Iemand die dit herkent? > Moe.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DyMarvel

Re: Iemand die dit herkent? > Moe.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 00:00

dit had ik ook (eerst jezelf door een dokter laten nakijken hoor!)
Bij mij kwam het eropneer dat ik juist te veel sliep en te weinig dicipline had. Ik wist ook nooit hoe ik alles af moest krijgen en werd er moe van.En toen viel op een dag het kwartje ! Mijn paard mag nooit sloom doen en sjokken en die spoor ik consequent aan en ikzelf verslons alles. Ik leef nu volgens hele strenge regels!!Ik maak elke avond een things to do lijstje voor de volgende dag. Plan mijn tijd goed in. En ik moet elke avond 8 uur slapen dus 7 uur op 11 uur of iets daarvoor me bed in. Een uurtje slaap te kort? Uitslapen mag niet van mezelf dus dan maar uurtje eerder me bed in. Ook in het weekend mag ik er maximaal tot half 9 inliggen! (zelfs na uitgaan tot 5 uur) elke dag moet ik 3 keer eten.

en nu het gekke een energie dat ik ervan heb gekregen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 10:26

xDramaQueen schreef:
ik had dit vorig jaar, ik was dood en dood op, ik huilde van de moeheid in viel in me moeders armen flauw, dokters afgeweest bloed laten prikken (doe ik met grote regelmaat omdat bloedarmoede mij snel te pakken heeft) maar negatief op bloedarmoede, pfeiffer en al het andere ik was op en zakte letterlijk door mijn benen.
heb een week thuis op bed gelegen en ik bleek gewoon zwaar ingestort te zijn, ik had al 2 jaar geen vakantie gehad en gewoon doorgewerkt in de vakanties/kerst etc en nergens ff eruit geweest. mijn lijf waarschuwde me hiervoor het heeft maanden geduurd voor ik hersteld was uit deze kring, bekijk dus even je dagelijkse leven, neem genoeg tijd voor jezelf

Hmm zoiets kan het bij mij ook wel eens zijn. Nagelbijten / Gniffelen Heb op zich geen veel drukker leven dan andere mensen van m'n leeftijd. Maar in m'n hoofd is het zegmaar wel heel druk. Ik ben ook heel erg perfectionistich (lees: Niet snel tevreden, kamer moet eerst helemaal netjes zijn voor ik vakantie ga vieren, kamer netjes achterlaten voor ik naar school ofzo ga, doe veel dingen in een bepaalde volgorde en op een bepaalde dag/ soms ook tijd). En verder denk ik onwijs veel over dingen na en kan ik nooit eens rustig zitten. Als ik bijv. de trap op ga ren ik ook altijd ipv dat ik loop en even op m'n bed liggen kan ik gewoon niet.. Alleen als ik heel erg moe ben kan ik overdag slapen. Beetje stresskipje dus. Ik heb ook altijd pijn in m'n nek en vaak hoofdpijn.

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:47

ik vermoeid mijzelf heel erg in mijn hoofd ook. het is raar. ik doe niet veel. en toch val ik af (??) en ik eet nog eens behoorlijk veel. fitnessen en sporten zit er voor mij totaal niet in. ik word slap en draaierig. en voel me alles behalve fit. na een hele lange nacht slapen voel ik me belabberd en wil ik mijn bed bijna niet uitkomen. ook als ik 7 uur eruit moet. moet ik mezelf eerst echt aanpakken om mijn bed uit te komen (er zijn ook tijden geweest dat ik mij dan gewoon omdraaide en verder sliep) maargoed de moeheid veranderd niet. en eigenlijk is het een groot probleem in mijn leven. anderen hebben het niet door, en begrijpen niet als ik ergens niet de energie voor heb. constant is er onbegrip. maargoed ik ben dan nog wel streng genoeg voor mijzelf dat ik mijn bed uitga. dat ik de stallen uitmest. al mijn dagelijkse dingen in huis doe. dus ik ben wel de hele dag bezig. ik ga niet een dag luieren achter mijn computer. (ook wel eens gedaan maar daar word ik juist moe en depressief van) ik zorg dus dat ik altijd bezig ben. ik bedenk altijd weer iets om te gaan doen. maargoed dit maakt mij moeheid niet minder. en ik voel me nu rond een uur of 7 al inzakken. voor mij inmiddels normaal. maar als ik er eens goed over nadenk. is dit niet normaal? het probleem vaak ook is dat ik niet vroeg kán slapen. dan ben ik heeel erg moe. emotioneel en kapot. en als ik dan om 9 uur op bed ga. slaap ik niet voor twaalfen. dat is voor mij ook de reden dat ik niet vroeg op bed ga. puur omdat ik dan niet kan slapen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 19:49

Ik val ook steeds af.. weetje, volgens mij is het gewoon stress. Nagelbijten / Gniffelen

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-08 20:32

komt bij mij ook omdat ik een heel bewegelijk persoon ben. ik kan NIET stilzitten.