Loverboy..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joltsje

Re: Loverboy..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:31

niet denk ik.. gewoon doen.
probeer niet meer naar hem toe te gaan...

ik weet niet of je vader of zus het al weet.. maar laat ze anders streng voor je zijn en laat ze je thuis houden.

niet leuk.. maar wel het beste.
sterkte.. en jeugdzorg kan ieder moment hoor, ook in de vkaantie is geen probleem

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:35

Agree.

Succes!

Vadalma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:37

Goed zo wijffie! Heel goed dat je in ieder geval al voor jezelf al de keus hebt gemaakt om hulp te zoeken! Dat is de eerste stap in de goede richting.
Zoals Jolentinus al zegt: niet denken, gewoon doen hè! Succes meid!

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-08 15:49

Bedankt allemaal! Lachen

MDJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 15:55

Zoo alles even gelezen, best wel heftig. Ik word over 3 weken ook 14 dus we hebben zo goed als dezelfde leeftijd.. Goed dat je naar jeugdzorg gaat want deze jongen deugt niet dat hij überhaupt een 13 jarig meisje 'kiest'. Had hij beter 3 jaar kunnen wachten, dan ben je 16/17 dan kun je iniedergeval beter beslissen/zeggen wat je wel en niet wil..

Bah, wat een hufter .. Sorry maar heb er geen andere woorden voor..

En, veel succes bij jeugdzorg Knipoog

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:27

Mandyy_x schreef:
Het gaat nu opzich wel goed met me.
Heb alleen nog met hem gebeld&gemsnt.
Binnenkort[moet nog even kijken waarneer precies]ga ik langs jeugdzorg, denk ik Ja

Waarom wacht je daarmee?
Ga gewoon maandag desnoods onder schooltijd. Ga naar school, meld je daarna af bij de directeur en zeg dat je naar jeugdzorg gaat. Laat je niet tegenhouden!
Elke dag langer bij hem zal de weg naar jouw herstel ook langer maken, omdat hij probeerd om je zelfvertrouwen stuk te maken .
Stuur "je vriend" een smsje dat je ziek bent en dat je dit weekend thuis blijft.Geef aan dat je aan de dunne bent en je regelmatig moet kotsen, dat zal 'm wel op afstand houden Knipoog
Maandag overleg je met de jeugdzorg hoe het verder moet.

Goed plan?

Frances

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 19:48

Heel goed dat je langs jeugdzorg wil OK dan! Je geeft zelf al aan dat je bang voor hem begint te worden... hij bedrijgt je eigenlijk al, met dat als je dit niet doet, doe ik zus en zo... Maak dat je van hem afkomt zo snel mogelijk. Jeugdzorg is dan ook een superstap OK dan!

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:17

Maanling schreef:
@ Jennylicious: Jahoor, lekker slim om dat zo neer te zetten. Nu durft het arme kind misschien helemaal niet meer naar iemand toe te stappen.
Wat is er zo slecht aan om te laten weten dat een bepaald percentage dezelfde problemen heeft? Dat zegt eerder dat je niet alleen staat, zoals heel veel kinderen denken. Die denken dat ze de énige zijn met hun problemen, en het feit dat dat niet zo is kan alleen maar helpen.

Wat er slecht aan is? Een vertrouwenspersoon hoort niks over zijn/haar gesprekken met kinderen te vertellen, dus ook helemaal niet hoeveel kinderen op je school dezelfde problemen hebben. Domweg omdat het gewoon allemaal geheim moet blijven wat er besproken wordt. Ik vind vertrouwenspersoon te dicht bij je klasgenoten en school staan, daarom raad ik de ts het af er heen te gaan. Ze vind het toch al moeilijk het er te over hebben? Leuk hoor als je halve school er achter komt. Dus ik wil haar niet bang maken alleen gewoon afraden naar vertrouwenspersoon te gaan.

En ik wil haar helemaal niet bang maken, zodat ze naar niemand toedurft.
Naast vertrouwenspersonen zijn er nog genoeg mensen die je kunnen helpen.

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:21

celticpony schreef:
welk signaal wil je nu geven???omdat jij denkt dat het zo gaat, ontneem je tsmisschien het lef omjuist wel iemand in vertrouwen te gaan nemen.Of dit nu iemand is van school, een buitenstaander,familielid of wie dan ook, het is nu juist zo belangrijk dat dit "geheim"met iemand gedeeld gaat worden. alleen kun je dit bijna nooit veranderen.

Welk signaal, dat je gwn niet naar vertrouwenspersoon moet gaan, omdat, het blijkbaar niet alleen op mijn school gebeurd dat vertrouwenspersonen wat los laten over kinderen, terwijl dit absoluut ten strengste verboden is.
En ik wil haar laten voorkomen dat haar hetzelfde gebeurd. Ik zeg toch niet dat ze naar niemand toe moet gaan? Zit je hier een beetje me woorden te verdraaien.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:50

Als die jongen totale greep over haar krijgt -wat zal gebeuren als ze niet ingrijpt- dan zal ze überhaupt niet meer naar school gaan en zal het ook nog wel even duren voordat ze weer naar school kan.

Het is idd niet de bedoeling dat een vetrouwenspersoon dingen los laat. Maar als er zoiets gezegd wordt als dat er meer mensen zijn, dan weet echt niet meteen je hele klas dat jij het bent. Maar wel heel onprofessioneel als zo'n vertrouwenspersoon dingen los laat.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 18:45

ik denk juist dat de vertrouwenspersoon het gezegd heeft om haar het gevoel te geven dat er meer mensen mee zitten en dat je er zo over kan praten.

er is tegen haar gezegd dat er nog 20 zijn. niet tegen de klas. dat valt reuze mee hoor. en wie weet heeft ze het wel bedacht om haar juist gerust te stellen....

ik snap de ophef erover niet helemaal. de rest van de school hoeft het indd niet te weten. maar een vertrouwens persoon is daar juist voor. en die mag het aan niemand vertellen. maar zo te lezen is dat ook niet gebeurd.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 19:02

Oh, het was zelfs niet eens tegen een klas inderdaad. Nou, dan lijkt me er helemaal weinig aan de hand.

A_n_n_e_Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:02

Meisje, alsjeblieft, kijk op internet naar hulporganinsaties en ga ontdekken hoeveel mensen je gaan helpen..!
Dit is niet normaal, helaas gebeurt het erg veel, ik moet nu een documentaire houden over geweld en criminaliteit, en daarin hebben wij gekozen in prostitutie, nou ik kan je vertellen dat er heel veel meisjes zijn, waarbij dit ook gebeurt, dus voel je niet schuldig, veel maken deze fout, maar ga wel hulp zoeken, is het beste wat je kan doen om er overheen te komen..
heel veel suc6!

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 17:08

Bedankt allemaal.
Deze vakantie heb ik het erg druk[werk] en dus ga ik na de vakantie hulp zoeken omdat ik nu elke dag iets heb

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:24

en je slaapt nu dus nog steeds elke nacht met hem in zijn huis...

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:29

ik zou dit zeker bespreken met je vader en naar de politie gaan. En voor jezelf alle kontakt met deze "vrienden" verbreken. Niet meer naar toe gaan en niet meer reageren op kontaktoenadering.
Sterkte.

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 17:35

Nee niet elke nacht..

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 17:36

Meisje, dit is gewoon niet goed voor je! Stap (inderdaad) naar jeugdzorg en doe er wat aan. En niet denken maar gewoon doen, je moet niet gaan zitten uitstellen anders komt er niks van terecht, geloof me! Het is echt geen goed 'vriendje' voor je hoor, als hij al met dreigemente gaat beginnen, en sowieso seks op je 13de hoort gewoon niet.

Ik zou dus als ik jou was naar jeugdzorg gaan, probeer je werk voor een dag aftezeggen, gewoon dat je ziek bent ofzo. Het is echt belangrijk voor jezelf! En inderdaad zoals hier al is gezegt, sms je 'vriend' met dat je ziek bent en steeds moet overgeven ofzo. Begrijp goed dat hij je alleen gebruikt!

Succes meissie,
xx

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:17

Meisje meisje.. ik zit hier met kippenvel alles te lezen..

Ga één dag later, of niet naar je werk, of meld je af, maar ga ZO SNEL MOGELIJK naar Jeugdzorg! Neem je vader of (de moeder van) een vriendin mee, maar gá meis, niet denken maar DOEN!

Ik ben zelf achterna gezeten door een jongen toen ik 11 was. Ondertussen ben ik 16 en ik heb er nog steeds last van. Deze jongen is bij jou al veel verder gegaan en - misschien heb je het nog niet door - maar ik denk dat het vertrouwen van jou in jongens al flink geschaad kan zijn..

Het is belangrijk meis, voor JOUZELF! JIJ bent belangrijk, niet HIJ, maar JIJ!

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 18:42

x_manon_x schreef:
Meisje, dit is gewoon niet goed voor je! Stap (inderdaad) naar jeugdzorg en doe er wat aan. En niet denken maar gewoon doen, je moet niet gaan zitten uitstellen anders komt er niks van terecht, geloof me! Het is echt geen goed 'vriendje' voor je hoor, als hij al met dreigemente gaat beginnen, en sowieso seks op je 13de hoort gewoon niet.

Ik zou dus als ik jou was naar jeugdzorg gaan, probeer je werk voor een dag aftezeggen, gewoon dat je ziek bent ofzo. Het is echt belangrijk voor jezelf! En inderdaad zoals hier al is gezegt, sms je 'vriend' met dat je ziek bent en steeds moet overgeven ofzo. Begrijp goed dat hij je alleen gebruikt!

Succes meissie,
xx

Mijn zus werkt ook daar, en ik kan dus niet doen of ik ziek ben, want dan moet ik de hele dag op bed blijven liggen en kan ik alsnog beginnen.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:43

mensen van 13 mogen toch nog niet werken??

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:45

Mandyy_x schreef:
x_manon_x schreef:

Succes meissie,
xx

Mijn zus werkt ook daar, en ik kan dus niet doen of ik ziek ben, want dan moet ik de hele dag op bed blijven liggen en kan ik alsnog beginnen.

En ehm, dat je een belangrijke afspraak hebt?

Dan zou ik in ieder geval gewoon een dagje van school gebruiken.

x

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:46

jolentinus schreef:

Kassen kan je wel werken. Ja

Mandyy_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-08 18:47

jolentinus schreef:

Ik werk in een restaurant, het restaurant is van een goede vriend van mijn vader.
Van hem waren mijn pony's.
Ik mag er dus gewoon werken omdat we 'vrienden' zijn zeg maar Knipoog

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 18:57

maar wat ik niet begrijp is:
Jij slaapt bij je 'vriend'
mist je vader ofzo je dan niet thuis of weet hij dat je wel een 'vriend' hebt?