Bloedprikken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

just_kiki

Re: Bloedprikken

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-08 17:12

nou gaan jullie me raar vinden Nagelbijten / Gniffelen

haa ik vind het wel leuk Tong uitsteken als ze je daarna dan geprikt hebben , dan kan je daarna je :watje: eraf halen en dan kracht zetten in je arm, dan spuit het zo lollig omhoog. Tong uitsteken moet je natuurlijk wel doen, als de zuster ff weg is om een pleister te halen Tong uitsteken Haha!.
ik moest vroeger heel veel voor me nieren geprik worden dus ben wel wat gewent. En nu omdat ik een gebroken been+enkel heb, moet ik mezelf ELKE dag prikken tegen trombose ( en die doen echt zeer Nagelbijten / Gniffelen )
En ik moest 4 weken geleden een infuus ivm been. maar er komen bij mij geen aders op, als ze me gaan tikken, dusja en links komt er meestal geen bloed uit, dus hadden ze me in me elleboog geprikt, kwam niks uit, toen in me hand, kwam ook niks uit. toen maar andere kant Nagelbijten / Gniffelen

annetm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:18

just_kiki schreef:
als ze je daarna dan geprikt hebben , dan kan je daarna je :watje: eraf halen en dan kracht zetten in je arm, dan spuit het zo lollig omhoog. Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

omg Gestoord

Nagelbijten / Gniffelen

Nannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:22

vind prikken altijd wel leuk, zit er altijd met m'n neus bovenop Clown en die artsen ook altijd: kijk maar even de andere kant op! zijn zeker bang dat ik nokkie ga *LOL*

just_kiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 21:24

annetm schreef:
just_kiki schreef:
als ze je daarna dan geprikt hebben , dan kan je daarna je :watje: eraf halen en dan kracht zetten in je arm, dan spuit het zo lollig omhoog. Tong uitsteken Nagelbijten / Gniffelen

omg Gestoord

Nagelbijten / Gniffelen

haha Vork Clown

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:55

Ik vind het helemaal niet erg om bloed te prikken.. Van mij mogen ze wel 20 buisjes afnemen Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 19:57

ik heb echt heel veel prikken gehad. moest door een operatie 2 keer per dag een beenprik. zag daar zo enorm tegenop dat ik zo lang mogelijk uitstelde tot de pijn niet meer te verdragen was. ik heb nu een soort 'fobie' ontwikkeld voor prikken. de laatste keer dat ik bloed moest prikken was ik heel erg misselijk. en sprongen de tranen me haast in de ogen. ik was echt heel erg bang!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-08 00:08

Vandaag weer 4 buisjes afgenomen, totaal nu 15