blauw00gje schreef:Kimonoo schreef:Ik praat ook wel eens in mijn slaap. Zo heb ik een keer mijn nicht (echt al heel lang geleden) aan het huilen gemaakt door te zeggen dat ze nootjes moest eten omdat die zo lekker zijn. Maar ze is daar alergisch voor en moet meteen naar het ziekenhuis als ze er een eet. En mijn oppas kindje die slaapt ook heel onrustig. Laatst kwam die huilend naar beneden gerend, begon die mij te slaan enzo. Ik wou eerst boos worden, want ik had echt zo iets van wat is dit nou weer. Maar toen bleek dat die sliep, en ik kreeg hem echt niet wakker. toen heeft die nog een half uur in de bank liggen huilen. Terwijl die dus gewoon sliep. Vond ik best eng
Ik zou dan echt niet weten wat ik moest doen ofzo
Denk dat ik zou wachten tot ie wakker is ofzo
nee ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik belde men moeder die vroeg meteen wat is daar nou aan de hand? hij zat echt zo hard te krijsen. Ze zei ja leg hem maar op de bank en wacht tot die wakker word. Nou hij werd dus mooi niet wakker. Half uur liggen huilen, toen werd die eindelijk rustig. Toen heb ik hem maar weer naar zijn bed gedragen. Nog tien keer weesten kijken of die wel rustig lag te slapen

(blauwe plekken, bloedneuzen
geen idee waarom