Uitermate veel pijn met het inbrengen van een tampon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelucydan

Re: Uitermate veel pijn met het inbrengen van een tampon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 01:19

haha had ook eerst moeite met inbrengen. maar die ob comfort is echt de uitvinding van de eeuw. echt wie dat heeft bedacht Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 14:07

Bij mij doet het soms ook zeer als ik een tampon inbreng.
Dit komt omdat ik hem dan recht omhoog duw in plaats van iets naar achter.
Dan verander ik van richting en dan doet het geen pijn meer.

Misschien is dat ook het probleem bij jou?

Verder heb ik er nooit echte problemen mee gehad.
In het begin deed het wel pijn bij wisselen, maar dan wisselde ik gewoon te vroeg.

*had toen eens gelezen over de "tamponziekte" en was daar héél bang voor Bloos *

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 04:57

Alwiene schreef:
@TS, zoals hier al zovaak gezegd is kunnen tampons met inbrenghuls wel eens een hele goede optie zijn, is al voor vele mensen een uitkomst geweest Ja

Die heb ik ook ja Ja Is wel fijn, zou denk ik nu niet zonder kunnen Bloos IIG nog niet. Tis alleen iets meer om mee te nemen ipv zo'n klein tampon, maar ja, doe je niets aan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 10:32

Ik denk dat je gewoon onbewust veel te gespannen bent. Bedenk je eens dat er ook een complete baby doorheen moet kunnen, dan kan zo'n klein tamponnetje dr makkelijk in. Probeer eens aan andere dingen te denken terwijl je hem inbrengt, misschien helpt dat.

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-08 11:15

Juul schreef:
Ik denk dat je gewoon onbewust veel te gespannen bent. Bedenk je eens dat er ook een complete baby doorheen moet kunnen, dan kan zo'n klein tamponnetje dr makkelijk in. Probeer eens aan andere dingen te denken terwijl je hem inbrengt, misschien helpt dat.

misschien dat dat helpt ja Lachen ik heb jullie tips niet kunnen uitproberen want de dag dat ik dit topic opende was ik ongesteld geworden maar de rest van de week niet meer

bedankt allemaal !

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 11:25

Kayleigh_ schreef:
Bij mij doet het soms ook zeer als ik een tampon inbreng.
Dit komt omdat ik hem dan recht omhoog duw in plaats van iets naar achter.
Dan verander ik van richting en dan doet het geen pijn meer.

Misschien is dat ook het probleem bij jou?

Verder heb ik er nooit echte problemen mee gehad.
In het begin deed het wel pijn bij wisselen, maar dan wisselde ik gewoon te vroeg.

Ik was al 3 pagina's aan het afzoeken naar dit antwoord Tong uitsteken
Inderdaad nog een handige tip: Je houdt je vingertop op het puntje van je tampon waar je draadje aan zit. Zou duw je hem naar binnen, maar gaat het pijn doen of wil die ff niet verder; probeer hem dan een beetje te sturen. Gewoon ff alle kanten op en NIET te hard duwen. Je beschadigt zo juist je wand. Of je haalt hem ff een stukej terug en probeert het weer opnieuw. Evt eerst een vinger (met spuug) naar binnen doen zodat er alvast wat ruimte is gecreeerd, evt kan je die zelfs ook al een beetje alle kanten opduwen zodat je voelt of je dan al ergens pijn hebt.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-08 16:15

Ik zou inderdaad ookgewoon eens de tampons met inbrenghuls proberen. Hoor er nogal goede verhalen over. Ikzelf heb ze nooit gebruikt, dus kan mijn mening ook niet geven Haha!
Ik heb trouwens ook toen ik seks ging hebben een grotere maat tampons moeten kopen Bloos

En dat je alleen maar wat bruine afscheiding verliest, dat is gewoon oud bloed. Kan altijd een keertje zijn dat je niet volledig ongesteld bent. Gewoon even de volgende maand afwachten.