Stijltang bokkers???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suuskipje

Re: Stijltang bokkers???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:21

Ik heb er 1 van Carmen, 20 eurotjes bij de Bloker en hij werkt als een tierelier Haha!
verer gebruik ik voedende shampoo en verders niets..

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:28

Ik heb vaag haar Clown.
Het is een beetje krullend, als ik er mousse in doe heb ik gewoon écht krullen. Maar als ik het er uit kam heeft mijn haar alleen maar een beetje golven.
Soms doe ik ook alleen de onderkant van mijn haar steilen. Niet de punten ( Clown) maar de onderkant van mij hoofd haar. En de rest gewoon in de krul laten. Heeft ook een leuk effect
Maar ja... boeie haha. Ik heb ook een steiltang van Carmen, ala 30 euro en van 60 tot 180°C verstelbaar. Heb hem meestal 80/100 graden en mijn haar is weer steil.
blokje schreef:
Alleen hoor ik van alle kanten dat je haar onwijs dood ervan gaat.
Wat gebruiken jullie voor lotion etc om je haar goed te houden?
Of gewoon niet stijlen??

Je haar gaat er echt niet dood van, als je het maar op een goede manier verzorgd en met mate de steiltang gebruikt. (Dagelijks kan niet goed zijn lijkt mij).
Ik gebruik ook spul van de kapper; High hair, van Wella. 15,-

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:32

Ik gebruik al een jaar of 8 een steiltang, dagelijks, m'n haar ziet er nog prima uit. Ik heb het op dit moment zelfs nog gekleurd (geblondeerd) ook en het is nu ook vrij lang (flink stuk over m'n schouders). Haha! Gewoon een kwestie van goed verzorgen, ik gebruik speciale olie en ook Biosilk. Ik vind de tangen van Remington het fijnst.
Laatst bijgewerkt door Guess001 op 18-02-08 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:34

Ik heb mijn haar idd ook 80 keer geverfd Bloos
Huilen van het lachen

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:39

Ik stijl mijn haar ook, elke dag. Heb er wel een verzorgende olie voor, maar goed is het niet. Maar mijn haar, tsjah, het is echt heel erg rothaar Tong uitsteken

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 11:46

Mijn haar ziet er zelfs veel beter uit wanneer ik het steil maak, en ook wanneer ik het blondeer, dan wordt het een veel mooiere volle bos. Raar haar. Haha!

Vocktig weer is inderdaad wel funest ja, daar kan geen steiltang tegenop hahaha!

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 13:37

Ik steil mijn haar iedere dag, doe dr wel eerst zo'n spul van l'oreal paris door.
Maar in het begin deed ik dat spul er niet door en toen zag het dr ook nog gewoon goed uit Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 15:50

Als je haar niet steil blijft moet je gewoon een betere steiltang kopen Clown.
Mijn haar wórdt uberhaubt niet eens steil met goedkopere tangen, alleen met eentje van de kapper, en dan blijft het ook écht steil tot ik het was. En mijn haar is héél hardnekkig Vork .

Mo_I_Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 19:12

Heb onlangs ook een keer de steiltang bovengehaald die al jaren in een kast zat. Gelukkig werkte hij nog, heb wel geen verzorgend product in min haar gedaan. Vandaar dat ik nu ook naar goed product zoek. Ik steil alleen het voorste van mijn haar, de rest hoeft niet, duurt te lang en zo gezond kan het niet zijn Tong uitsteken .

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:50

Ik steil een gedeelte van mijn haar ( mijn schuine pony die echt vreselijk raar alle kanten op springt als ik hem niet steil Huilen van het lachen ) elke keer na het douchen. Dus echt heel vaak. En het zoooo enorm gezond, glanzend en levendig. Knipoog En ik doe er niets in. Niet met steilen, niet daarna of ervoor. Ik was het alleen. Gewoon met Andrelon shampoo. Ook geen cremespoeling of iets. Alleen zo eens in de 2 weken ofzo een haarmasker. Knipoog

_Daph

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:07

ik stijl mijn haar ooK! wij hebben er 1 van de kapper gekocht want mijn haar is echt krul!
ik heb dik haar en krul heel erg (onderaan van die pijpe krulle)

heel veel doe ik der in om het goed in model te houden.
en met de stijltang doe ik er 1,5 uur over en dan is het ook helemaal glad, en doe er voor dat ik begin te stijlen smooit it in van welle is hitte bestendige cream. + glasmakend

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:39

Ik heb wel een steiltang, maar ik gebruik hem bijna niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb zo'n bos haar dat ik niet weet waar ik moet beginnen met steilen. Nagelbijten / Gniffelen

Iemand misschien een tip daarvoor? Hoe beginnen jullie met steilen?

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:49

Anouk01 schreef:
Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen Haha!

Afbeelding

Ik heb de limited edition die KiKa steunt.

Heb je die bij de kapper vandaan die Chi tang? 140,- ? Ik dacht dat die veel duurder was.
Ik laat het altijd met die Chi-en bij de kapper.
Ik heb ook dat Biosilk van de kapper.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:51

Die Chi tang is rond de 140/150 euro Ja

Ik heb hem bij John Beerens (kapsalon) gekocht.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 21:54

Sani schreef:
Ik heb wel een steiltang, maar ik gebruik hem bijna niet. Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb zo'n bos haar dat ik niet weet waar ik moet beginnen met steilen. Nagelbijten / Gniffelen

Iemand misschien een tip daarvoor? Hoe beginnen jullie met steilen?

Ik begin altijd met het onderste haar, heb altijd 2 klemmen en eerst doe ik 1 kant eerst en dan de andere kant, steeds een plukje pakken en de klem weer vast zetten... En ik werk dan zo naar boven
Ben altijd kwartietje ofzo bezig Haha!

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:54

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:03

Vraagje...Ik heb hairextensions, kan ik dan ook een steiltang gebruiken?

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:11

LZP -> MW

pascale

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:13

saroanda schreef:

ligt eraan wat je hebt heb je syntetisch haar,double hair??
als je 100%human hair hebt kan het!anders zou ik het afraden.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:39

Jumpfreak schreef:
Heeft er iemand ervaring met dit setje? :

http://www.kijkshop.nl/product/14337/24 ... hp4696-01/

Leuk setje maar de stijltang werkt niet goed.
Als je je haar wil krullen dan werkt hij goed. Maar als je je haar steil wil, dan zou ik toch voor een andere gaan.
Ik heb deze jaren gehad maar ik was echt uren bezig om het een beetje steil te krijgen. En ik vond het altijd zo raar dat mijn kapper het in 10 minuten steil had. Clown Toen heb ik dus een andere gekocht en er ging een wereld voor me open. Haha!

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 16:25

dan moet ik dus ook een nieuwe kopen, ik heb die namelijk. Huilen van het lachen

iig bedankt voor de tip voor t steilen. Haha!

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 17:16

Ik heb er een van Carmen:
Afbeelding

- steiltang met keramische platen die zorgen voor een betere geleiding van de warmte
- temperatuur is regelbaar (60? - 180?)
- makkelijk in gebruik en zorgt ervoor dat het haar mooi glad wordt
- uitgevoerd in modern zilver kleur
- keramische platen
- ergonomisch design voor makkelijke styling
- geschikt voor elk type haar

Die heb ik, ik vind deze echt fijn, maar geen idee of hij echt goed is voor je haren.
Voor het steilen doe ik er trouwens wel wat in mijn haren.

Steil trouwens niet heel mijn haar, alleen mijn pony.
Komt maar zelden voor dat ik heel mijn haar steil.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 18:10

Oh die van Carmen vind ik vreselijk, in een halfjaar zijn er 2 kapot gegaan bij mij. Nagelbijten / Gniffelen (Dat ze nooit meer warm werden)
Nu heb ik er 1 van Princess, van de Blokker. Echt 100x beter is die! Ik gebruik L'Oréal Paris Elvive shampoo + cremespoeling, en na daarna doe ik er een beetje anti-frizz serum in. Heb het ene moment heel vet, en het andere moment heel droog haar, en het krult en staat alle kanten op. Ik krijg het ook niet helemaal stijl stijl, en de krullen komen snel weer terug. Heb nou eenmaal hardnekkig haar. Scheve mond
Pas mn haar laten stijlen bij de kapper, maar toen was mn haar heel vet (wat ze erin hebben gedaan?) en het was eigenlijk ook best wel snel weer met slag, en de volgende dag alweer de krullen. Daar hadden ze precies dezelfde stijltang als ik heb, maar dan zonder het merkje Princess erop. Clown

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 21:57

BertBaley schreef:
Anouk01 schreef:
Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen Haha!

Afbeelding

Ik heb de limited edition die KiKa steunt.

Heb je die bij de kapper vandaan die Chi tang? 140,- ? Ik dacht dat die veel duurder was.
Ik laat het altijd met die Chi-en bij de kapper.
Ik heb ook dat Biosilk van de kapper.

In de salon waar ik werk verkopen we deze voor 139,95. De rooie kost 150 dacht ik?

saroanda schreef:

Als je een stijltang gebruikt die 100 % keramisch is (Beetje jammer als je je dure extensions gaat verpesten met een goedkopere tang) en het 100 % human hair is. Ik heb zelf extensions van Greath Lenghts in mijn haar en stijl het met de Chi tang en het gaat perfect. Maar smeer niet té veel zijde in de extensions.

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 22:04

Kom net van een meisje dat de vervolgkapersopleiding (ofzo?) doet, en ze heeft mn haar geweldig gedaan. Haha!
Ze zei ook dat de chi stijltang echt het allerbeste is, en heeft me een dingetje met zijde meegegeven, zonder dat ik iets vroeg over beide dingen, Echt veel verstand heeft ze ervan, ze heeft mn haar ook perfect gekleurd en gestijld. Geweldig is ze. Lovers
Je moet inderdaad niet iets van zijde of olie boven in je haar doen, en al helemaal niet bij extensions want dan glijden ze eruit. Verder kan je het prima stijlen hoor. Lachen