Aaargh.. soms wil ik echt man zijn ! :Y)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sunshine

Re: Aaargh.. soms wil ik echt man zijn ! :Y)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:34

Ach, er zijn wel ergere dingen waar ik me druk om kan maken.
Leuk is anders, maargoed... Clown

smeetjoew

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:53

Het is dat ik in mn agenda noteer wanneer de maandstonde weer begint, anders zou ik ´t zo vergeten. Nagelbijten / Gniffelen Ik heb nérgens last van, alleen een beetje een gespannen gevoel in mn buik, maar verder geen hoofdpijn oid.

Maar vind wel dat jeblij moet zijn dat je uberhaupt vruchtbaar bent. Lachen Maarja, zulke pijnen hebben, is ook niet fijn.

_Emma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 18:55

Pfffff ik ben ook ongesteld en ik word er echt gevaarlijk van Clown
De hele tijd dubbelgevouwen van de buikpijn terwijl ik probeer te rennen naar de kast met eten om die te plunderen, waarna ik weer hartstikke misselijk ben en me net een ballon voel, waar ik dan weer down van word omdat het dik aan voelt, dan moet ik ineens huilen van ikweetnietwat, en dat gaat dan zo door voor ongeveer 5 dagen, waarna ik nog minstens 3/4 dagen ongesteld blijf.
Heeeel leuk om een vrouw te zijn Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 19:18

Gelukkig heb ik vrijwel nergens ( meer ) last van. Vroeger wel, dan lag ik echt 4/5 dagen plat, strak van de pijnstillers.
Slik de pil ook 2 à 3 maanden door, stop alleen om te checken of ik niet eventueel zwanger kan zijn Nagelbijten / Gniffelen ( en als die mogelijkheid er niet is ivm het ontbreken van mannelijk gezelschap, slik ik continue door. )

Van mij zouden ze alles er wel uit mogen halen, vind het zo'n onzin. En vind het ook gewoon vreselijk smerig.

doriangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 20:01

Maanling schreef:
Dan slik je de pil toch gewoon door? Doe ik ook, eens in de zoveel maanden eens ongesteld laten worden voor het idee, en dan weer drie maanden doorslikken. Geen centje pijn (letterlijk).

Dat doe ik dus ook! Ik slik m'n pil altijd 3-4 maand door, pijn heb ik ook niet, alleen de eerste dag een heel klein beetje.
Ik heb al een paar keer gehoord dat het niet "gezond" is om dit te doen, maar ik heb ooit een artikel gelezen van een gyneacoloog die zei dat dit absoluut geen probleem is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-08 23:30

Ik wist niet eens dat dat kon dat ding zolang doorslikken. Ik slik wel eens 2 weken door als ik op vakantie ga of ik stop eerder maar langer echt niet..

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:00

Juul schreef:
Ik wist niet eens dat dat kon dat ding zolang doorslikken. Ik slik wel eens 2 weken door als ik op vakantie ga of ik stop eerder maar langer echt niet..

Dus jij stopt midden in een strip, dan is de pil niet echt betrouwbaar meer.

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:02

doriangi schreef:
Maanling schreef:
Dan slik je de pil toch gewoon door? Doe ik ook, eens in de zoveel maanden eens ongesteld laten worden voor het idee, en dan weer drie maanden doorslikken. Geen centje pijn (letterlijk).

Dat doe ik dus ook! Ik slik m'n pil altijd 3-4 maand door, pijn heb ik ook niet, alleen de eerste dag een heel klein beetje.
Ik heb al een paar keer gehoord dat het niet "gezond" is om dit te doen, maar ik heb ooit een artikel gelezen van een gyneacoloog die zei dat dit absoluut geen probleem is!

Ach...tja.... niet gezond.... ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik doe het al jaren, ik leef nog steeds, ben ook nog steeds (gelukkig) nooit zwanger geworden en als ik een keertje wel stop dan wordt ik netjes volgens het boekje ongesteld. Volgens mij is het 'niet gezond' verhaal meer zoiets van 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet'.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:10

ikzelf slik ook de pil maar haat het echt om ongesteld te worden, slik hem dus ook 3 stripjes na elkaar door. enz. maar hoop nog altijd dat er iets komt waardoor je niet meer ongesteld hoeft te zijn. haat het echt.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:13

Ik háát het ook. Ja
Als ik ongesteld ben zou ik het liefste die week een man zijn. Die mannen hebben 't maar makkelijk!

Ik heb er opzich niet zo veel pijn/moeite mee om het te worden.
Soms voel ik het niet eens. Gestoord (ook erg vervelend hoor!)

Heb het wel eens erg gehad.. Gewoon even lekker ontspannen en aan iets anders denken..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:16

MariskaFally schreef:
ikzelf slik ook de pil maar haat het echt om ongesteld te worden, slik hem dus ook 3 stripjes na elkaar door. enz. maar hoop nog altijd dat er iets komt waardoor je niet meer ongesteld hoeft te zijn. haat het echt.

Zoveel achter elkaar doorslikken is niet goed volgens mij hoor!
Daarnaast heb je een prikpil die er voor zorgt dat je niet meer ongesteld word, dan moet 1 keer in de (3 maanden? Of minder..) naar de dokter, krijg je een prik in je kont.. en je wordt niet meer ongesteld..
Dit mag en kan alleen wel pas ná dat je kinderen hebt gekregen, en ook geen meer bij hoeft.

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:17

Melanieetjuh schreef:
MariskaFally schreef:

Daarnaast heb je een prikpil die er voor zorgt dat je niet meer ongesteld word, dan moet 1 keer in de (3 maanden? Of minder..) naar de dokter, krijg je een prik in je kont.. en je wordt niet meer ongesteld..
Dit mag en kan alleen wel pas ná dat je kinderen hebt gekregen, en ook geen meer bij hoeft.

en omdat ik dus nog maar 16 ben is deze mogelijkheid er niet, maar ik hoop nog altijd op een middeltje die ervoor zorgt dat je niet meer ongesteld hoeft te worden.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:20

Maanling schreef:
doriangi schreef:

Ach...tja.... niet gezond.... ik doe daar niet zo moeilijk over. Ik doe het al jaren, ik leef nog steeds, ben ook nog steeds (gelukkig) nooit zwanger geworden en als ik een keertje wel stop dan wordt ik netjes volgens het boekje ongesteld. Volgens mij is het 'niet gezond' verhaal meer zoiets van 'wat de boer niet kent dat vreet ie niet'.

Sterker - mijn vriendin kreeg van de gyn juist aangeraden om hem door te slikken, omdat ze altijd ondanks de pil veel last van haar regels had. Zelf vond ze dit geen fijn idee dus ze doet het niet, maar haar gyn zag er dus geen enkel probleem in!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:21

Citaat:
en omdat ik dus nog maar 16 ben is deze mogelijkheid er niet, maar ik hoop nog altijd op een middeltje die ervoor zorgt dat je niet meer ongesteld hoeft te worden.

Klopt. Het middeltje bestaat wel, maar alleen na kinderwens.
En als het nu al zou bestaan, ben benieuwd hoe het dan zal gaan met de eventuele kinderwens.

Natuurlijk wenst iedereen dat ze nooit meer ongesteld worden.. Maar ben wel benieuwd of je nog kinderen zou kunnen krijgen, als er daadwerkelijk wat wordt verzonnen waardoor je niet meer ongesteld wordt.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:25

Ik heb er ook altijd vreselijk last van, ik heb 3 dagen hoofdpijn voordat ik ongesteld wordt, zo erg dat ik geen licht kan verdragen en met opstaan heel erg moet uitkijken dat ik niet neer ga. Wanneer ik dan ongesteld word heb ik weer gruwelijke buikkrampen. Ik zou inderdaad oh zo blij zijn als ik het niet werd, of er iig minder last van zou hebben. Maar goed, nog even doorzetten Knipoog .

MariskaFally

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:31

voordat ik de pil slikte had ik altijd enorm last, kon geen licht verdragen lag 10 dagen (was toen 10 dagen ongesteld) op bed en kon niks anders. daarom had de dokter mij aangeraden de pil te gebruiken en het gaat nu wel stukken beter. heb nogsteeds last van buikpijn enz maar hoef niet meer plat op bed te liggen. wel vind ik het moeilijk om de stap te zetten om weer naar school te gaan enz. (ben toen ik de pil niet slikte ook niet naar school geweest) maar dit gaat beetje bij beetje steeds beter. wel had mijn dokter het vorig jaar erover dat ze een soort nieuwe pil maakte die ervoor zorgde dat je nooit meer ongesteld hoefde te zijn. maar helas heb ik hier niks meer van gehoord. nu maar wachten op een andere oplossing, maar nu blijf ik gewoon de pil doorslikken en stop na ong 3 stripjes. dit vond de dokter niet erg en zo heb ik minder last van alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 11:44

Gelukkig heb ik er ook geen/ amper last van.. Het zou inderdaad een goede zijn als we allemaal eens voor 2 weken rond de periode zouden kunnen ruilen met mannen, mischien begrijpen ze ons vrouwen dan net iets beter Vork

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:11

en jullie ons Tong uitsteken

Cynthiaaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:20

Ik heb doorslikken ook meerdere malen geprobeerd maar word dan alsnog ongesteld en dan noog langer.. 2 en half week ofzo ipv een week..

Ben ook altijd zo emotioneel.. Niet sjaggie ben altijd vrolijk, maar wel eerder jankbuien en zulke dingen..

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 14:21

Dennis v m schreef:
en jullie ons Tong uitsteken

hahaha, geweldig.. Idd we zouden elkaar een stuk beter begrijpen dan.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:05

Ik heb me altijd al verbaast over die uitspraken dat mannen en vrouwen elkaar niet zouden begrijpen. Maar goed, andere discussie Tong uitsteken

Ik heb een hekel aan ongesteld zijn en ik heb ook nog eens geen kinderwens, dus het is allemaal voor niets. (Tenzij ik misschien van gedachte ga veranderen ofzo?)
Ik slik de pil door, neem een paar keer per jaar een stopweek, verder word ik niet ongesteld. Doe het al jaren, 5 jaar ofzo. Toch zit te kijken om binnenkort een Mirena te laten zetten en dan hopen dat ik met dat ding ook niet meer ongesteld word Lachen

Melanieetjuh schreef:
MariskaFally schreef:

De prikpil is een stuk ongezonder dan de pil doorslikken volgens mij. De prikil staat iig bekend als niet echt gezond. Mijn huisarts zag daar geen probleem in en een gynaecoloog van een vriendin die beweerde zelfs dat doorslikken beter zou zijn dan stopweken nemen. Er komen de laatste tijd ook zo nu en dan artikeltjes uit dat het onzin is dat doorslikken ongezond is.

Echter zijn er tot zover ik weet nog niet echt goede onderzoeken over het effect op lange termijn van de pil, wat betreft kanker bijvoorbeeld. Nu heb ik ook geen research gedaan ofzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 18:49

Prikpil kan je ook op jongere leeftijd gewoon krijgen hoor, niet pas als je al kinderen hebt gehad.
Cliënten op mijn werk zijn ook aan de prikpil en die hebben écht geen kinderen Clown
En ken ook een aantal jonge meiden die gewoon aan de prikpil zijn ( te chaotisch, steeds pil vergeten etc. )
Vind het een mooie optie, maar ik ken mezelf, ben te laks om iedere 3 maanden naar de HA te gaan Clown

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-08 20:15