Praten in slaap/slaapwandelen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kimonoo

Re: Praten in slaap/slaapwandelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:23

blauw00gje schreef:
Kimonoo schreef:
Ik praat ook wel eens in mijn slaap. Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet. En mijn oppas kindje die slaapt ook heel onrustig. Laatst kwam die huilend naar beneden gerend, begon die mij te slaan enzo. Ik wou eerst boos worden, want ik had echt zo iets van wat is dit nou weer. Maar toen bleek dat die sliep, en ik kreeg hem echt niet wakker. toen heeft die nog een half uur in de bank liggen huilen. Terwijl die dus gewoon sliep. Vond ik best eng Tong uitsteken

Ik zou dan echt niet weten wat ik moest doen ofzo Tong uitsteken
Denk dat ik zou wachten tot ie wakker is ofzo Tong uitsteken

nee ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik belde men moeder die vroeg meteen wat is daar nou aan de hand? hij zat echt zo hard te krijsen. Ze zei ja leg hem maar op de bank en wacht tot die wakker word. Nou hij werd dus mooi niet wakker. Half uur liggen huilen, toen werd die eindelijk rustig. Toen heb ik hem maar weer naar zijn bed gedragen. Nog tien keer weesten kijken of die wel rustig lag te slapen Tong uitsteken

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:23

LZP --> MW

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:24

hahaha! ja dat zal ik tegen hem zeggen, dat hij het moet filmen!! hihi. ik ben zelf ook wel een beetje benieuwd hoe het eruit moet zien Clown
to be continued...!

Kimonoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:24

Vicky_88 schreef:
Kimonoo schreef:
Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet.

KEI ZIELIG! ooooh. Dat is zo niet lief. Knipoog

haha ja idd best zielig ! Tong uitsteken We hadden het er over voor we gingen slapen. Dat ze zo graag een keer wou weten hoe die dingen proefden omdat het zo lang geleden was dat ze er een op had. ! Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:25

Kimonoo schreef:
blauw00gje schreef:
Ik zou dan echt niet weten wat ik moest doen ofzo Tong uitsteken
Denk dat ik zou wachten tot ie wakker is ofzo Tong uitsteken

nee ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik belde men moeder die vroeg meteen wat is daar nou aan de hand? hij zat echt zo hard te krijsen. Ze zei ja leg hem maar op de bank en wacht tot die wakker word. Nou hij werd dus mooi niet wakker. Half uur liggen huilen, toen werd die eindelijk rustig. Toen heb ik hem maar weer naar zijn bed gedragen. Nog tien keer weesten kijken of die wel rustig lag te slapen Tong uitsteken

Ik zou dan denk ik ook nog 10 keer gaan kijken of alles goed ging Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:25

horseNL00 schreef:
hahaha! ja dat zal ik tegen hem zeggen, dat hij het moet filmen!! hihi. ik ben zelf ook wel een beetje benieuwd hoe het eruit moet zien Clown
to be continued...!

Houden we je aan Knipoog

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:27

ja is goed! Morgen slapen we weer bij elkaar dus hopelijk dan een kans Nagelbijten / Gniffelen

Vicky_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:29

horseNL00 schreef:
ja is goed! Morgen slapen we weer bij elkaar dus hopelijk dan een kans Nagelbijten / Gniffelen

mijn pa heeft wel een keer mijn gebrabbel opgenomen Tong uitsteken
helaas scheed zijn telefoon er mee uit vlak voor het GOAL gebeuren Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:30

horseNL00 schreef:

Haha moet ie heel de nacht wakker blijven om te kijken of jij weer je paard na gaat doen ROFL

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:32

blauw00gje schreef:
horseNL00 schreef:

Haha moet ie heel de nacht wakker blijven om te kijken of jij weer je paard na gaat doen ROFL

haha! wel nee joh, van mijn gesmak wordt hij echt wel wakker hoor!! Nagelbijten / Gniffelen

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:33

Dit heb ik nog nooit gehad zover ik het weet. Volgens mij komt het heel vaak bij oververmoeinde mensen.

Ik heb wel van die momenten dat ik echt klaarwakker in mijn droom bent weet niet iemand dat meemaakt?

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:35

ik wil je graag geloven Kensha. maar echt oververmoeid kan ik mezelf niet noemen. Ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten wat de oorzaak ervan is.

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:36

horseNL00 schreef:
blauw00gje schreef:

haha! wel nee joh, van mijn gesmak wordt hij echt wel wakker hoor!! Nagelbijten / Gniffelen

Haha als het zo erg is Tong uitsteken

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:38

horseNL00 schreef:
ik wil je graag geloven Kensha. maar echt oververmoeid kan ik mezelf niet noemen. Ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten wat de oorzaak ervan is.

Ik kan mezelf ook niet oververmoeid noemen..
Ik wil op zich de oorzaak ook wel weten maar denk dat er toch niks aan te doen is Tong uitsteken

horseNL00

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:43

da's zo vervelend hè, dat je er niks aan kunt doen. Vind het sneu voor mijn vriend dat hij er wakker van wordt... Ik heb al gezegd dat hij me aan moet stoten als ik dat doe (in de hoop dat ik er dan mee op houd).

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 15:46

horseNL00 schreef:
da's zo vervelend hè, dat je er niks aan kunt doen. Vind het sneu voor mijn vriend dat hij er wakker van wordt... Ik heb al gezegd dat hij me aan moet stoten als ik dat doe (in de hoop dat ik er dan mee op houd).

Mja bij mij is het niet zo heel erg.. Ja ik praat wel maja, kan ik nou eenmaal niks aan doen Tong uitsteken
Maar aanstoten helpt denk ik ook niet.. Zelfde met snurken Tong uitsteken

stef_sweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:04

Ongeveer een jaar geleden sliep ik bij een vriendin
en die was haar paard kwijt.. ik zei nee dat kan niet je bent thuis
nee hoor we zijn op stal

ik praat zelf regelmatig in mijn slaap maar niemand kan het verstaan het is iig geen nederlands
nog meer mensen daar last van dat ze praten maar het helemaal geen nederlands is?

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:09

Ik heb het zelf ook, mijn moeder vertelt me weleens wat ik heb gedaan. Heb weleens 'appels' geplukt; ging rechtop zitten en ging zitten plukken zegmaar. Soms schreeuw/praat ik ook hard in mijn slaap en is het meestal niet te verstaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:10

Ik schijn ook hele verhalen op te hangen als ik slaap, maar vaak kan je ze niet verstaan Clown Maar áls het te verstaan is schijn ik de mafste dingen uit te kramen Nagelbijten / Gniffelen

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:14

hahah ik hoor het verschillend, ik slaapwandel dan niet maar ik praat in me slaap Clown
bij de 1 doe ik het wel bij de ander niet,
maar het schijnt toch ook, als je minder goed slaap ofzo als dat je normaal slaapt dat je het dan gaat doen of dat je niet lekker ligt ofzo, zoiets, weet het niet precies Tong uitsteken

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 16:15

Ik slaap, praat en gil in me slaap. Nagelbijten / Gniffelen
Een paar dingen;

Ik was een keer op LCKV kamp. (jongerenkamp) Toen wilde ik dus de jongenstent ingaan en iedereen me maar tegenhouden.
Ze gingen ook allemaal me naam roepen enzo. en ik had die nacht een paar mensen klappen verkocht. Bloos (blauwe plekken, bloedneuzen Bloos)
ik werd wakker en moest toen keihard huilen. Koe geen idee waarom Dromen

Ben ook al een keer bijna gestikt, omdat ik met me hoofd in de andere kant an me slaapzak zat. Clown
Of dat ik helemaal in de war was.

Op vakantie dacht ik dat er een koe op mij viel en toen viel me tentje om. Ik had toen heel de camping bij elkaar geschreeuwd Koe

Ik heb ook een keer een nachtmerrie gehad.
het leek zo echt, toen kwam er een "man' op mij afrennen.
dus ik om me heen slaan.
Was het met vader die me vasthield. Huilen van het lachen
ik hem bont en blauw geslagen, me tv op de grond gepleurd.
toen werd ik wakker en was flauwgevallen, had overal blauwe plekken.
Nou leuk zo'n nachtmerrie Vork

en zo kan ik nog wel even doorgaan. Ja
Maar het is echt heel vervelend.
Ik kan ook een "moord" blik geven.
Dat ik je echt zo aankijk van; "ik ga je vermoorden" Huilen van het lachen

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 17:57

stef_sweety schreef:
Ongeveer een jaar geleden sliep ik bij een vriendin
en die was haar paard kwijt.. ik zei nee dat kan niet je bent thuis
nee hoor we zijn op stal

ik praat zelf regelmatig in mijn slaap maar niemand kan het verstaan het is iig geen nederlands
nog meer mensen daar last van dat ze praten maar het helemaal geen nederlands is?

Ja dat heb ik ook Tong uitsteken Of een mengeling er van Tong uitsteken

@ meliaforever: Jou wil ik niet tegenkomen als je slaapt Nagelbijten / Gniffelen

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:03

blauw00gje schreef:
@ meliaforever: Jou wil ik niet tegenkomen als je slaapt Nagelbijten / Gniffelen

Zal wel willen weten wat er gebeurd als @Vicky_88 en @ meliaforever bij elkaar slapen.
Dat word vast een gigantische vechtpartij s´nachts ROFL

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:11

blensink schreef:
blauw00gje schreef:

Zal wel willen weten wat er gebeurd als @Vicky_88 en @ meliaforever bij elkaar slapen.

ROFL
Zullen wij het gaan filmen? Tong uitsteken

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-08 18:19

blauw00gje schreef:

ROFL
Zullen wij het gaan filmen? Tong uitsteken[/quote]

Whahah Nagelbijten / Gniffelen , als je het niet erg vind blijf ik op veilige afstand Huilen van het lachen