Alweer gepest,dacht eindelijk het is over,niet dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

taffy

Re: Alweer gepest,dacht eindelijk het is over,niet dus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 12:31

Wat een vervelende situatie!
Om te beginnen zou ik absoluut iemand in vertrouwen nemen die je kan helpen,ook al lijkt het misschien eng om het aan een onbekende te vertellen,het kan zoveel oplossen en het kan je helpen om vertrouwen op te bouwen i.p.v. dat het je vertrouwen beschadigd.
Daarbij kan een cursus (en/of lotgenoten) je misschien helpen om meer voor jezelf op te komen.
Want als je ergens onzeker over bent voelen andere dat vaak aan,wat weer aanleiding tot pesten kan zijn,wellicht kun je via internet iets vinden? een forum met lotgenoten en tips...

Daarbij ben je absoluut niet lelijk!
Het zou best kunnen dat ze je pesten uit Jaloezie!

Mensen verlagen iemand omzichzelf te verhogen

Dit is dus pure onzekerheid van degene die jou verlaagt,ze zijn bang als ze niet mee pesten zelf niet geaccepteerd te worden!

'Als je ooit vervelende mensen tegenkomt in je leven, bedenk dan dat ze als schuurpapier zijn.
Ze proberen je te schuren en te schaven, maar uiteindelijk ben jij degene die er mooi en glad van wordt,en zij zijn het, die versleten en lelijk achterblijven''

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:27

Ga boven deze pestkoppen staan, hiermee bedoel ik, maak je er niet druk om en geloof in jezelf, jij weet wel beter. Heb medelijden met deze mensen dat ze zo iemand moeten kleineren om zichzelf beter te voelen.
Ga gewoon je eigen gang, doe je eigen ding en wees niet zo onzeker.
Jij bent echt niet lelijk, je hoeft je nergens voor te schamen, laat je dus niks wijs maken door deze pestkoppen.
En wat die leraar betreft, ik zou dit soort opmerkingen van hem niet pikken, en voor jezelf opkomen!

Jennylicious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:35

daNiielle_ schreef:
Zij heeft veel problemen thuis,kleed zich raar etc. Dus wij kunnen er gewoonweg niet mee omgaan, en zetten dat om in pesten.
Het slechtste in iemand zoeken blijft toch het makkelijkste he..

Sterkte. Ach gut

Wat ben jij nou weer een #%^&*^ hoe laag IQ heb jij?
Dus we kunnen er gewoon weg niet mee omgaan, en zetten dat om in pesten. Hoe laag van jou! Zij (meisje uit jouw klas Danielle) heeft het al f-ing moeilijk genoeg thuis en dan ga je het haar ook nog moeilijk maken op school. Even serieus, wil je haar dood hebben ofzo? Want je werkt wel lekker mee aan haar kapot maken. En ze kleed zich raar, kijk even naar jezelf, jouw kleren kan zij toch ook raar vinden? Je mag wel naar haar gaan opkijken, omdat zij gewoon zich durft te kleden zoals zij dat wilt, ook al maken andere mensen haar daar belachelijk om. Dat is pas klasse!

Shannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:39

Wat een zooi allemaal joh Ach gut
Probeer er boven te blijven staan, want zoals al eerder is gezegt: Degene die psten, zijn vaak onzeker en pesten omzichzelf beter te laten voelen. Zij hebben dus ook weinig zelfvertrouwen Knipoog
Probeer maar eens een grote mond tegen ze te geven. En dan niet beginnen met schelden ofzo, maar gewoon een bijdehante opmerking, waardoor ze stil vallen.
Dat van die leraar zou ik ook niet pikken, ik zou echt naar een vertrouwenspersoon gaan als ik jou was..
Heel veel sterkte ermee meis Ach gut
Mn pb-box staat voor je open als je wilt hoor Lachen

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:47

Even over die leraar...Kan je nergens bij een rector ofzo een klacht indienen? Dit kan echt niet.
Ten 2de je bent echt wel een leuke meid en niet lelijk!
En ten 3de het probleem met pesten is dat kinderen graag mensen pesten die erop reageren...Dat vinden ze dan grappig. Probeer er echt boven te staan.....
Als iemand iets over mij te zeggen heeft denk en zeg ik altijd maar als het je niet bevalt kijk je toch lekker de andere kant op er is zat te zien hoor! Dan staan ze wel even met hun mond vol tanden!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 17:00

Ik snap werkelijk waar niets van zo een leraar.. Wat een ..... Die zou je toch even?! Maar goed dat lost ook niets op. Ik heb even in je profiel gespiekt en ik moet zeggen dat je helemaal NIET lelijk bent. Je bent zelfs een leuke/mooie meid om te zien, ik denk net zoals veel andere dat het hem daar inderdaad ook in zit. Hoe jaloers kinderen onder elkaar soms kunnen zijn is echt ongelofelijk!! Je bent gewoon een leuke meis en lekker met de paardjes bezig, wie zegt niet dat ze daar gewoon ontzettend jaloers op zijn en je zo proberen de grond in te trappen uit jaloezie?!
Hoe kansloos het ook is het gebeurd vaak! Ik zou zeggen neem inderdaad iemand in vertrouwen, iemand waarbij je je ei kwijt kan. Dat is echt zo belangrijk om alles overzichtelijk te houden voor jezelf. Wat zeggen je ouders ervan als je met zo een verhaal thuis komt (bijv. wat de leraar tegen je zei etc.)?

Nou mocht je verhaal nog kwijt willen of wil je praten mijn PB staat open!!!

Laat je niet gek maken..

Winxz_Bas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-08 20:00

hoi allemaal
heel erg bedankt voor de steun.
het is juist een probleem dat ik niet echt in mezelf
geloof(niet meer) zovaak hebben ze gezegd
dat ik maar moest verdwijnen dat ik ook wel eens dacht was ik er maar niet.
en als je elke dag hoort: je bent lelijk dan geloof je dat.
en over iemand die ik in vertrouwen moet nemen: ik ga na de vakantie
naar onze V-persoon(vertrouwens-persoon) en zal het proberen uit
te leggen, en boven hun staan?? Verdrietig dat kan ik niet.

gr

Angeltjuhhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 22:24

Meid dat vertrouwen krijg je echt wel terug!
Goed dat je met iemand gaat praten! Vind ik erg knap en moet je ook zeker doen! Weet zeker dat het goed gaat komen met jou!
Sterkte!!

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:00

Meid je hebt PB. Knipoog
Vind het echt heel erg dat dit gebeurd.. Ach gut

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-08 00:05

Ik heb altijd precies hetzelfde gehad, ja ik was dan wel vreemd maargoed, en je kan nog zo hard negeren, maar dat doet nog steeds pijn.

Is er ook een reden dat mensen je als zondebok kiezen? moeilijk karakter oid?

Iig, zoek 1 goede vriendin in de klas, die voor je opkomt, dan komt het vaak wel goed.

p.s. ik heb in je topics gespiekt Bloos en ik vind je een heel mooi (naturel) meisje, ook mijn vriend vind dit. Dus meis, maak je geen zorgen qua uiterlijk.
Weet je dat er ook zat meisjes zijn die een moord zouden doen voor jou stijle en glansende haar en je appelwangetjes? met wat lichte makeup zou je mooier zijn dan de gemiddelde barbie op een middelbare school, geloof mij maar.