verer gebruik ik voedende shampoo en verders niets..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
blokje schreef:Alleen hoor ik van alle kanten dat je haar onwijs dood ervan gaat.
Wat gebruiken jullie voor lotion etc om je haar goed te houden?
Of gewoon niet stijlen??
Anouk01 schreef:Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen![]()
Ik heb de limited edition die KiKa steunt.
Sani schreef:Ik heb wel een steiltang, maar ik gebruik hem bijna niet.
Ik heb zo'n bos haar dat ik niet weet waar ik moet beginnen met steilen.
Iemand misschien een tip daarvoor? Hoe beginnen jullie met steilen?
saroanda schreef:Vraagje...Ik heb hairextensions, kan ik dan ook een steiltang gebruiken?
Jumpfreak schreef:
BertBaley schreef:Anouk01 schreef:Als je een stijltang gebruikt is het HEEL belangrijk dat je voor het stylen zijde in je haar hebt gedaan. Zijde brengt een beschermend laagje om het haar en is erg verzorgd. Zelf gebruikt ik de stijltang van CHI. Deze stijltang is juist niet schadelijk voor je haar maar juist goed! In combinatie met de de zijde (Ik gebruik biosilk) perst hij de zijde in het haar waardoor het verzorgd word EN gestijld! Deze stijltang kun je bij wijze van ook 10 minuten op 1 plekje houden en zal niet verbranden oid. Een stijltang mag al keramisch worden genoemd als er maar 1 % keramiek in is verwerkt. Dat is dus bijna niets en slecht voor het haar. De CHI tang heeft 100 % keramische platen! En is binnen 20 seconden helemaal op temperatuur
Kan geen slecht woord over deze stijltang zeggen![]()
Ik heb de limited edition die KiKa steunt.
Heb je die bij de kapper vandaan die Chi tang? 140,- ? Ik dacht dat die veel duurder was.
Ik laat het altijd met die Chi-en bij de kapper.
Ik heb ook dat Biosilk van de kapper.
saroanda schreef:Vraagje...Ik heb hairextensions, kan ik dan ook een steiltang gebruiken?