Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Wie heeft hier allemaal oorbellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:54

ik heb sinds dat ik 1,5 jaar was oorbellen, en kennelijk wou ik super graag oorbellen Clown en toen ik er 1 had gezet,ben ik kennnenlijk gaan krijsen,huilen en slaan, dat ik geen 2e wou Huilen van het lachen ze hebben me met 3 man moeten vasthouden voor het andere oor ROFL
Maargoed, heb toen ik 12 was, er ook 1 gezet in me bovenoor, this ff irritant en gevoelig, pijn is het niet echt Knipoog

netam12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:56

Ik heb al sinds de peuterspeelzaal gaatjes weet nog wel dat het behoorlijk zeer deed en dat ik mijn mama's handje moest vast pakken en heel hard moest huilen Haha!..
Maar moet zeggen kan nu niet meer zonder oorbellen heb elke dag oorbellen in als ik geen oorbellen in heb dan mis ik echt wat Lachen

Mazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 09:57

Ik heb al oorbellen sinds ik 3 jaar oud ben, dus 20 jaar inmiddels. En pijnlijk? Nou nee hoor, als ik het als 3 jarige heb overleefd dan valt dat reuze mee!! Haha!

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:19

Ik heb ze op mijn 10e laten schieten en na een half jaar eruit gehaald. De gaatjes zitten er nog half Clown

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:49

LZP --> MW

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:51

ik heb het volgens mij sinds mijn 3e ofzo?

maar ik kan echt niet zonder oorbellen Haha! is echt een stukje " mij" geworden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:52

Je kan beter vragen wie geen oorbellen of gaatjes heeft Clown

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 10:53

Ik heb er 9, 6 rechts en 3 links.
Ik heb 3 gaatjes onderin aan beide kanten, twee bovenin mijn oor
en een tragus. Sommigen deden wel even gemeen pijn ja,
maar over het algemeen viel het best wel mee.
Ze zijn bij mij allemaal geschoten.

CaileyS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 11:02

Ik heb oorbellen sinds een paar maanden .Ik ben 10 jaar.En heb 1 setje hangoorbellen ,1 setje zweer(duh) en 2 gewone oorbellen .Ik heb er wel last van ,nu heb ik zweerknopjes in.Mijn moeder heeft ook een jaar zweer in zonder ze uit te doen .Dit wil ik ook gan doen omdat ik helemaal zenuwachtig word als ik ze verwissel .Ik moest een x overgeven toen ik mijn hangoorbellen in deed,voor de eerste en laatste x.
Weet iemand of dat gaat zweren en zo,als je je zweerdingen een jaar ofzo er in laat zitten?En nee,van mijn moe mag ik ze niet dicht laten groeien

Surface

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:31

Ik heb m'n oorbellen nu denk ik een jaar.
Maar ik heb er wel een echte haat/iefde verhouding mee. Huilen van het lachen
Ik wou vroeger zooo graag oorbellen, maar ik durfde niet.
Uiteindelijk toch maar naar de juwelier gegaan en ik voelde het echt niet! Haha!
Maar, na 1 week begon het gedoe al, want er kwam allemaal spul uit en het was rood enzo..
Nu na 1 jaar gaat het wel redelijk, maar ik vind wel dat 'hang'oorbellen me zoo truttig staan Huilen van het lachen

cami_cami1 : Je kan zweerknopjes net zolang laten zitten als je zelf wilt hoor Knipoog

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 13:49

Ik heb aan beide kanten onder 3 oorbellen en in 1 oor bovenin 1.
Ik vond het met de pijn wel meevallen, het is niet zo'n prettig gevoel, maar het was wel te doen.

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 14:04

Ik heb al oorbellen sinds dat ik zo'n klein meisje was. Echt al jaren. Ik heb aan beide kanten 2 gaatjes. En nee, ik ond dat het niet zeer deed. Voelde er weinig tot niets van. Lachen

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:12

Het heeft bij mij even geduurd voordat ik oorbellen had laten schieten, was ook bang dat het zeer zou doen.
Heb ze ondertussen al 2 jaar.
Deed eigenlijk amper pijn, ik voelde zeg maar dat er iets door mn oor ging maar niet echt pijn, ook werden mn oren heeeeel erg warm, maar als het buiten koud is, is dat wel lekker Haha!
Eerste paar dagen was het wel een beetje een vervelend gevoel.

Idd wel goed schoonmaken Ja
Ik kreeg spul mee waarmee ik 10 dagen moest druppelen en dan voorzichtig draaien, je moet er in het begin gewoon niet te veel aan zitten, alleen aan zitten met schone vingers, en netjes druppelen en daarbij draaien en dan komt het wel goed!
Ook niet te snel andere oorbellen in willen doen, kan pas na zoveel weken en daar zou ik je echt aan houden, en als je dan andere oorbellen in doet, doe dan eerste echte oorbellen.
En je zweerknopjes bewaren voor t geval je last krijg van je gaatjes.

Ik heb ze trouwens tegelijk laten schieten, ben je er gelijk vanaf Knipoog

Judje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:47

Op mijn 12e mocht ik EINDELIJK oorbellen. Ik was altijd nogal een onvoorzichtige waaghals, dus voor die leeftijd vond mijn moeder het echt te gevaarlijk.
Maarja, toen was ik 12 geworden, ga ik heel vrolijk naar mijn mams toe van: 'Mam ik ben 12, mag ik nou oorbellen?' Krijg ik te horen: 'Je bent het hele jaar nog 12!' Nou ja, gelukkig vond mijn paps dat ook niet leuk voor mij en mocht ik ze dus alsnog binnen een week na mijn 12e verjaardag.
Ik vond het zeker geen pijn doen, ik schoot er zelfs van in de lach!

Op mijn 17e heb ik toen in beide oren een 2e gaatje laten schieten en die voelde ik wel meer, maar deden nog steeds niet echt pijn.
Toen op mijn 18e (of 19e ?) heb ik links nog 2 gaatjes bij laten schieten. De 3e van onder zeg maar voelde ik wel meer dan de 2e, maar de 4e ging pas echt pijn doen.

Zoals Astrid hierboven zegt: goed schoonmaken en je aan het aantal weken gaatjes houden, scheelt een hoop gedoe. Ik ken er genoeg die dat niet gedaan hebben en bij bijna allemaal zijn de gaatjes gaan ontsteken.

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 15:58

Ik heb ook oorbellen...2 gaatjes in elk oor. Schieten deed niet pijn vond ik. Het is bij mij wel eens gaan ontsteken waardoor ik ze weer dicht moest laten groeien...dat doet wel pijn.
Goed schoonhouden is echt heeel belangrijk!

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 16:08

Ik, sinds m'n 20e ongeveer Haha!.

Schieten voel je niet hoor. Het is een beetje alsof er iemand heel snel en hard in je oor knijpt, maar pijn doen het niet.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:55

In het 2e leerjaar (toen ik 7 was) heb ik gaatjes laten schieten, deed bij mij even pijn maar toen we terug thuis waren (ong. 10 min rijden) was het al over Clown .

Ik heb wel eens gehad dat een oorlel ontstoken was, 2 / dag met een alcoholdoekje erover en het was na 2/3 dagen genezen.
Ben nog altijd blij dat ik er heb, vind mezelf mooier met oorbellen Lachen (nee dat is niet arrogant bedoeld Tong uitsteken ).

Wat inderdaad wel is, is dat je pas na zoveel tijd andere mag indoen, maar daar kan je vast wel even mee leven Lachen.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:02

Ik heb 2 gaatjes in elk oor.
Bij de eerste die ik liet schieten was ik 3 á4 jaar oud, en toen ging ik heel hard huilen enzo, dat weet ik nog wel.
2e Gaatje was ik 13 jaar, voelde ik niets van.

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:03

Ik draag niet zo heel vaak meer oorbellen. Heb elk oor 4 gaatjes Haha!

Magnummm

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:24

Twee in elk oor; 4 dus Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:25

ik heb 3 gaatjes onderin elk oor, (6 dus onderin) en 2 boven in mijn rechteroor. in totaal dus 8 oorbellen, ik vond het geen pijn doen

Nathaliia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 00:28

ik heb 2 gaatjes in elk oor, maar aan het begin doet het eventjes pijn, maar je moet er gewoon eventjes doorheen, later heb je er eigenlijk helemaal geen last meer van!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:19

4 in totaal Haha! (+ 1 piercing bovenin, maar die reken ik niet mee Knipoog)
2 in iedere oorlel Lachen
Of het zeer deed ? Tjaa, vond het wel meevallen.

Deesiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:23

Ik heb 5 "oorbellen/gaatjes"

De eerste in mijn oorlellen heb ik vanaf mijn 4/5de.
Oorbel/piercing boven in mijn oor heb ik vanaf mijn 11de.
Tweede in mijn oorlellen heb ik vanaf mn 13de
Derde in mijn oorlellen heb ik vanaf mn 14de

In geen van de gevallen deed het pijn. Het is een beetje een raar gevoel maar je kan het zeker geen "pijn" noemen daar is het nog niet iets te klein voor Tong uitsteken

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-08 10:27

Ik heb wel oorbellen, maar draag ze niet meer Tong uitsteken Heb ook toen ik zeg 8 was gaatjes laten schieten, deed heel even een klein beetje pijn, voelde een steekje zeg maar. Maar werd langzamerhand allergisch voor alles wat ik droeg zoals oorbellen.. (geen kleding gelukkig Clown )