Leuk is anders, maargoed...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maanling schreef:Dan slik je de pil toch gewoon door? Doe ik ook, eens in de zoveel maanden eens ongesteld laten worden voor het idee, en dan weer drie maanden doorslikken. Geen centje pijn (letterlijk).
Juul schreef:Ik wist niet eens dat dat kon dat ding zolang doorslikken. Ik slik wel eens 2 weken door als ik op vakantie ga of ik stop eerder maar langer echt niet..
doriangi schreef:Maanling schreef:Dan slik je de pil toch gewoon door? Doe ik ook, eens in de zoveel maanden eens ongesteld laten worden voor het idee, en dan weer drie maanden doorslikken. Geen centje pijn (letterlijk).
Dat doe ik dus ook! Ik slik m'n pil altijd 3-4 maand door, pijn heb ik ook niet, alleen de eerste dag een heel klein beetje.
Ik heb al een paar keer gehoord dat het niet "gezond" is om dit te doen, maar ik heb ooit een artikel gelezen van een gyneacoloog die zei dat dit absoluut geen probleem is!
MariskaFally schreef:ikzelf slik ook de pil maar haat het echt om ongesteld te worden, slik hem dus ook 3 stripjes na elkaar door. enz. maar hoop nog altijd dat er iets komt waardoor je niet meer ongesteld hoeft te zijn. haat het echt.
Melanieetjuh schreef:MariskaFally schreef:ikzelf slik ook de pil maar haat het echt om ongesteld te worden, slik hem dus ook 3 stripjes na elkaar door. enz. maar hoop nog altijd dat er iets komt waardoor je niet meer ongesteld hoeft te zijn. haat het echt.
Zoveel achter elkaar doorslikken is niet goed volgens mij hoor!
Daarnaast heb je een prikpil die er voor zorgt dat je niet meer ongesteld word, dan moet 1 keer in de (3 maanden? Of minder..) naar de dokter, krijg je een prik in je kont.. en je wordt niet meer ongesteld..
Dit mag en kan alleen wel pas ná dat je kinderen hebt gekregen, en ook geen meer bij hoeft.
Maanling schreef:doriangi schreef:Dat doe ik dus ook! Ik slik m'n pil altijd 3-4 maand door, pijn heb ik ook niet, alleen de eerste dag een heel klein beetje.
Ik heb al een paar keer gehoord dat het niet "gezond" is om dit te doen, maar ik heb ooit een artikel gelezen van een gyneacoloog die zei dat dit absoluut geen probleem is!
Ach...tja.... niet gezond.... ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik doe het al jaren, ik leef nog steeds, ben ook nog steeds (gelukkig) nooit zwanger geworden en als ik een keertje wel stop dan wordt ik netjes volgens het boekje ongesteld. Volgens mij is het 'niet gezond' verhaal meer zoiets van 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet'.
Citaat:en omdat ik dus nog maar 16 ben is deze mogelijkheid er niet, maar ik hoop nog altijd op een middeltje die ervoor zorgt dat je niet meer ongesteld hoeft te worden.
Dennis v m schreef:en jullie ons
Melanieetjuh schreef:MariskaFally schreef:ikzelf slik ook de pil maar haat het echt om ongesteld te worden, slik hem dus ook 3 stripjes na elkaar door. enz. maar hoop nog altijd dat er iets komt waardoor je niet meer ongesteld hoeft te zijn. haat het echt.
Zoveel achter elkaar doorslikken is niet goed volgens mij hoor!
Daarnaast heb je een prikpil die er voor zorgt dat je niet meer ongesteld word, dan moet 1 keer in de (3 maanden? Of minder..) naar de dokter, krijg je een prik in je kont.. en je wordt niet meer ongesteld..
Dit mag en kan alleen wel pas ná dat je kinderen hebt gekregen, en ook geen meer bij hoeft.