Arabian_Girl schreef:Xtc is ook niet echt verslavend..aan roken ben je eerder verslaafd
Ja maar aan XTC kán je verslaafd raken. Of iig, je wil steeds weer gebruiken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabian_Girl schreef:Xtc is ook niet echt verslavend..aan roken ben je eerder verslaafd
Somebitch schreef:We hadden daar niet over hoor Chubby..
[naam] zegt dat je van 1 verkeerde pil doodgaat.
En ik zeg dat je als je die pil laat testen je dat kunt weten.
Toen ging het erover dat je eraan verslaafd kon worden.
[naam] je kán er niet verslaafd aanraken. Als jij een week lang gebruikt krijg je de 1e dag dat je stopt echt geen afkickverschijnselen..
De drang om nog een keer te gebruiken is er wel.. Maar daarvoor moet je gewoon sterk zijn en tegen jezelf 'nee' zeggen.En iedereen kan dat. Je moet het alleen ook willen.
Dat is het zelfde als stoppen met roken.
Somebitch schreef:Dat is het zelfde als stoppen met roken.
Arabian_Girl schreef:Jorieke schreef:Je neemt 1 keer de verkeerde xtc pil en je leven is verwoest
Dat kan met alles gebeuren..steek 1 keer op het verkeerde moment over en je kan ook plat gereden worden
Jorieke schreef:Arabian_Girl schreef:
Dat kan met alles gebeuren..steek 1 keer op het verkeerde moment over en je kan ook plat gereden worden
Onzin, je weet nooit hoe je reageert op dat soort rotzooi. Drugs kan je niet vergelijken met zoiets. Drugs kan heel onvoorspelbaar zijn, het is een beetje googchelen met je hersencellen en je belevingswereld.
Arabian_Girl schreef:Net zoals de medicatie die je bijvoorbeeld in het ziekenhuis krijgt.
Arabian_Girl schreef:Jorieke nix is voorspelbaar als je zo gaat praten...idd als je een paracetamol neem kan je ook verkeerd/anders erop reageren etc
rijoyco schreef:Arabian_Girl schreef:Jorieke nix is voorspelbaar als je zo gaat praten...idd als je een paracetamol neem kan je ook verkeerd/anders erop reageren etc
Ik neem aan dat de kans dat je verkeerd reageerd op een paracetamol 1000x kleiner is dan op een XTC pil.
Voor die paracetamol is heel wat testwerk vooraf gegaan, aan die XCT pil niet...
Je KAN op beide verkeerd reageren, maar de kans is toch wel aanzienlijk verschillend..
Juul schreef:Iemand die elk weekend dronken is vind ik ook dom bezig.
Maar om terug te komen op verslaving wel/ niet. Als je er niet vanaf kan blijven en steeds weer wilt gebruiken ben je imo verslaafd. Verder snap ik je laatste reactie op mij niet zo Somebitch.
Somebitch schreef:[naam] schreef:Iemand die elk weekend dronken is vind ik ook dom bezig.
Maar om terug te komen op verslaving wel/ niet. Als je er niet vanaf kan blijven en steeds weer wilt gebruiken ben je imo verslaafd. Verder snap ik je laatste reactie op mij niet zo Somebitch.
Je begon over iets anders.. Maar laat maar als je goed terug leest kan je het misschien vinden..
Verder ben je dan niet echt verslaafd.. Geestelijk ja.. Maar lichamelijk ben en kan je er niet verslaafd aan worden.