Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDramaQueen schreef:ik had dit vorig jaar, ik was dood en dood op, ik huilde van de moeheid in viel in me moeders armen flauw, dokters afgeweest bloed laten prikken (doe ik met grote regelmaat omdat bloedarmoede mij snel te pakken heeft) maar negatief op bloedarmoede, pfeiffer en al het andere ik was op en zakte letterlijk door mijn benen.
heb een week thuis op bed gelegen en ik bleek gewoon zwaar ingestort te zijn, ik had al 2 jaar geen vakantie gehad en gewoon doorgewerkt in de vakanties/kerst etc en nergens ff eruit geweest. mijn lijf waarschuwde me hiervoor het heeft maanden geduurd voor ik hersteld was uit deze kring, bekijk dus even je dagelijkse leven, neem genoeg tijd voor jezelf
Heb op zich geen veel drukker leven dan andere mensen van m'n leeftijd. Maar in m'n hoofd is het zegmaar wel heel druk. Ik ben ook heel erg perfectionistich (lees: Niet snel tevreden, kamer moet eerst helemaal netjes zijn voor ik vakantie ga vieren, kamer netjes achterlaten voor ik naar school ofzo ga, doe veel dingen in een bepaalde volgorde en op een bepaalde dag/ soms ook tijd). En verder denk ik onwijs veel over dingen na en kan ik nooit eens rustig zitten. Als ik bijv. de trap op ga ren ik ook altijd ipv dat ik loop en even op m'n bed liggen kan ik gewoon niet.. Alleen als ik heel erg moe ben kan ik overdag slapen. Beetje stresskipje dus. Ik heb ook altijd pijn in m'n nek en vaak hoofdpijn.