Licht maakt ook niet uit, heb niet eens gordijnen. Eerder naar bed gaan zou natuurlijk een optie zijn, maar op de één of andere manier lukt dat gewoon niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ja dá's een goeie
Maar wekker uitdoen gaat zo op de automatische piloot, dat ik als ik eindelijk eens wakker ben, niet eens meer weet dat ik de wekker uitgedaan heb
Mosh schreef:Ik ben ook echt een ramp met wekkers. Op vakantie was ik bang om me te verslapen, maar ik heb iedere dag de wekker om 7.15 gezet en werd keurig wakker rond die tijd. Het moet gewoon een soort ritme worden, zoals je bijvoorbeeld iedere dag om 10 uur gaat slapen, zou je ook iedere dag rond dezelfde tijd wakker moeten worden.
Maya schreef:Zelfdiscipline idd
Of je koopt een doven / slechthorenden wekker![]()
Zo word ik dus wakker.. Mijn wekker is gecombineerd van 2 trilkussens die je onder je hoofdkussen doet, dus dan word je daar wel wakker van. Dit wordt vergezeld van een serie flitslampen (sterkte bouwlamp). Dus daar word je wel wakker van
Kanelly schreef:Haha ja dat zou een goeie zijn
Of alleen maar late diensten draaien, maar dat vinden m'n baas en m'n teamleden niet zo leuk
Ik ga maar voor de cursus zelfdicipline
edit : heb zojuist collega cq vriendin die morgen een vroege dienst heeft een sms gestuurd, of ze me om 8 uur wakker wil bellenDie's dan toch al aan het werk, dus moet kunnen
Cayenne schreef:Maya schreef:Zelfdiscipline idd
Of je koopt een doven / slechthorenden wekker![]()
Zo word ik dus wakker.. Mijn wekker is gecombineerd van 2 trilkussens die je onder je hoofdkussen doet, dus dan word je daar wel wakker van. Dit wordt vergezeld van een serie flitslampen (sterkte bouwlamp). Dus daar word je wel wakker van
Misschien een rare vraag, maar heb je daar een filmpje van?
Ik zie nu een soort van brandweerachtig zwaailicht-iets voor me
Maya schreef:Euhm...Hoe moet ik dat gaan filmen?
![]()
Dan moet het donker zijn, en ik vrees dat dat batterijen vreet. Mijn digi ligt nog in Zeeland, maar zal eens kijken of ik wat kan organiseren
![]()
Dit is trouwens mijn wekker --> http://www.multicaresystems.nl/Bellman_183.html Die ronde ring rondom geeft dus licht, en hoewel het er niet zo groot uit ziet. Da's echt geen lüllig lampje hoor...