia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:12

Misschien dat de wake up light iets voor je is.

patsur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 17:43

Mosh schreef:
Ik ben ook echt een ramp met wekkers. Op vakantie was ik bang om me te verslapen, maar ik heb iedere dag de wekker om 7.15 gezet en werd keurig wakker rond die tijd. Het moet gewoon een soort ritme worden, zoals je bijvoorbeeld iedere dag om 10 uur gaat slapen, zou je ook iedere dag rond dezelfde tijd wakker moeten worden.

Helaas heb ik niet zo'n bijzonder regelmatig leven, dus is het best moeilijk om iedere dag om een uur of 8 wakker te worden..

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:39

Ja, ik vind het een beetje raar allemaal eigenlijk. Ik wil ook heeeeel graag weer naar bed, als ik net uit m'n bed stap. Maarja, op tijd op je werk zijn, is toch wel belangrijk. Denk dat je het heel snel leert als je dadelijk nog wordt ontslagen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 18:51

Ja en dat doen ze niet Clown ( dus dat helpt ook niet Clown )

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 19:52

Ik heb dat ook (ookal heb ik maar een wekker), druk onbewust op de snoozer. Maarja mijn moeder maakt me nu ook (erbij) wakker en soms slaap ik dan nogsteeds door.

Koe

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:11

Zet je *triiiiiiiiiiiiinggggggg* wekker in een emmer aan de andere kant van je kamer, en een bak ijskoud water naast je bed, als je wekker afgaat schrik je je rot, spring je je bed uit, knal je in het ijskoude water met je benen, dan ben je wel wakker hoor Lachen

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:13

Ik heb juist het tegenovergestelde ROFL
Bij de zachtste wekker schrik ik me een ongeluk en zit ik tegen het plafond. Gelijk hyperventilerend op zoek naar die rotwekker om hem uit te zetten en dan gelijk het bed uit Haha! Ik slaap erg licht, en zou wel willen dat ik wat dieper kon slapen Bloos Ik kan ook echt niet tegen zo'n piepwekker of ouderwetse rinkelwekker, want daar krijg ik echt de zenuwen van.

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:19

Sta zelf iedere dag om kwart voor 5 op dan word ik wel automatisch wakker. Maar zodra ik op een andere tijd gewekt moet worden ben ik vaak niet wakker te krijgen. Laats was een vriendin blijven slapen die grote dorst had, en niet verder kon slapen van dorst. Ze heeft mij 10 min proberen wakker te maken, schudden kloppen, enz.. niet wakker te krijgen. Ja na 10 min uiteindelijk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:23

Zelfdiscipline idd Ja

Of je koopt een doven / slechthorenden wekker Clown Lachen Zo word ik dus wakker.. Mijn wekker is gecombineerd van 2 trilkussens die je onder je hoofdkussen doet, dus dan word je daar wel wakker van. Dit wordt vergezeld van een serie flitslampen (sterkte bouwlamp). Dus daar word je wel wakker van Vork

esperance

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:46

Met die lichten is miss wel een goed idee.
Word dan soms wel lichtjes wakker, maar dan droom (slaap) ik toch weer verder, dat is opsta en zo.. Heel lastig. Als je dan wakker word snap je er ff niks van hihi..

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 21:47

Maya schreef:
Zelfdiscipline idd Ja

Of je koopt een doven / slechthorenden wekker Clown Lachen Zo word ik dus wakker.. Mijn wekker is gecombineerd van 2 trilkussens die je onder je hoofdkussen doet, dus dan word je daar wel wakker van. Dit wordt vergezeld van een serie flitslampen (sterkte bouwlamp). Dus daar word je wel wakker van Vork

ROFL Misschien een rare vraag, maar heb je daar een filmpje van?
Ik zie nu een soort van brandweerachtig zwaailicht-iets voor me Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 22:51

Kanelly schreef:
Haha ja dat zou een goeie zijn Haha!
Of alleen maar late diensten draaien, maar dat vinden m'n baas en m'n teamleden niet zo leuk Clown

Ik ga maar voor de cursus zelfdicipline Haha!

edit : heb zojuist collega cq vriendin die morgen een vroege dienst heeft een sms gestuurd, of ze me om 8 uur wakker wil bellen Haha! Die's dan toch al aan het werk, dus moet kunnen Haha!

Nou hier zijn er paar mensen die alleen maar nachtdiensten draaien.

Cayenne schreef:
Maya schreef:
Zelfdiscipline idd Ja

ROFL Misschien een rare vraag, maar heb je daar een filmpje van?
Ik zie nu een soort van brandweerachtig zwaailicht-iets voor me Haha!

Dat verschilt per flitswekker, soms zitten de lampjes in de wekker zelf ingebouwd.
Ik heb paar jaar een vreselijk wekker gehad, trillen + zo'n lamp die flitst.. Echt je wordt er BLIND van. (zelfs met je ogen dicht)

Even googlen of ik iets kan vinden
Ik had zoiets: http://www.graffmicheltec.com/images/feux.jpg (maar dan niet oranje)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 23:57

Euhm... Clown Hoe moet ik dat gaan filmen? Nagelbijten / Gniffelen Verward Dan moet het donker zijn, en ik vrees dat dat batterijen vreet. Mijn digi ligt nog in Zeeland, maar zal eens kijken of ik wat kan organiseren Ja Haha!

Dit is trouwens mijn wekker --> http://www.multicaresystems.nl/Bellman_183.html Die ronde ring rondom geeft dus licht, en hoewel het er niet zo groot uit ziet. Da's echt geen lüllig lampje hoor... Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 00:12

Nou, lijkt me geen optie voor me... Van vroeg opstaan wordt ik al niet zo heul gezellig, laat staan als ik dan ook nog gewekt wordt met 1 of andere op hol geslagen stroboscoop Clown Haha!

Maar ik denk dat ik er vandaag wel redelijk op tijd in lig, weer reuze fanatiek wezen kickboksen net, dus ik ben best moe Clown Haha!
Tijd voor een tukje zo Haha!
( en morgen genoeg dicipline hebben om eruit te komen, ben vrij namelijk Nagelbijten / Gniffelen )

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-08 10:32

Maya schreef:
Euhm... Clown Hoe moet ik dat gaan filmen? Nagelbijten / Gniffelen Verward Dan moet het donker zijn, en ik vrees dat dat batterijen vreet. Mijn digi ligt nog in Zeeland, maar zal eens kijken of ik wat kan organiseren Ja Haha!

Dit is trouwens mijn wekker --> http://www.multicaresystems.nl/Bellman_183.html Die ronde ring rondom geeft dus licht, en hoewel het er niet zo groot uit ziet. Da's echt geen lüllig lampje hoor... Clown

Dat heb ik tegenwoordig ook, ik heb beetje een hekel aan dat wekker Clown