Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:@ Amanda: Ik zou willen dat ik mezelf weer zo zou open kunnen stellen. Ik weet gewoon niet hoe, en dat is het probleem.
Ik zit nu met het rare probleem dat ik me voor één bepaalde nouja, ziel, geest, hoe je het ook wilt noemen, wil open stellen. Maar voor de rest ook voor helemaal niets.
*zucht* Moeilijk.
orri schreef:Nog tegenstrijdiger is het omgaan met mensen die andere dingen zeggen dan ze zich werkelijk voelen, daar kan ik minder goed tegen.
orri schreef:Nog tegenstrijdiger is het omgaan met mensen die andere dingen zeggen dan ze zich werkelijk voelen, daar kan ik minder goed tegen. Je moet letterlijk goed in je eigen schoenen blijven staan!
D_Star schreef:Ik ben ook hoog sensitief, heb ik me laten vertellen iig
Ik ben naar iemand toegeweest omdat ik heel veel hoofdpijn had en veel last van mijn rug had. Dit komt dus daardoor omdat ik de pijn van andere weg wil nemen en daardoor die pijn zelf krijg. als voorbeeld: mijn oude pony zat heel erg vast in zijn rug, daardoor is mijn rug ook zeer gaan doen. Een tijdje geleden had mijn moeder niersteen en verging van de pijn en ik heb dagen met hoofdpijn rondgelopen toen.
Ik weet dus wel dat ik hoog sensitief ben maar kan er nog niet echt mee omgaan
orri schreef:Zowel hoog sensitief en helder horen, helder voelen en helder zien hebben allemaal te maken met energie. Ik vind geen van allen paranormaal, omdat je daar mee zegt dat het niet normaal is en dat is het wel. Ik denk dat iedereen zich hier normaal voelt en ook helemaal niet met alternatieve zaken bezig hoeft te houden. Daarentegen, als je daar moeite mee hebt, wellicht heb je het dan wel zelf weg gestopt
D_Star schreef:herkenning van geesten!?
D_Star schreef:dat vrouwtje waar ik dus ben geweest zei ook dat ongeveer de helft van de mensen HSP zijn maar het niet door hebben
Marigold schreef:D_Star schreef:dat vrouwtje waar ik dus ben geweest zei ook dat ongeveer de helft van de mensen HSP zijn maar het niet door hebben
volgens die vrouw die het vandaag tegen mij zei, 8% van de mensen..