Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mandyy_x schreef:Het gaat nu opzich wel goed met me.
Heb alleen nog met hem gebeld&gemsnt.
Binnenkort[moet nog even kijken waarneer precies]ga ik langs jeugdzorg, denk ik
Maanling schreef:@ Jennylicious: Jahoor, lekker slim om dat zo neer te zetten. Nu durft het arme kind misschien helemaal niet meer naar iemand toe te stappen.
Wat is er zo slecht aan om te laten weten dat een bepaald percentage dezelfde problemen heeft? Dat zegt eerder dat je niet alleen staat, zoals heel veel kinderen denken. Die denken dat ze de énige zijn met hun problemen, en het feit dat dat niet zo is kan alleen maar helpen.
celticpony schreef:welk signaal wil je nu geven???omdat jij denkt dat het zo gaat, ontneem je tsmisschien het lef omjuist wel iemand in vertrouwen te gaan nemen.Of dit nu iemand is van school, een buitenstaander,familielid of wie dan ook, het is nu juist zo belangrijk dat dit "geheim"met iemand gedeeld gaat worden. alleen kun je dit bijna nooit veranderen.
x_manon_x schreef:Meisje, dit is gewoon niet goed voor je! Stap (inderdaad) naar jeugdzorg en doe er wat aan. En niet denken maar gewoon doen, je moet niet gaan zitten uitstellen anders komt er niks van terecht, geloof me! Het is echt geen goed 'vriendje' voor je hoor, als hij al met dreigemente gaat beginnen, en sowieso seks op je 13de hoort gewoon niet.
Ik zou dus als ik jou was naar jeugdzorg gaan, probeer je werk voor een dag aftezeggen, gewoon dat je ziek bent ofzo. Het is echt belangrijk voor jezelf! En inderdaad zoals hier al is gezegt, sms je 'vriend' met dat je ziek bent en steeds moet overgeven ofzo. Begrijp goed dat hij je alleen gebruikt!
Succes meissie,
xx
Mandyy_x schreef:x_manon_x schreef:Meisje, dit is gewoon niet goed voor je! Stap (inderdaad) naar jeugdzorg en doe er wat aan. En niet denken maar gewoon doen, je moet niet gaan zitten uitstellen anders komt er niks van terecht, geloof me! Het is echt geen goed 'vriendje' voor je hoor, als hij al met dreigemente gaat beginnen, en sowieso seks op je 13de hoort gewoon niet.
Ik zou dus als ik jou was naar jeugdzorg gaan, probeer je werk voor een dag aftezeggen, gewoon dat je ziek bent ofzo. Het is echt belangrijk voor jezelf! En inderdaad zoals hier al is gezegt, sms je 'vriend' met dat je ziek bent en steeds moet overgeven ofzo. Begrijp goed dat hij je alleen gebruikt!
Succes meissie,
xx
Mijn zus werkt ook daar, en ik kan dus niet doen of ik ziek ben, want dan moet ik de hele dag op bed blijven liggen en kan ik alsnog beginnen.
jolentinus schreef:mensen van 13 mogen toch nog niet werken??
jolentinus schreef:mensen van 13 mogen toch nog niet werken??